nettimoton fighterit.. osa 2

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
skyline
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Syys 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kona!

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja skyline » Pe Elo 28, 2015 6:45 pm

MMauri kirjoitti:http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1876920
Onko kenellekään tuttu kyseinen pyörä?
Kävin kokeilee istua tossa, ei ollu ees paha :lol:
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.

Avatar
GertMüller
Viestit: 2360
Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja GertMüller » Ma Elo 31, 2015 10:48 pm

http://m.nettimoto.com/yamaha/yzf/1912512

Kauhea hinta tuollasesta, kun kuvastakin näkee että savuttaa hirviästi ja kulkee kuin ajokoira ;)
-Unknown Fighters SFC-

Avatar
TESTO
Viestit: 497
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja TESTO » Pe Syys 18, 2015 9:40 am

Hintapolitiikkaan kantaa ottamatta, niin tää on makeen näkönen.

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1919220

Avatar
skyline
Viestit: 1439
Liittynyt: Ma Syys 10, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kona!

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja skyline » Pe Loka 02, 2015 7:17 pm

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1918494
takahaarukkaa jatkettu ammattilaisen toimesta 5"
:lol: :lol: :lol:
Meitä on monenlaisia amatimiehiä :D
Olennaista on, että pelkoa ei tunneta - tai myönnetä.

Avatar
tanskude
Viestit: 596
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja tanskude » Pe Loka 02, 2015 8:01 pm

Onkohan sama amatimies asentanu powder commanderin säätelemään pulverin määrää? :lol:

OR_90
Viestit: 187
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2012 1:00 am

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja OR_90 » Pe Tammi 15, 2016 7:01 pm


Avatar
hellboy
Viestit: 1377
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja hellboy » Su Tammi 17, 2016 10:20 am

OR_90 kirjoitti:http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1954771

:freak2: :grayno: nii missä ne suoravedot on :reyes:
OR_90 kirjoitti:NYT LAITE JOKA TODELLAKIN ON VAIN TOSIMIEHILLE!!! TODELLINEN ADRENALIINI FRIIKIN MAHDOLLISUUS ON NYT!!

-TÄLLÄISTÄ EI OLE TOISTA EIKÄ VARMASTI TULE.

Lue loppuun ja mieti oletko kokenut sittenkään kaiken? Tämä räjäyttää tajunnan ja antaa mahtavia pelon sekaisia tunteita!!!

Euroopan nopein naku pyörä. Ex Vili Vesterinen. Rakentanut asiakkaalle tilaustyönä Prätkäpaja Leo "Leq" Laurell. Leq on yksi nopeimmista kuljettajista euroopassa. Toimii myös FHRA:n puheenjohtajana. Tämä pyörä on Prätkäpajan historian kallein yksittäinen työ. Vili Vesterinen oli ehdottomasti yksi Suomen kylmähermoisimpia katu kuljettajia.

Pyörässä on käytetty vain ja ainoastaan parasta mitä rahalla saa. Lähtökohtana on ollut 1100 cc gsx-r. vm.1991. Osabudjetti pelkästään yli 30 tuhatta euroa. Tehoa akselilla yli 400 hv. Viimeinen loiva katusäätö tehty PETROL CIRCUKSESSA , 349,7 hv sutien takapyörältä. Sanotaan niin, että RIITTÄVÄ.!
SAMOILLA OSILLA LISÄÄ TULEE AHTOPAINETTA NOSTAMALLA!!! JOS PÄÄ KESTÄÄ!!!

Muutamia specsejä:

- stroukattu yli 1300 cc kone
- tehty kokonaan Hayabusan tako-osilla, titaania jne.
- Motospeedin täydellinen kansi
- Robinsonin valmistama kiihdytyspyörän kasettivaihteisto
- paineistetut suoraveto kaasarit
- isot polttoaine linjat ja sähköpumput
- Dynan sytkä ja vaihteiston ohjaus
- IRS kahvat ja Renthal fatbar
- täydellinen Special Made Öhlins alusta ja ohjausiskunvaimennin
- isot jarrut
- holsetin special made billet turbo
- upeasti tehdyt ahtoputket ja painekotelo alumiiniä
- lisälauhduttimet
- Tialin hukkis ja dumppi
- upea erikoismaalaus
- kiillotettu runko ja vanteet Takahaarukka jatkettu vain vähän, 2"
- tankkiin integroituna monitoimimittari ja ahtopainemittari
- kaikki sähköt ja sähkölaitteet special made by pyöräpaja Leq.
- kaikki kuluvat osat uutta
- JNE....

PYÖRÄ ON HIENO!!! Kuvat eivät kerro koko totuutta tästä laitteesta. Kone on juuri tarkastettu ja todettu täysin virheettömäksi. Tämä on tehty kestämään muutaman sata heppaa vielä lisää...

SE ON SAIRAAN NOPEA!!! Ei tule joka kadulla vastaan nopeampaa....

