Sylinterin hitsaaminen

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

HSuomi
Viestit: 556
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Sylinterin hitsaaminen

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Ke Syys 07, 2011 9:14 pm

Mistäs löytyis sellanen paja joka pystyis hitsaamaan sylinterin josta on monta kanavien väliripaa murtunut?
Ei haittaa jos pinnotus onnistuis samassa paikassa.
Kyseessä KX500 sylinteri josta 3 pakokanavan ripaa ja 2 imun ripaa murtunu.
Onko putkitus järkevä ajatus? Vai pytty romukoppaan ja uutta etsimään?
Hyvin toi pytty kyllä toimi, huomattiin vahingossa noi halkeamat. Ties kauanko on ollu. Mäntään vaan tulee koloa aika nopeesti.

Bve
Viestit: 42
Liittynyt: Su Heinä 03, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 750 SRAD

Viesti Kirjoittaja Bve » Su Kesä 10, 2012 4:03 pm

Mun ymmärtääkseni suomessa ei oo mahollisuutta pinnottaa. Ulkoimaille sen sylkän joutuu lähettää ja siihen kannattaakin sitte varata useempi kuukausi. Yleensä siellä, missä pinnotetaan, pystytään korjaamaan käytännössä melkein missä kunnossa vaan oleva sylinteri. Tuskin pienet murtumat tuottaa suuria ongelmia.

Hinnat pyörii jossain 300e paikkeilla. mm. http://www.nikasilproffsen.se/ tekee noita naapurissa.


Kannattaa toki punnita uuden ja korjauksen väliltä, mahdollisuuksien mukaan..

HSuomi
Viestit: 556
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Su Kesä 10, 2012 9:31 pm

Uusi ei taida olla olemassakaan.

Hyvin toi rokkaa vieläkin.

Caggiva
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Maalis 21, 2011 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Caggiva » Ti Kesä 12, 2012 8:08 pm

Briteissä pinnoittaminen maksaa sen 100-120£.
Ihan Ebay.co.uk:stakin löytyy monia palvelun tarjoajia.
Jostain ulkomaa crossi foorumilta löytyy varmaankin suositteluja siitä keneltä tulee parasta jälkeä.

Avatar
mentally ill
Viestit: 331
Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö, gr650

Viesti Kirjoittaja mentally ill » Ke Kesä 13, 2012 9:27 am

L-weld lappeenrannassa. Oon nähny aika palasina ollen pienen kotarin sylinterin täysin toimivana.

Avatar
Toge
Viestit: 255
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000

Viesti Kirjoittaja Toge » Ma Syys 17, 2012 11:38 am

mentally ill kirjoitti:L-weld lappeenrannassa. Oon nähny aika palasina ollen pienen kotarin sylinterin täysin toimivana.
+1 ovat kuuleman mukaan oikeita welhoja mitä kuullut esim: auton vanteiden korjauksista ja oikomisista!

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Syys 17, 2012 12:37 pm

MTH bigbore kehiin :D
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

storbacka
Viestit: 1081
Liittynyt: Ma Syys 29, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Homo'O'sohva

Re: Sylinterin hitsaaminen

Viesti Kirjoittaja storbacka » Ma Syys 24, 2012 8:46 am


HSuomi
Viestit: 556
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Re: Sylinterin hitsaaminen

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Ma Syys 24, 2012 7:51 pm

Broidi myi ton pyöränsä jo. Eipä noi säröt vaikuttanu toimintaan.

Aika kurja pyörä tollanen KX500. Jos ajella meinaa ni kyl se pitää olla joku köykäsempi. Jäällä ja pellolla oli kyllä kiva vedellä.

Vastaa Viestiin