Turbo-Banditin kiertokanget??

Valvojat: ESKIL, btseppo

Puttevd
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Maalis 05, 2013 3:01 pm

Turbo-Banditin kiertokanget??

Viesti Kirjoittaja Puttevd » Pe Touko 03, 2013 1:24 pm

Moikka,

onko tietoa olisiko syytä vaihtaa kanget 1200cc Banditiin ahtamisen yhteydessä??

Olen kuullut villiä huhua että vakiot kestäisi ihan hyvin aina 400hv asti... Mutta ei viitsisi lähteä kokeilemaan, mutta uusien hinta pyörii jossain 1200€ joten ei niitäkään viitsisi lähteä turhaan hankkimaan kun kiihdytyspyörästä ei ole kuitenkaan kyse.

Kiitos paljon vastauksistanne.

Avatar
J-R
Viestit: 438
Liittynyt: Su Elo 20, 2006 12:00 am

Re: Turbo-Banditin kiertokanget??

Viesti Kirjoittaja J-R » La Touko 04, 2013 12:11 pm

Puttevd kirjoitti:Moikka,

onko tietoa olisiko syytä vaihtaa kanget 1200cc Banditiin ahtamisen yhteydessä??

Olen kuullut villiä huhua että vakiot kestäisi ihan hyvin aina 400hv asti... Mutta ei viitsisi lähteä kokeilemaan, mutta uusien hinta pyörii jossain 1200€ joten ei niitäkään viitsisi lähteä turhaan hankkimaan kun kiihdytyspyörästä ei ole kuitenkaan kyse.

Kiitos paljon vastauksistanne.
Moro,

nyt ei sun tehotavoite selviä?
Eiköhän aluksi pitäisi joko vaihtaa männät tai jollain muulla konstilla pudottaa puristussuhdetta.

Tosiaan, bandit ja/tai gsxr i/ö moottorissa kiertokanget eivät ole se heikoin paikka, joten jos pysyt kolmosella alkavissa tehoissa, niin uskoisin että pärjäät vakiokangilla.

Mutta kun kone paukahtaa, niin etukäteen ei tiedä mikä osa siellä pettää, siksi monesti mennään isolla varmuuskertoimella... aikakin kisapyörissä :)

ps. tämä topiikki olis voinut tietty olla vaikka tekniikka osiossa :D

Vastaa Viestiin