Tälläistä ei saa mistään tällä rahalla.Purkaessa osista saa jo enemmän, mutta tälläisen laitteen purkamista voisi verrata pyhäinhäväistykseen.

Tätä ei voi verrata mihinkään 250 hp turbo pyörään, tämä todellakin sutii, keulii ja paukkuu vielä 300 km/h jälkeenkin....

Tällä voi kuitenkin ajella myös mukavasti työ ja kauppareissut. Mukavasti voimaa joka alueella. Eikä ole niin väliä mikä pykälä on sisällä...

Pyörä ei ole kuvissa kiilloitettuna, vaan suoraan ajosta. Älä anna sen häiritä, luovutetaan PUHTAANA ja KIILTÄVÄNÄ.

Soita ja kysy lisää!

Myös vaihto! Tarjoa mitä vaan! Autot, mp:t, veneet jne. Myös kilpa-ajoneuvot!

TARJOA ROHKEASTI!
Jotenkin epämääräisen oloinen ilmoitus tuohon hintaan, vaikka varmaan tosiostajalle puhelimessa varmasti selviää kaikki nyanssit tuotteesta.

Onkohan tämä joku vitsi tai mainoskamppis?
Nomex est omen

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Tammi 17, 2016 1:49 pm

Tälläistä jälkeä syntyy kun on merkonomi asialla. Onkohan tuon tekstin kirjoittaja vielä hengissä? Luulis että syke nousee yli 1300cc kun kiihdyttää itsensä moiseen hurmokseen.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
hellboy
Viestit: 1377
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja hellboy » Su Tammi 17, 2016 2:13 pm

Turbopyörien ilmoitukset on aina olleet jonkinlaista lyyristä ilotulitusta, jonka avulla on sitten yritetty saada tuote kuulostamaan joltain 5. sukupolven häivehävittäjältä. Kaikki ebaysta löydetyt tai jonkun kyläsepän ruuvipenkissä loihtimat osat on "Special made" ja joku sekopallokokoelmaturbo on voidaan uudelleen nimetä "hybridiksi".

Tässä nimenomaisessa tapauksessa on homma viety vieläkin pidemmälle...

Hintatason asettajana tuo on ihan hyvä juttu turbo-IÖ:n omistajalle. Oma pyörä joutaisi myös myytäväksi, mutta taidan laittaa hintapyynniksi 20K euroa, kun siinä on sentään ruisku, oikeat sytkävehkeet ja myös Special made (tein kiinnikkeet itse) Öhlinsin takaiskari.
Nomex est omen

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja Smokie » Su Tammi 17, 2016 6:11 pm

Vittuuleksä mulle :lol: Kuullostaa aivan mun tekeleiltä :lol:

Olin muuten saada tänään höykytystä akoilta, naapurin eukon auto oli piiputtanut tien poskeen keskellä pohjanmaan suuria lakeuksia. Se oli kuulemma jäätynyt joten töhötin sitä toholla vähän helskusti ja viimeistelin homman hakkaamalla sitä lekalla. Kaasupullon venttiili jäätyi ja se jäi vuotamaan ja melkein jäin sinne tien poskeen vuotavine kaasupulloineni. Oli vissiin väärin korjattu. No väärin se oli hajotettukin. Luin muuten projektiosiota ja olen taas askeleen lähempänä facebookkia.

https://www.youtube.com/watch?v=4lpC-BX6nS8
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Avatar
hellboy
Viestit: 1377
Liittynyt: Ma Tammi 17, 2005 1:00 am
Paikkakunta: GSXR12Ti MS3

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja hellboy » Su Tammi 17, 2016 7:30 pm

Ei kyllä tässä tarkoitin näitä mm. itseni tekaisemia hienoja kiinnikkeitä ruuvipenkissä yms. Brittiforumeilla/ilmoituksissa tuntuu custom-made osat olevan jossain samassa arvossa kuin Kazakstanin Baikonurin arolta noukitut kantorakettien osat.

Toivotaan nyt, että tuote ja oikeanlainen ostaja tai ostajan edunvalvoja kohtaavat ja syntyy tosi hyvät kaupat IÖ-ihmeestä.
Nomex est omen

Avatar
TESTO
Viestit: 497
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja TESTO » Ke Tammi 27, 2016 9:30 am

hellboy kirjoitti:
OR_90 kirjoitti:http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/1954771

:freak2: :grayno: nii missä ne suoravedot on :reyes:
OR_90 kirjoitti:NYT LAITE JOKA TODELLAKIN ON VAIN TOSIMIEHILLE!!! TODELLINEN ADRENALIINI FRIIKIN MAHDOLLISUUS ON NYT!!

-TÄLLÄISTÄ EI OLE TOISTA EIKÄ VARMASTI TULE.

