konemurheita

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Bohi

konemurheita

Viesti Kirjoittaja Bohi » Ma Kesä 18, 2007 7:11 pm

Ei auta, pakko oli väsää uus topici :freak: Ongelma on seuraava, mulla on noin 40cc 2t kone, joka ei tahdo millään ottaa kieroksia.

Hyvin käy tyhjäkäyntiä, mutta kun antaa reilusti kaasua ni alkaa röpeltää ja tukehtuu jollei kaasua höllää. Ei savuta sen erikoisemmin, polttoaine on juuri ostettua ja siinä on noin 3% öljyy.

Kyseessä on kiinalainen moottori, kaasarin oon putsannu, samoin tulppa on vaihdettu ja tulppa antaa hyvin kipinää

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ma Kesä 18, 2007 7:19 pm

Just korjasin kaverin muksulle moisen vehkeen. Anto hyvän kipinän muttei halunnut käydä millään. Porakoneella kun pyöritti niin kipinä katos :freak: Uudella puolalla pelaa hyvin. Sun ongelmas kyllä kuullostaa rikkaalta seokselta, onhan se kaasutin varmasti kunnossa? Ryyppyläppä pysyy auki ja suuttimet kiinni?
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Bohi

Viesti Kirjoittaja Bohi » Ma Kesä 18, 2007 9:57 pm

Jep jep asia ratkes, en tiiä mikä oli, purin kaasarin viel kertaalleen ja kaikki huolellisesti takas kii ja johan alko pelitää :)

Hei kysäsen tässä nyt vielä sitte samalla, et miten mä selvitän helpoiten minkä kokonen kone tossa on? Oletan, että se on noin 40cc, jos näin, niin voinko laittaa suoraan mopon kaasarin? Entä mistä mä tiedän minkä kokosta ja muotosta teharia siihen pitäis alkaa väsäämään? Muodolla tarkotan, että mikä tilavuus ja onko sillä merkitystä miten pitkä se pätkä enne sitä laajenevaa osaa on ja onko väliä onko kaareva vai suora?

wigi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wigi » Ti Kesä 19, 2007 12:54 am

Bohi kirjoitti:Jep jep asia ratkes, en tiiä mikä oli, purin kaasarin viel kertaalleen ja kaikki huolellisesti takas kii ja johan alko pelitää :)

Hei kysäsen tässä nyt vielä sitte samalla, et miten mä selvitän helpoiten minkä kokonen kone tossa on? Oletan, että se on noin 40cc, jos näin, niin voinko laittaa suoraan mopon kaasarin? Entä mistä mä tiedän minkä kokosta ja muotosta teharia siihen pitäis alkaa väsäämään? Muodolla tarkotan, että mikä tilavuus ja onko sillä merkitystä miten pitkä se pätkä enne sitä laajenevaa osaa on ja onko väliä onko kaareva vai suora?
ei semmosta kiinancrossia mikä sulla(ehkä) on kannata pahemmin alkaa virittelee. turhaa rahaa siihe vaa menee ite oon saanu yhden kaverin minipaskan runkoa hitsailla useamman kerran... yhen halkeaman hitsaa tulee toinen minuutin päästä... :nono: eikä moottorissakaan kehuttavaa ole... :deal:

Vastaa Viestiin