RD:hen potkua

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ti Touko 25, 2010 9:02 pm

yamahaenticer kirjoitti:sylinteriblokissa ne pultit eivät menneet pohjaan asti ja kansi vuosi sen takia?
Niin vissiin, tai mutterit oli lähellä pohjata.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

TUME

Viesti Kirjoittaja TUME » Ke Touko 26, 2010 6:41 am

Noin mäkin sen ymmärsin, toisaalta mä olen heittänyt tiivisteen välistä pois ja kannestakin höylättiin pikkuisen. Silti mutterit kiristyi, ei vaan olisi prikat unohtuneet välistä...... :P
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een

rz350

Viesti Kirjoittaja rz350 » To Heinä 15, 2010 10:16 am

Täällähän postataan ihan kuumana tunnin välein...
ei taida olla RD:ssä potkua :)

btw: ihan kyssärinä, kansi missä on irto palotilat+ o-rengas tiivistys
oletteko kasanneet liimalla vai ilman? Oma kun on menossa paikalleen eikä mukana sen kummempia ohjeita

Uralonin

Viesti Kirjoittaja Uralonin » La Heinä 17, 2010 10:42 pm

Joo, taitaa 2-T touhut hyytyy tällä foorumilla.

Itte en ole käyttänny mitään liimoja, kannen O renkaiden kanssa.
Hyvin on pitäny :cool:

Georg

Viesti Kirjoittaja Georg » Su Heinä 18, 2010 1:30 pm

Oma RD on seissyt viime syksystä lähtien. Toisaalta harmittaa, kun olis ajoa vaille oleva toimiva laite, mutta ei ole aikaa ajaa, kun tuo diiseli toimittaa nykyään ajopelin virkaa.

Olisi edes kunnolliset tilat omalla tontilla, niin voisi aloittaa entistämisprosessin.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

mirka

Viesti Kirjoittaja mirka » Su Heinä 18, 2010 7:32 pm

joo tekstiä sais tulla lisää, sillä sitä kaivataan täälläkin. Mutta kyllä sitä ruutia juttuakin sais päivittää...

rz350

Viesti Kirjoittaja rz350 » Ke Heinä 21, 2010 3:05 pm

Tänään pitäisi mennä pajottamaan, jos saataisiin edes jonkunlaiseen malliin, täytyy ottaa camera mukaan...

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Heinä 21, 2010 4:07 pm

Turbo on päässyt imaisemaan meikäläisen :lol: Mites Vilijonkka, onko mitään aktiviteettejä R4:n kanssa?

Kyllä mullakin RG on vielä esillä ja haaveissa saada valmiiksi mutta on täs ollut vähän liikaa kaikkea muuta. Koneistutin vaihteiston akselinkin paskaksi, parempi paja on jo puhuttunakin kunhan vaan saisin aihion tehtyä jyrsintää vaille valmiiksi..

Wilpertti

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » La Heinä 24, 2010 7:33 pm

Joo pientä suvantovaihetta rakentelussa. Katkoin crossipyörällä molemmat kädet pari kuukautta sitten ja vielä kotvan kestää ennen kun mitään mullistavaa saa aikaan. Mullakin on tila/paja ongelma kun vanhat tilat jäi noin 960 kilometrin päähän. Josko talven pimeydessä sitten sais tila asiat kuntoon niin jatketaan entistä suuremmalla innolla.

Heti kun tilat saan niin hommaan sen sorvin ja jyrsimen niin ei jää asiat enää siitä kiinni.

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Heinä 24, 2010 8:30 pm

Kuis sä muuten sinne sotakylään muutit?

Wilpertti

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Heinä 27, 2010 5:22 pm

Rupes ainainen kiire vituttamaan. Ja kun eka kersa synty talvella niin päätettiin kokeilla jänkäjuntin elämää. Vielä ei edes kaduta. Ainoa vaan että on niin saatanan suorat tiet ettei kauheasti katupyöräily innosta.

No rymytään sitten metsiköissä jahka käpälät paranee.

Viljo

kaasari

Viesti Kirjoittaja kaasari » Ke Kesä 20, 2012 2:28 pm

rz350

Re: RD:hen potkua

Viesti Kirjoittaja rz350 » To Loka 11, 2012 10:38 pm

No ihan tavan vuoksi päivitystä... Saatanan lehtolapsi( rd350) hävitti virrat+kipinän ym..??
zeelin uusi boksi kytkettynä , vihree valo , vihree valo , vihree valo ... 3 sekuntii sammuu kaikki virrat!!! sitten taas valot ja Hox! punainen !! " laite ei ole kytketty " Tossahan toi seisoo puoliksi katteet purettuna, vika jossain sähkösarjassa. Ennen vanhaan kun 6cyl 230 alkoi kilisemään , niin vedettiin tien sivuun ja vaihdettiin vippa ja tanko...???

Georg

Viesti Kirjoittaja Georg » Ma Helmi 04, 2013 11:06 pm

Suattana.

Nyt olis ranchilla tilat, kun tuli syksyllä muutettua ja tallikin olis rempattu melkein valmiiksi.

Tänne b-loosteriin taitaa vaan olla hiukan turhaa ruveta väkertämään museoprojektistooria, kun täällä pitäisi vetää stroukkikampuraa mottiin ja laittaa RGV:n keulaa ja persettä yms.

Mutta notta jokusen vuoden seisokin (mopon seisokin siis.....kaluhan ei ole seisonut enää aikoihin, vaan roikkuu vain kusemiseen soveltuvana vasemmassa puntissa) jälkeen pitänee kääriä hihat ja liata kädet vajaatahtisen osiin.. :freak2:
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Helmi 09, 2013 2:56 am

Voi jeesus. Löysin näppäimistöstäni jonkun sellaisen näppäimen millä saa kumitettua ½ tuntia kirjoitetun paatoksen helvettiin. Pöh ja perspillut ja hyvät witut. Sen mä vaan sanon ettei tilukset tai miten mahtavat olosuhteet onkaan takaa yhtään mitään, mulla ainakin evoluutio menee takaperin sitämukaa kun olosuhteet paranee. Ja prätkät ei kiinnosta vitunkaan vertaa. Itse luulin olevani joku nero ja tekeväni mööttörin ihan tosta vaan, no olihan mä nero mutta aikaa meni 7 vuotta ja siinä aikana rupes vituttamaan ja mua ei kiinnostamaan enää mikään.

Paitsi ehkä tässä esiintyvä rumpalityttö

http://www.youtube.com/watch?v=vCDlHuLSdlo

Joka joutu kuulemma eläkkeelle kolmikymppisenä kun hakkas ittensä paskaks. No emmä tierä kun mä oon kumminkin ollut naimisis eläkeläisenkin kans, kyllä tommoinenkin menis. Harmi vaan että se entinen tyttöystävä, eläkeläinen, vaimo yms on ihan 1 ja sama persoona.

Ai niin, kantsii kattoo RuMa klubin videoo The Donnaksilta. Ellei viisari värähtä TE olette virallisesti HOMO sexuel.

Vastaa Viestiin