Ajaako kukaan isoilla 2t vehkeill

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Spetznatz
Viestit: 191
Liittynyt: Pe Tammi 07, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Keltainen

Viesti Kirjoittaja Spetznatz » Ti Kesä 07, 2005 7:44 pm

Haju
Disneyland. Fuck, man, this is better than Disneyland!

Avatar
Smokie
Viestit: 3040
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Ke Kesä 08, 2005 1:21 am

Ulkomailta saa lähes minkä tahansa hajuista 2-t ööliä. Mainittakoot vaikka mansikka. Noita on kehitelty skoottereihin suurkaupunkien ihmisiä ilahduttamaan.

Shamanracer, saat ehkä etsiä hetken ennenkuin löydät 5-pyttyisen Kwakan. Aluperinhän noi on 3-pyttyisiä, mutta joku vinkuintiaani rakentaa noita levennettyjä. Olikohan muuten tämä herra moponsa kanssa just se ukko:

http://www.gkweb.co.uk/galleries/kwak48.php


Wilpertti, milläs olet RD:n konetta lihottanut?

Wilpertti
Viestit: 364
Liittynyt: To Tammi 13, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE450

Viesti Kirjoittaja Wilpertti » To Kesä 09, 2005 10:56 pm

Wilpertti, milläs olet RD:n konetta lihottanut?
Poraamalla ja kampuran vaihtamalla. Yllätys yllätys. Yritän päästä dynoon parin viikon sisään. Haave olis noin 75 takikselta. Tosi villi haave olis 80. Kevyeen pyörään ja kakstahtiseen tuntuu paljolta. No pettymyshän sieltä tulee, mut tulkoon.

Ja jos suunnitelmat toteutuu nii ens talvena tilaillaan uusia pyttyjä ja mennään yli 500cc. Isojaki settejä noihin saa, ja pahimmat pajat lupaa 140 hv konetehoa. Joskin muutokset on sitte aika isoja.

Vaakaankin pitäis päästä. Onko kellään tietoa missä pääsee? Katsastus konttoreilla kenties?

Wiljo

Avatar
Smokie
Viestit: 3040
Liittynyt: La Touko 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Vanha mutta paska

Viesti Kirjoittaja Smokie » Pe Kesä 10, 2005 12:38 am

Itte puntaroin pyöräni joskus postin vaa'assa, tais olla asteikkoa 300 kiloon asti, että RD:nkin saa juurijuuri punnittua :blah: RG500 painoi tankit reippaasti puolillaan 163 vai 164 kiloa. Tuohonkin painoon mahtui paljon todella typeriä osia kuten alkuperäiset matkustajan jalkatapit pidikkeineen, painavat varmaan kilon kappale...

RD:hin saa kyllä mahtavia osia. Ameriikassa tehdään aivan uskomatonta osaa noihin! Huomioi vain että useimmat jenkkipajat ilmoittaa tehonsa metanolilla ellei mainita notta bensalla.

edit:typo

Avatar
Willik
Viestit: 325
Liittynyt: Ma Elo 27, 2001 12:00 am
Paikkakunta: 1000rr

Viesti Kirjoittaja Willik » Ti Kesä 14, 2005 7:11 pm

Apriliallahan on niitä 250cc katukäyttöön 2t pelejä. Hyvän näkösiä ja löylyä saa lypsettyä niihin sen 100hp mitä on rr vehkeissäkin. Muistaakseni vakiosta(54hp) pyyhkäs sen 70-80hp. Ja painoahan ei ole ihan hirmusesti... Yhen oon bonganny jkl:ssä pari vuotta sitten DH kisojen varikolla.
Ja tältähän se näyttää->
Kuva
Gotham Squad
Acme Motorsport

Avatar
Nakki_
Viestit: 424
Liittynyt: Su Syys 21, 2003 12:00 am
Paikkakunta: tellu, kurapy�r�

Viesti Kirjoittaja Nakki_ » Ti Kesä 14, 2005 7:56 pm

Tollanen Bimota 500 v-due vois olla aika kyrväkäs peli, 105hp/145kg. Jotain vaan kuullut, että noissa koneissa olis jotain luotettavuus ongelmia. Heittäs vaan kaasarit kiinni ni saattais vaikka toimiakkin.

http://www.bimota500vdue.com/eng/intro.htm

Lintta
Viestit: 13
Liittynyt: Su Kesä 12, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Pieni

Viesti Kirjoittaja Lintta » Ti Kesä 14, 2005 8:28 pm

Tässähä vois jo alkaa suunnittelee ens B-weekendii 2-Tahti kisoja :lol:

Mistäköhä noita Aprilia Rs 250cc moottoreita saisi??? :freak2:

Jonasz
Viestit: 6
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki...

Viesti Kirjoittaja Jonasz » Pe Kesä 24, 2005 4:35 pm

RS 250 on suzukin moottori! Eli Suzuki RGV250:n, jos sellaista halajat kannattaa seurata esim Ebay:tä.

Vastaa Viestiin