kaasuttimien säätöä?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

kaasuttimien säätöä?

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Pe Loka 31, 2008 3:51 pm

En tahtonut löytää haulla (luki&kirjoitusvammanen kun olen).

miten menee perus kaksitahtisen seoksen säätö?

-voiko lamda-anturia käyttää hyödyksi?

Kun projekti 2t-kone pitäisi saada säädettyä ennen ja jälkeen remontin.

Pakoputket menee normaaleista poiketen kaikki (kolme) samaan heti sylinteristä lähtiessä, joten yksittäisen sylinterin säätäminen on hieman hankalaa.

Aihe liittyy tuohon toiseen topicciini jossa mietiskelen saako useampaa kaasutinta toimiamaan yhdessä.

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Pe Loka 31, 2008 5:11 pm

Kaasuttimen säätämiseen melkeinpä parhaimman ohjeen olen saanut Tiittaselta. Vanha teos jo, mutta tietyt lainalaisuudet eivät ole muuttuneet miksikään.

Voit ladata sen : http://www.mediafire.com/download.php?4i1zjehymyi

Ehkä vähän turhankin suuri paketti pelkkän kaasarin säätämisen vuoksi, mutta teos antaa kyllä paljon tietoa 2T moottorista. Paras teos edelleenkin kotimaan kielellä 2T moottorista ja sen virittämisestä. Kannattaa lukea, vaikka virittää ei koskaan aikoisikaan. Esko maunun 2t kirjan taas voi heittää suoraan roskiin, jos sellainen käsiin tulee. Sillä ei tee mitään.

Avatar
WALTSU
Viestit: 649
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: ei pakollinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja WALTSU » Pe Loka 31, 2008 7:51 pm

Kiitos. Täytynee katsastaa ;)

eipä ole ennen kakstahtivehkeillä muuta kun ajanut... Joten pikkuhiljaa se on opittava.

Vastaa Viestiin