Lue loppuun ja mieti oletko kokenut sittenkään kaiken? Tämä räjäyttää tajunnan ja antaa mahtavia pelon sekaisia tunteita!!!

Euroopan nopein naku pyörä. Ex Vili Vesterinen. Rakentanut asiakkaalle tilaustyönä Prätkäpaja Leo "Leq" Laurell. Leq on yksi nopeimmista kuljettajista euroopassa. Toimii myös FHRA:n puheenjohtajana. Tämä pyörä on Prätkäpajan historian kallein yksittäinen työ. Vili Vesterinen oli ehdottomasti yksi Suomen kylmähermoisimpia katu kuljettajia.

Pyörässä on käytetty vain ja ainoastaan parasta mitä rahalla saa. Lähtökohtana on ollut 1100 cc gsx-r. vm.1991. Osabudjetti pelkästään yli 30 tuhatta euroa. Tehoa akselilla yli 400 hv. Viimeinen loiva katusäätö tehty PETROL CIRCUKSESSA , 349,7 hv sutien takapyörältä. Sanotaan niin, että RIITTÄVÄ.!
SAMOILLA OSILLA LISÄÄ TULEE AHTOPAINETTA NOSTAMALLA!!! JOS PÄÄ KESTÄÄ!!!

Muutamia specsejä:

- stroukattu yli 1300 cc kone
- tehty kokonaan Hayabusan tako-osilla, titaania jne.
- Motospeedin täydellinen kansi
- Robinsonin valmistama kiihdytyspyörän kasettivaihteisto
- paineistetut suoraveto kaasarit
- isot polttoaine linjat ja sähköpumput
- Dynan sytkä ja vaihteiston ohjaus
- IRS kahvat ja Renthal fatbar
- täydellinen Special Made Öhlins alusta ja ohjausiskunvaimennin
- isot jarrut
- holsetin special made billet turbo
- upeasti tehdyt ahtoputket ja painekotelo alumiiniä
- lisälauhduttimet
- Tialin hukkis ja dumppi
- upea erikoismaalaus
- kiillotettu runko ja vanteet Takahaarukka jatkettu vain vähän, 2"
- tankkiin integroituna monitoimimittari ja ahtopainemittari
- kaikki sähköt ja sähkölaitteet special made by pyöräpaja Leq.
- kaikki kuluvat osat uutta
- JNE....

PYÖRÄ ON HIENO!!! Kuvat eivät kerro koko totuutta tästä laitteesta. Kone on juuri tarkastettu ja todettu täysin virheettömäksi. Tämä on tehty kestämään muutaman sata heppaa vielä lisää...

SE ON SAIRAAN NOPEA!!! Ei tule joka kadulla vastaan nopeampaa....

Tälläistä ei saa mistään tällä rahalla.Purkaessa osista saa jo enemmän, mutta tälläisen laitteen purkamista voisi verrata pyhäinhäväistykseen.

Tätä ei voi verrata mihinkään 250 hp turbo pyörään, tämä todellakin sutii, keulii ja paukkuu vielä 300 km/h jälkeenkin....

Tällä voi kuitenkin ajella myös mukavasti työ ja kauppareissut. Mukavasti voimaa joka alueella. Eikä ole niin väliä mikä pykälä on sisällä...

Pyörä ei ole kuvissa kiilloitettuna, vaan suoraan ajosta. Älä anna sen häiritä, luovutetaan PUHTAANA ja KIILTÄVÄNÄ.

Soita ja kysy lisää!

Myös vaihto! Tarjoa mitä vaan! Autot, mp:t, veneet jne. Myös kilpa-ajoneuvot!

TARJOA ROHKEASTI!
Jotenkin epämääräisen oloinen ilmoitus tuohon hintaan, vaikka varmaan tosiostajalle puhelimessa varmasti selviää kaikki nyanssit tuotteesta.

Onkohan tämä joku vitsi tai mainoskamppis?
Takajarrun nestesäiliö on näköjään modattu dicen bensasuodattimesta. Jaa, mistäkö mä sen tiedän? No kun itse olen sortunut samaan. :D

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja CFH » Pe Tammi 29, 2016 12:35 am

Näköjään sen on joku menny ostamaan...
Kuva

Avatar
Fear_factory
Viestit: 1261
Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Paikkakunta: Tellu & VFR 750

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja Fear_factory » Ma Helmi 01, 2016 2:56 pm

Tuskin :lol:

Avatar
CFH
Viestit: 1154
Liittynyt: La Touko 08, 2004 12:00 am
Paikkakunta: jatkuu ja madaltuu...

Re: nettimoton fighterit.. osa 2

Viesti Kirjoittaja CFH » Ti Helmi 02, 2016 12:41 am

Fear_factory kirjoitti:Tuskin :lol:
Tiedä häntä, mut näin ainakin ilmon mukaan. Sitähän ei tiedä jos joku on tehny maagisen tarjouksen :deal:
Kuva

Vastaa Viestiin