honda cr 250r sähkövika?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
teurastaja
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda 900cc fireblade turbo /honda cr250r

honda cr 250r sähkövika?

Viesti Kirjoittaja teurastaja » Ke Touko 16, 2007 7:22 pm

mistähän pitäs lähtee vikaa hakeen kun mun honda cr 250r vm.2002 vie yx-2 tulppaa per ajo kerta enkä välttämättä aja tuntia kauenpaa? ekan tulpan se viä melkein heti käynnistyksen jälkeen pensa on 2,5% tulpan hatun vaihdoin.viime kesän ajoin yhdellä tulpalla hyvin!!!!!!??????

Avatar
Smokie
Viestit: 3043
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Touko 16, 2007 8:01 pm

Ja muuten toimii hyvin? Ja johdot on tietty katottu jo?

Edellinen mikä söi tulppia ilman näkyvää syytä oli vaan superväljä. No näkyvää syytä, sai potkia käyntiin ku hullu :) Puristuspainemittarilla tuo on äkkiää katottu.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

teurastaja
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda 900cc fireblade turbo /honda cr250r

Viesti Kirjoittaja teurastaja » Ke Touko 16, 2007 8:21 pm

Smokie kirjoitti:Ja muuten toimii hyvin? Ja johdot on tietty katottu jo?

Edellinen mikä söi tulppia ilman näkyvää syytä oli vaan superväljä. No näkyvää syytä, sai potkia käyntiin ku hullu :) Puristuspainemittarilla tuo on äkkiää katottu.
ok koitan tota mut männällä ajettu vasta 40tuntia!?

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » Ke Touko 16, 2007 8:39 pm

tulpassa väärä lämpöarvo, ajat hissuttelemalla/tasakaasulla liikaa, käytät pyörää tyhjäkäynnillä liikaa, käy liian rikkaalla...

mun vanha 250gs kotka vei tulppia ihan vitusti, kun ajeli hissuttelemalla. 5minuuttia hissuttelua, niin taas oli pimeenä tulppa. sitten kun rupesin käyttämään jotain halpaa(ngk bp9es) perustulppaa sen suositellun "kisakisa"-mallin sijaan, niin kesti paremmin hissutteluakin.

Avatar
clawfinger
Viestit: 588
Liittynyt: Ti Tammi 24, 2006 1:00 am
Paikkakunta: R1-T

Viesti Kirjoittaja clawfinger » Ke Touko 16, 2007 8:59 pm

sytytysjärjestelmässä häikkää! aikanaan oli mopossa sama ongelma...

teurastaja
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda 900cc fireblade turbo /honda cr250r

Viesti Kirjoittaja teurastaja » Ke Touko 16, 2007 9:04 pm

tmz kirjoitti:tulpassa väärä lämpöarvo, ajat hissuttelemalla/tasakaasulla liikaa, käytät pyörää tyhjäkäynnillä liikaa, käy liian rikkaalla...

mun vanha 250gs kotka vei tulppia ihan vitusti, kun ajeli hissuttelemalla. 5minuuttia hissuttelua, niin taas oli pimeenä tulppa. sitten kun rupesin käyttämään jotain halpaa(ngk bp9es) perustulppaa sen suositellun "kisakisa"-mallin sijaan, niin kesti paremmin hissutteluakin.
tos kyl voi olla perää!

teurastaja
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda 900cc fireblade turbo /honda cr250r

Viesti Kirjoittaja teurastaja » Ke Touko 16, 2007 9:05 pm

tmz kirjoitti:tulpassa väärä lämpöarvo, ajat hissuttelemalla/tasakaasulla liikaa, käytät pyörää tyhjäkäynnillä liikaa, käy liian rikkaalla...

mun vanha 250gs kotka vei tulppia ihan vitusti, kun ajeli hissuttelemalla. 5minuuttia hissuttelua, niin taas oli pimeenä tulppa. sitten kun rupesin käyttämään jotain halpaa(ngk bp9es) perustulppaa sen suositellun "kisakisa"-mallin sijaan, niin kesti paremmin hissutteluakin.
tota mäkin kyl aattelin!

