RD:hen potkua

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Uralonin
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 12:00 am
Paikkakunta: RD500 -84, H2 -72

RD:hen potkua

Viesti Kirjoittaja Uralonin » Ti Elo 21, 2007 3:45 pm

Moi,pitäs saaha 350 rd kulkemaan.Onko kellään linkkejä mistä tilata palikat :deal:

Ps:murskaimen ja kaatiksen numerot on :D

Avatar
-Zone-
Viestit: 336
Liittynyt: Ma Tammi 09, 2006 1:00 am

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ti Elo 21, 2007 4:06 pm


Avatar
Uralonin
Viestit: 51
Liittynyt: Ti Elo 21, 2007 12:00 am
Paikkakunta: RD500 -84, H2 -72

Viesti Kirjoittaja Uralonin » Ti Elo 21, 2007 4:24 pm

Nojoo hurjat kamat :eek: mulle riittäs vähempikin

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Elo 21, 2007 9:24 pm

Uralonin kirjoitti:Nojoo hurjat kamat :eek: mulle riittäs vähempikin
Niinhän sä luulet.... :lol:

Näläkä kasvaa virittäessä.....


Viljami

Avatar
Miki_Moon
Viestit: 21
Liittynyt: Ma Touko 28, 2007 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Miki_Moon » Ma Elo 27, 2007 5:38 pm

Terve! Pistän tähän, jos vaikka RD-miehiä on liikenteessä...

Olen saanut vihiä myynnissä olevasta '84:sta rd-koneesta.
Onko ko. vuosimallin kone yhteensopiva minun '85 mallia olevan koneeni kanssa kansien ja sylinterien osin?

Ilmeisesti tuossa '84 koneessa ei ole YPVS:sä, mutta ovatko koneet muuten täysin yhteensopivat muilta osin?

Kannattaako ostaa varaosiksi ja mihin max hintaan?

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ti Elo 28, 2007 6:18 am

Miki_Moon kirjoitti:Terve! Pistän tähän, jos vaikka RD-miehiä on liikenteessä...

Olen saanut vihiä myynnissä olevasta '84:sta rd-koneesta.
Onko ko. vuosimallin kone yhteensopiva minun '85 mallia olevan koneeni kanssa kansien ja sylinterien osin?

Ilmeisesti tuossa '84 koneessa ei ole YPVS:sä, mutta ovatko koneet muuten täysin yhteensopivat muilta osin?

Kannattaako ostaa varaosiksi ja mihin max hintaan?
PV tuli jo 83-malliin. 31K-mallin kone on identtinen vuosimalleissa 83-85 pl pakoputket, joissa pientä eroa.

Ei kannata ostaa varaosiksi, vaan antaa minulle myyjän yhteystiedot, jotta voin ostaa moisen moottorin itselleni varaosiksi.
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Elo 28, 2007 10:18 am

Georg kirjoitti:
Miki_Moon kirjoitti:Terve! Pistän tähän, jos vaikka RD-miehiä on liikenteessä...

Olen saanut vihiä myynnissä olevasta '84:sta rd-koneesta.
Onko ko. vuosimallin kone yhteensopiva minun '85 mallia olevan koneeni kanssa kansien ja sylinterien osin?

Ilmeisesti tuossa '84 koneessa ei ole YPVS:sä, mutta ovatko koneet muuten täysin yhteensopivat muilta osin?

Kannattaako ostaa varaosiksi ja mihin max hintaan?
PV tuli jo 83-malliin. 31K-mallin kone on identtinen vuosimalleissa 83-85 pl pakoputket, joissa pientä eroa.

Ei kannata ostaa varaosiksi, vaan antaa minulle myyjän yhteystiedot, jotta voin ostaa moisen moottorin itselleni varaosiksi.

Lopettakaa se höpinä... Ei tollasta konetta kannata tuhlata varaosiksi..... Annatte vaan suosiolla myyjän yhteystiedot niin voin ostaa sen itelle varaosiksi.....

Tai jos pyttyjen ja kannen takia ostelette, niin myykäähän mulle alakerta, kuka tuon nyt ikinä ostaakaan.


Ville

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ti Elo 28, 2007 11:00 am

Wilpertti kirjoitti:
Georg kirjoitti:
Miki_Moon kirjoitti:Terve! Pistän tähän, jos vaikka RD-miehiä on liikenteessä...

Olen saanut vihiä myynnissä olevasta '84:sta rd-koneesta.
Onko ko. vuosimallin kone yhteensopiva minun '85 mallia olevan koneeni kanssa kansien ja sylinterien osin?

