stefoista

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Wilpertti

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » Ma Huhti 23, 2007 11:20 am

Paskaahan pitää laukoa.....

Edelleenkään en ota uskoakseni että stefoja menis vähän väliä ja vielä uus stefa niin pahasti ettei mopo toimi lainkaan. En usko en. En vaikka kaikilla muilla olis joskus ollu justiinsa sama vika. No ehkä nyt tuli vähän liian jyrkkä ilmaisu, mutta olkoon.

Eikä tossa edellisessä viestissä ollu tarkoitus Simppakukon ammattitaitoa suoran epäillä, mutta tuli vaan tuttu olo kun on nähnyt kauempaa kun joku vuodenpäivät käyntivammaa etsii ja vika on lopun perin joku yksinkertainen ja kaunis. Monta konetta purkanut nuori harrastaja eroaa kuitenkin valtavasti ammattilaisesta.

Itse en sentään kakstahti ammattilainen ole mutta muuten kyllä väitän mopojen ja autojen kanssa voita leivälle saavani.

Edelleen kuitenkin toivon että vika löytyy. Liian monta crossipyörää tuolla maakunnissa makaa liiterin takana käyntivikaisena.

Vilho

simppask4

Viesti Kirjoittaja simppask4 » Ma Huhti 23, 2007 6:55 pm

jees.. ensimmäisenä mulle tuli tietysti stefat mieleen koska samat oireet ollut aikaisemminkin ja stefojen vaihdon jälkee ruvennut taas toimimaan loistavasti.. mutta tällä kertaa vika tais löytyä sähköjen puolelta niinkuin tossa vähän epäilinkin jo.. kävin kaikki liitokset läpi jamuutamat liitokset tein uusiksi niin rupes toimimaan aika hyvin.. vielä vähän ajotusen säätöä niin luulis toimivan taas loistavasti..

mutta se nyt vaan on niin että: ktm+minä=jatkuva epävarmuus

:lol:

mutta kiitos kaikista vinkeistä mitä annoitte :)

Jäsen-J-

Viesti Kirjoittaja Jäsen-J- » Pe Huhti 27, 2007 9:51 am

kyllä se mulla on ainakin saanu aikaan.. muistan kun ostin keverin joskus kauan sitte ja tein kone remontin ..siinä oli kuiva asennetut steffat ja se söi oljyä... :deal: ja oli hangannu kampiakseliin urat

Vastaa Viestiin