Avatar
rosvoroope
Viestit: 680
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KX500

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » Pe Touko 18, 2007 4:37 pm

teurastaja kirjoitti:
tmz kirjoitti:tulpassa väärä lämpöarvo, ajat hissuttelemalla/tasakaasulla liikaa, käytät pyörää tyhjäkäynnillä liikaa, käy liian rikkaalla...

mun vanha 250gs kotka vei tulppia ihan vitusti, kun ajeli hissuttelemalla. 5minuuttia hissuttelua, niin taas oli pimeenä tulppa. sitten kun rupesin käyttämään jotain halpaa(ngk bp9es) perustulppaa sen suositellun "kisakisa"-mallin sijaan, niin kesti paremmin hissutteluakin.
tos kyl voi olla perää!
teurastaja kirjoitti:
tmz kirjoitti:tulpassa väärä lämpöarvo, ajat hissuttelemalla/tasakaasulla liikaa, käytät pyörää tyhjäkäynnillä liikaa, käy liian rikkaalla...

mun vanha 250gs kotka vei tulppia ihan vitusti, kun ajeli hissuttelemalla. 5minuuttia hissuttelua, niin taas oli pimeenä tulppa. sitten kun rupesin käyttämään jotain halpaa(ngk bp9es) perustulppaa sen suositellun "kisakisa"-mallin sijaan, niin kesti paremmin hissutteluakin.
tota mäkin kyl aattelin!

Hmmm...Kumpikas teistä on tri.jekyll ja kumpi mr.hyde?
Minulla on KAWASAKI!! There`s no easy way out
NOWHERE FAST <br>

RM
Viestit: 353
Liittynyt: Ti Tammi 25, 2005 1:00 am

Viesti Kirjoittaja RM » La Touko 19, 2007 7:53 am

Männällä ajettu 40 tuntia?? Eiköhän olisi aika vaihtaa jo uusi? Vähintäänkin männänrengas.

Avatar
BlueBlooded
Viestit: 971
Liittynyt: Ma Tammi 03, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Gsx-r

Viesti Kirjoittaja BlueBlooded » La Touko 19, 2007 3:42 pm

RM kirjoitti:Männällä ajettu 40 tuntia?? Eiköhän olisi aika vaihtaa jo uusi? Vähintäänkin männänrengas.
Harrasteajossa mitään väliä, sitten kun tehot uupuu niin vaihtaa..
Suzuki Japanista, Poliisi Perseestä!

teurastaja
Viestit: 15
Liittynyt: Ti Huhti 24, 2007 12:00 am
Paikkakunta: honda 900cc fireblade turbo /honda cr250r

Viesti Kirjoittaja teurastaja » Su Touko 20, 2007 12:22 pm

BlueBlooded kirjoitti:
RM kirjoitti:Männällä ajettu 40 tuntia?? Eiköhän olisi aika vaihtaa jo uusi? Vähintäänkin männänrengas.
Harrasteajossa mitään väliä, sitten kun tehot uupuu niin vaihtaa..
joo määkin oon käsittäny et harrasteajossa saa ajaa 80tuntia!

Avatar
koffi
Viestit: 45
Liittynyt: La Maalis 01, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja koffi » La Kesä 09, 2007 4:15 pm

teurastaja kirjoitti:
BlueBlooded kirjoitti:
RM kirjoitti:Männällä ajettu 40 tuntia?? Eiköhän olisi aika vaihtaa jo uusi? Vähintäänkin männänrengas.
Harrasteajossa mitään väliä, sitten kun tehot uupuu niin vaihtaa..
joo määkin oon käsittäny et harrasteajossa saa ajaa 80tuntia!
Ei se ole niin justiinsa, jotkut ajavat sen 50tuntia kun toiset päälle 100tuntia.. Sen huomaa suht selvästi kun alkaa tehot hiipua silloin kannattaa vaihtoa harkita eikä sitten kun on tasan 80tuntia mittarissa.
My writing skills are far beyond yours, so back off

Avatar
derzi400
Viestit: 82
Liittynyt: To Syys 01, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Mopoton

Re: honda cr 250r sähkövika?

Viesti Kirjoittaja derzi400 » To Kesä 14, 2007 11:27 am

teurastaja kirjoitti:mistähän pitäs lähtee vikaa hakeen kun mun honda cr 250r vm.2002 vie yx-2 tulppaa per ajo kerta enkä välttämättä aja tuntia kauenpaa? ekan tulpan se viä melkein heti käynnistyksen jälkeen pensa on 2,5% tulpan hatun vaihdoin.viime kesän ajoin yhdellä tulpalla hyvin!!!!!!??????
Käy rikkaalla? Oletko pessyt ilmanputsarin?
Minkä värinen tulppa on kun se pimahtaa?

Vastaa Viestiin