viritys

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

bomber-

viritys

Viesti Kirjoittaja bomber- » Pe Heinä 20, 2007 9:23 pm

mul turbokit ja välit oon vaihtanu :upto:

Maestro

Viesti Kirjoittaja Maestro » Pe Heinä 20, 2007 9:31 pm

voi saata... :grayno: :cry: :( :missile:

Älkää nyt mopovirittäjät kertoko virityksistänne täällä :firing: Varsinkaan jos viritykset on kaupasta ostettu tehoputki siis Hui! :eek: ketään ei kiinnosta ja vastaukset on pelkkää vittuilua :deal:

Lukea tätä foorumia saa minun puolestani kuka tahansa :)

Kiitos ja anteeks.

En haluis vastata näihin mut ei pystynyt vastustamaan kiusausta :( :eek:
Niin käy joskus...

anttik1
Viesti:

Viesti Kirjoittaja anttik1 » Su Elo 19, 2007 10:58 pm

Maestro kirjoitti:voi saata... :grayno: :cry: :( :missile:

Älkää nyt mopovirittäjät kertoko virityksistänne täällä :firing: Varsinkaan jos viritykset on kaupasta ostettu tehoputki siis Hui! :eek: ketään ei kiinnosta ja vastaukset on pelkkää vittuilua :deal:

Lukea tätä foorumia saa minun puolestani kuka tahansa :)

Kiitos ja anteeks.

En haluis vastata näihin mut ei pystynyt vastustamaan kiusausta :( :eek:

juup eipä oo mulla räxäs mikää kaupan lelu vaan itte tehty rosteri putki ja kyllä laulaa huippuja oon saanu lähemmäs 90km/h 11 piikkisellä eturattaalla! on muuten asiallisemmat aiheet ku jossain muis mainitsemattomis foorumeis! go bombers! :firing:

KAWAKARI

Viesti Kirjoittaja KAWAKARI » Su Elo 19, 2007 11:11 pm

:nono:

jikolo

Viesti Kirjoittaja jikolo » Ma Elo 20, 2007 4:25 pm

pystyit sitte nostamaan tämmönsen trolli topiikin :fire: :fire:

satsuma

Viesti Kirjoittaja satsuma » Ma Elo 20, 2007 9:36 pm

kyllä oikee silmä lepää ku lueskelee näitä mopo viritys topiceja :D

sry

Viesti Kirjoittaja sry » Ma Elo 27, 2007 5:25 pm

Moro aattelin faitteroida tälläisen kaunokaisen. Mitä mieltä olette näistä näsäreistä vuosimalliltaan 85? isäni osti tälläisen ja tämä tuntuu aika massiiviselta.FAitteriksi tämä on kyllä aika kallis pyörä. Mutta asiaan. Olen tehnyt puusta hienon valomaskin tähän pyörääni, tänne tuupovaaraan ei kulje posti.

Voisitteko auttaa yyveellä miten saan laitettua suzuki pv:n kampiakselin tähän pyörääni? haluaisin että tämä komistus kulkisi kovempaa. Olen myös ottanut takaiskunvaimentimen pois hyvän alustatuntuman takia. Kesällä haaveilen korkeimmista renkaista jotta pyöräni sopisi myös monttukäyttöön. Mites te "motoristit" olette käyttäneet tätä pyörää crossirata käytössä? Voisiko joku ystävällinen ihminen etsiä minulle internetistä yamaha fj 1200 peräkatteen. Tässä äitini numero 050-23451143254 voitte soittaa hänellä. hän on itsekin motoristi ja hänen pyöränsä on 500 kuutioinen moto morini. se kulkee kovaa.

vain asialliset vastaukset huomioidaan! voitte ehdottaa minulle myös omia ajatuksianne tästä pyörästä. Olen kuullut joskus sanan "kikotin" mitä se tarkoittaa? OLen todella onnellinen nuori mies. Minulla on kolme lehmää ja kaksi kanaa. Teen niistä ruokaa. Meillä ei ole vesihanaa joten joudumme ottamaan veden kaivosta. Harrastan myös kalastusta moottoripyöräilyn lisäksi. Minulla on myöskin moottorisaha jolla leikkaan puita.

