50cc nopeusennätyspyörät läpi vuosien

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

50cc nopeusennätyspyörät läpi vuosien

Viesti Kirjoittaja jaket » Su Touko 15, 2011 8:53 pm

http://www.elsberg-tuning.dk/recordbikes.html

siinä vähän 2t historiaa. aika lailla sivun lopussa on hieno turbo ahdettu 2t 50cc, jolla on kai ennätys 233km/h:ssa.

aika hauska rakenne, kun on paisari, mutta silti turbo sen jälkeen.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Re: 50cc nopeusennätyspyörät läpi vuosien

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Su Touko 15, 2011 9:55 pm

jaket kirjoitti:aika hauska rakenne, kun on paisari, mutta silti turbo sen jälkeen.
?? .. Tarkoittiko tuo, että se olisi sitten jotenkin poikkeuksellista 2T moottoreita ahdettaessa?
http://www.motorcycleservices.biz/pics/403.JPG
http://www.kawasakitriplesworldwide.com ... aris_1.jpg
http://i13.photobucket.com/albums/a299/ ... -00015.jpg

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Su Touko 15, 2011 11:04 pm

olen lähinnä ollut siinä uskossa, ettei kaksitahtisia ahdeta :D
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ma Touko 16, 2011 7:18 pm

Juu, sinänsä ei mikään muutu 2T moottorin toimintaperiaatteessa. Paineet vain joilla pelataan muuttuu.

Vastaa Viestiin