Minicrossien ystävät tänne

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
KoDaX
Viestit: 281
Liittynyt: Ke Syys 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 1050

Viesti Kirjoittaja KoDaX » Ma Joulu 28, 2009 4:59 pm

Mites on muilla kestäny piikkirenkaat minicrossissa?

Itellä 150 samurai piikit alla. Yksi talvi ja sisuskumihan siitä on tyhjentynyt. Ilmeisesti niin paljon pitoa ja tehoa että rengas pyörähtää vanteella. Joka rikkoo sisuskumin.

Löytysköhän jonkinlaisia vannelukkoja vai?
Älytön homma on kuitenkin noin pieni piikkirengas vääntää vanteelle!

weigga
Viestit: 29
Liittynyt: Ke Joulu 17, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Hakusessa

Viesti Kirjoittaja weigga » Ma Joulu 28, 2009 9:55 pm

Vannelukkohan sinne kannattaa ilmanmuuta hommata.. vaikka biltemasta, jos ei muualta. Toimivia ne on sielläkin, 2puokissa käytän bilteman lukkoa takana ja on toiminut :deal:

Avatar
KoDaX
Viestit: 281
Liittynyt: Ke Syys 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 1050

Viesti Kirjoittaja KoDaX » Ti Joulu 29, 2009 12:23 am

weigga kirjoitti:Vannelukkohan sinne kannattaa ilmanmuuta hommata.. vaikka biltemasta, jos ei muualta. Toimivia ne on sielläkin, 2puokissa käytän bilteman lukkoa takana ja on toiminut :deal:

Muuten kyllä mutta kun ei ole vanteessa sille paikkaa. Ja löytyyköhän noin pienelle sopivaa. Kyseessä 12"vanne

Avatar
BadAss
Viestit: 1051
Liittynyt: To Marras 07, 2002 1:00 am
Paikkakunta: Tiger 800XC ja WR250f

Viesti Kirjoittaja BadAss » Ti Joulu 29, 2009 1:41 am

KoDaX kirjoitti:
weigga kirjoitti:Vannelukkohan sinne kannattaa ilmanmuuta hommata.. vaikka biltemasta, jos ei muualta. Toimivia ne on sielläkin, 2puokissa käytän bilteman lukkoa takana ja on toiminut :deal:

Muuten kyllä mutta kun ei ole vanteessa sille paikkaa. Ja löytyyköhän noin pienelle sopivaa. Kyseessä 12"vanne
Löytyy ja poralla vaan reikä vanteeseen, niin on paikka.. :)
"Huono tie, parempi mieli"

Avatar
Shelpy
Viestit: 269
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Honda X11 ja Suzuki LT-R 450

Viesti Kirjoittaja Shelpy » Ma Maalis 08, 2010 5:39 pm

ensimetrit päästelty "varovasti" yx 140cc motilla...kyllä vaan hienosti pistelee ja vie +90kg miestä :lol: eipä juur hauskempaa lelua maa päällänsä kanna...MiniMx...aamen.
(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

TR333
Viestit: 15
Liittynyt: La Huhti 03, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja TR333 » La Huhti 03, 2010 10:55 pm

pommikone kirjoitti:
Shelpy kirjoitti:http://www.gravelpit.fi/webshop/index.p ... cae1b9a364

ite oon meinannu hankkia tuollaisen... kannattaako? :-?

miten mahtaa viedä +90kg ja kestääkö hypyttää?

Vissiin hinta laatu kohdallaan eli ei mitään kiinan paskaa. Omassa mopossa sama kone ja ihan hyvin sillä hien saa pintaan. Kikkailu koneena hyvä on meinaan rauhallinen.
mikä tuon linkin takana oli??

Avatar
Shelpy
Viestit: 269
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Honda X11 ja Suzuki LT-R 450

Viesti Kirjoittaja Shelpy » Ma Huhti 05, 2010 2:25 pm

(•̪●)=ε/̵͇̿̿/'̿'̿ ̿

Jar0ne
Viestit: 1
Liittynyt: Ke Touko 19, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jar0ne » Ke Touko 19, 2010 1:52 pm

Onkos kellään muulla sendaita ollut ajossa?
tässä omani: http://image.nettix.fi/extra/bikeimg/92 ... b6399b.jpg

Detz
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha Dt , Bse 125

Viesti Kirjoittaja Detz » Ti Kesä 15, 2010 12:08 pm

kellään tietoa miten saisi BSE 125cc http://glanspower.fi/tuote/433 kaiken tehon irti? Inner Rotor Kit ja nokka-akselin vaihto varmaan vaikuttavat asiaan. Onko putkessa kuristusta? Kuristaako kaasari (pitääkö neulaa nostaa ylemmäs?)?

Jehru
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Bse 125cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jehru » Ke Kesä 23, 2010 3:48 pm

Itellänäkin minicrossi BSE 125cc kiinalainen. Huonosti toimi alussa mutta kun säädettiin ihan huipusti nyt toimii. :firing: :P
<em>Pikku </em><strong>BOMBER</strong><br>

Jehru
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Bse 125cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jehru » Ke Kesä 23, 2010 3:52 pm

Joo me nostettiin kaasarin neulaa ylemmäksi kyllä se vähän paremmin rupes toimimaa putkessa kai oli jotai villoja.. Itselläni kyllä paloivat vilat :lol: . Viritysnokka kannattaa ostaa ja 26mm-30mm kaasari.. Niin ja vakiona oli luultavasti 20mm kopiokaasari. :firing: :blah:
<em>Pikku </em><strong>BOMBER</strong><br>

Detz
Viestit: 5
Liittynyt: Ti Kesä 15, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha Dt , Bse 125

Viesti Kirjoittaja Detz » Ma Kesä 28, 2010 1:00 am

onkos sulla virinokkaa?

FudeBomber
Viestit: 3
Liittynyt: La Heinä 03, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Fude 110cc

Viesti Kirjoittaja FudeBomber » La Heinä 03, 2010 11:00 pm

Minä omistan --------> Fude 110cc Crossi hyvin kulkee! ollu viikon kaksi keulinu kerran ympäri : DD kuvia ------->

Kuva

Kuva

Kuva

--------------------------------------------------------------------------------

PS: EI ENÄÄN TAKALIPPAA :DD :deal: :firing:

Jehru
Viestit: 5
Liittynyt: Ke Kesä 23, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Bse 125cc
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jehru » Su Heinä 04, 2010 6:20 pm

Detz kirjoitti:onkos sulla virinokkaa?
Ei ole vielä kohta kait pitäis ostaa vissiin motorpowerilta saisi semmoisia osia tähän bse että tulis 150cc :blah: :firing:
<em>Pikku </em><strong>BOMBER</strong><br>

TtK_
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Heinä 06, 2010 12:00 am

Viesti Kirjoittaja TtK_ » Ti Heinä 06, 2010 9:34 pm

minkä mallin muovit tollases bse:s on? ihan crf tyyliset käy?

Vastaa Viestiin