Kiitos ja vain asiallisent vastaukset huomioidaan.

-Zone-

Viesti Kirjoittaja -Zone- » Ma Elo 27, 2007 5:43 pm

sry kirjoitti:... Tässä äitini numero 050-23451143254 voitte soittaa hänelle....
Ei olis myös kuvaa pistää ? :P

jikolo

Viesti Kirjoittaja jikolo » Ma Elo 27, 2007 11:18 pm

sry kirjoitti:Moro aattelin faitteroida tälläisen kaunokaisen. Mitä mieltä olette näistä näsäreistä vuosimalliltaan 85? isäni osti tälläisen ja tämä tuntuu aika massiiviselta.FAitteriksi tämä on kyllä aika kallis pyörä. Mutta asiaan. Olen tehnyt puusta hienon valomaskin tähän pyörääni, tänne tuupovaaraan ei kulje posti.

Voisitteko auttaa yyveellä miten saan laitettua suzuki pv:n kampiakselin tähän pyörääni? haluaisin että tämä komistus kulkisi kovempaa. Olen myös ottanut takaiskunvaimentimen pois hyvän alustatuntuman takia. Kesällä haaveilen korkeimmista renkaista jotta pyöräni sopisi myös monttukäyttöön. Mites te "motoristit" olette käyttäneet tätä pyörää crossirata käytössä? Voisiko joku ystävällinen ihminen etsiä minulle internetistä yamaha fj 1200 peräkatteen. Tässä äitini numero 050-23451143254 voitte soittaa hänellä. hän on itsekin motoristi ja hänen pyöränsä on 500 kuutioinen moto morini. se kulkee kovaa.

vain asialliset vastaukset huomioidaan! voitte ehdottaa minulle myös omia ajatuksianne tästä pyörästä. Olen kuullut joskus sanan "kikotin" mitä se tarkoittaa? OLen todella onnellinen nuori mies. Minulla on kolme lehmää ja kaksi kanaa. Teen niistä ruokaa. Meillä ei ole vesihanaa joten joudumme ottamaan veden kaivosta. Harrastan myös kalastusta moottoripyöräilyn lisäksi. Minulla on myöskin moottorisaha jolla leikkaan puita.

Kiitos ja vain asiallisent vastaukset huomioidaan.
tää oli hyvä :lol: btw äites ei vastaa :lol:

jupe16

Viesti Kirjoittaja jupe16 » Ti Elo 28, 2007 8:30 pm

siis minua nauratti tuo teksti kivasti :lol: :lol: :lol: :lol:

DrFlow

Viesti Kirjoittaja DrFlow » Ti Syys 11, 2007 8:29 pm

Näsäri? Monttupyörä?
Hmm...ehkä mä oon sekottanu jotku pyörät keskenään.
Ainaki niin mä toivon.
:missile:

Simuel

Viesti Kirjoittaja Simuel » Ti Syys 11, 2007 10:27 pm

DrFlow kirjoitti:Näsäri? Monttupyörä?
Hmm...ehkä mä oon sekottanu jotku pyörät keskenään.
Ainaki niin mä toivon.
:missile:

Et välttämättä
Kannattaisi lukea teksti huumorilla, auttaa luultavasti ymmärrykseen :P

Jäsen-J-

Viesti Kirjoittaja Jäsen-J- » Ke Syys 12, 2007 12:45 pm

Parasta päivässä kun pääsee tälläsiä lukemaan :deal: :lol: :lol:

Wilpertti

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ke Syys 12, 2007 3:20 pm

jupso88 kirjoitti:Parasta päivässä kun pääsee tälläsiä lukemaan :deal: :lol: :lol:
On joo, mutta enemmän kiinnostaa mikä on toi sun allekirjoituksessa oleva 800cc 2-t? Monen tekijän summa vai kelkka?

Viljo

Risord

Viesti Kirjoittaja Risord » Ti Syys 25, 2007 3:32 pm

sry kirjoitti:Olen tehnyt puusta hienon valomaskin tähän pyörääni...
Kiitoksia päivän piristyksestä :lol:

Vastaa Viestiin