Ilmeisesti tuossa '84 koneessa ei ole YPVS:sä, mutta ovatko koneet muuten täysin yhteensopivat muilta osin?

Kannattaako ostaa varaosiksi ja mihin max hintaan?
PV tuli jo 83-malliin. 31K-mallin kone on identtinen vuosimalleissa 83-85 pl pakoputket, joissa pientä eroa.

Ei kannata ostaa varaosiksi, vaan antaa minulle myyjän yhteystiedot, jotta voin ostaa moisen moottorin itselleni varaosiksi.

Lopettakaa se höpinä... Ei tollasta konetta kannata tuhlata varaosiksi..... Annatte vaan suosiolla myyjän yhteystiedot niin voin ostaa sen itelle varaosiksi.....

Tai jos pyttyjen ja kannen takia ostelette, niin myykäähän mulle alakerta, kuka tuon nyt ikinä ostaakaan.


Ville
En tarvitse pyttyjä tahi kantta. Alakerralle olisi kyllä käyttöä. :upto:
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

Avatar
Risord
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Risord » Ti Syys 25, 2007 4:10 pm

Ompa täälläki paljon räde miehiä :cool: Itte meinasin tosi pitää oman kutakuinkin vakiona syystä että virittämiseen menee rahaa kättelyssä heti se pyörän oma hinta :(

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ti Syys 25, 2007 8:23 pm

Kun är-dee miehiä on niin paljon niin ostakaahan multa osia niihin laitteisiinne. Koko pyörä ilman konetta on kaupan. Ihan sellaisina osina kun kukainenkin haluaa. Vanteet ja keula, vitun hieno etujarruhässäkkä, kaasarit virityskäyttöön ja kaiken näköistä. Eli koko ulkonäkö ja runko papereineen olis kaupan.....

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 6bbdab0d40

Ville

Avatar
Georg
Viestit: 661
Liittynyt: La Maalis 23, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha FZR1000 & RD 350 F2 & Tunturi NR 50 R

Viesti Kirjoittaja Georg » Ke Syys 26, 2007 7:34 am

Minä kun en tarvi muuta, kuin sen ehjän kampiakselin..
Olet jos ajat, ajat jos et..!!

TUME
Viestit: 215
Liittynyt: La Loka 20, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa ja savuttavaa

Viesti Kirjoittaja TUME » Ke Syys 26, 2007 9:25 am

Mites toi takalisto, jakkaroineen....? Sulla on vissiin LC-malli ja mun on on F2. Tankki on vähän erillainen mutta mahtaisko sopia pienellä viilailulla. Laitakko vähän lisää infoa tuosta pyrstöstä.....
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een

Avatar
Risord
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Tammi 23, 2007 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Risord » Ke Syys 26, 2007 3:59 pm

Jos ruvetaan pilkun nussimis orgioihin taas kerran niin toi LC on jonkun määrityksen mukaan kaikki nestejäähy rädet. Eli se olis RD350 LC F1 mutta ei siitä sen enempää =)

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ke Syys 26, 2007 4:01 pm

TUME kirjoitti:Mites toi takalisto, jakkaroineen....? Sulla on vissiin LC-malli ja mun on on F2. Tankki on vähän erillainen mutta mahtaisko sopia pienellä viilailulla. Laitakko vähän lisää infoa tuosta pyrstöstä.....
Tankki pitäis olla kiinnityksiltään sama. Suurin ero kai tuo korkki. Mut mielellään tietty yritän myydä alkuun esim kilvissä olevan rungon ja kaikki värjätyt osat kokonaisuutena. Tai esim runko jollekin ja katteet, tankki loksu ja vilkut toiselle. En viitsi kuitenkaan rekisteristä poistaa, eli teen itse tuosta jotain jossei runko kaupaksi mene. Jos etustefat vuotaa niin tuosta rempatut pumput WP:n jousilla. Ja vanteet on niin somat että itkettää. Puhumattakaan tuosta universumin räyhäkkäimmästä etujarrusta. Piippuja ei ole kun aihioita.

Ville

TUME
Viestit: 215
Liittynyt: La Loka 20, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Pari haisevaa ja savuttavaa

Viesti Kirjoittaja TUME » To Syys 27, 2007 12:26 pm

Niin joo, eihän rungossa ja tankin kiinnityksessä taida olla eroa, pikku muotoseikka ehkä takaosassa.....

Mullahan on laitettuna jo toiset vanteet ja muuta pientä joten osatarve ei ole kovin iso. Mutta jos alat tuota pilkkomaan niin muistathan mua....? :D
mit䠳e mulle kuuluu, mit䠭䠴een

Vastaa Viestiin