z750 hyvä temppuiluun?!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Haagertti
Viestit: 10
Liittynyt: Ke Huhti 22, 2009 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki Z 750

Viesti Kirjoittaja Haagertti » Ti Heinä 28, 2009 1:36 am

Hei kyllä zetorilla pystyy ihan hyvin kikkaileen mut se on fakta et ei se kaasusta keuli :blah:

Avatar
Juubelii
Viestit: 667
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Juubelii » Pe Heinä 31, 2009 1:15 pm

Haagertti kirjoitti:Hei kyllä zetorilla pystyy ihan hyvin kikkaileen mut se on fakta et ei se kaasusta keuli :blah:
mikä tahansa keulii kaasusta ku on oikeet ratastukset :deal:

Avatar
kyyracing
Viestit: 235
Liittynyt: Ti Marras 21, 2006 1:00 am
Paikkakunta: muka kunnossa

Viesti Kirjoittaja kyyracing » La Elo 08, 2009 12:25 am

Juubelii kirjoitti:
Hexodus kirjoitti:Mites muuten, osaako joku sanoa paljonko tuo pikkuzetan vakiokytkin kestää sikaa noin suurinpiirtein? :deal:

Kun oon vaan itellä huomannu, että jos jatkuvasti pitkiä siivuja sudittelee niin tuntuu et kytkin alkaa ottamaan ylempää kun tavallisesti ja sellanen itsesäädetty pieni "klappi" häviää. Johtuukohan vaan koneen lämmöistä vai mistä? :freak2:
mä mietin ihan samaa ku opettelin alkukesästä powerburniksia..

nyt menee hyväl tuntumal ku ei liikaa burnistele. keulimisreeniä oon ny enemmänki ottanu (ps. välit -1+2) ni ei se siinä sano mitn normaalista poikkeavaa. hyvin tuntuu kestävän. vähä välil hirvittää ku vaihtaa kolmoselle sukkana keulies, ni se nitkauttaa vähä keulaa ylöspäi äkkiarvaamatta. melkee saa vähä jarrua painaa ku on vaihtamas.

mut oon kyl tykänny zetasta leikkimises. se on sellai pehmee ettei tuu "tehopiikkejä" jossain kierrosalueis. muuten haluisin kyl pitää kyseisen vekottimen, mut mieli halajaa kokeilla kyykkypyörää tai sit rakentaa kyykystä fighteri.

mistä näitä tietää...
Oli niin kauan kun..... Ollut ajokorteilla kova hävikki. kiinnittäkää ajokorttinne tiukasti
nyt on pojat kesä???

Avatar
ib3
Viestit: 6
Liittynyt: Su Loka 11, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja ib3 » Su Loka 25, 2009 11:07 pm

onkohan täältä kukaa vaihtanu järeempää keulaa toho vanhemman mallin zetaa mis on viel teleskooppi? kokemuksia olis kiva kuulla :wavey:

Avatar
Smistik
Viestit: 88
Liittynyt: To Kesä 12, 2008 12:00 am
Paikkakunta: talviunilla

Viesti Kirjoittaja Smistik » Ke Loka 28, 2009 1:34 pm

http://www.riderforums.com/showthread.php?t=29227

Tuosta saat varmaan hyvää osviittaa 636 keulaswappiin.

Avatar
ib3
Viestit: 6
Liittynyt: Su Loka 11, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja ib3 » Ke Loka 28, 2009 9:43 pm

oohhoho kiitossiitos, saattaa tulla tarpeeseen tuo :P

Avatar
holger
Viestit: 45
Liittynyt: Ti Kesä 30, 2009 12:00 am
Paikkakunta: cb1000r

Viesti Kirjoittaja holger » Ma Touko 31, 2010 9:49 pm

Itellä oli pari vuotta tuo seiskapätkä. En oppinut sillä keulimaan kunnolla sitten millään, ei varmaan pokka piisannut antaa tarpeeksi rundia ku kytkimellä livautti. Nyt on kaikki toisin, tai ainakin kokoajan keulakulmat kasvaa. Ostin hondan ja homma toimii ku itestään, ja vieläpä mukavammin kakkosella. Kyllä väännöt jeesaa, ainaki mua :deal:
Holger racing

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » Ti Kesä 01, 2010 10:11 pm

Niinhän se alkuun menee että puuttuva taito korvataan tehoilla, näin ainakin kävi omalla kohdalla. Siinä vaiheessa kun zetalla lähti keula laskemaan niin peli oli aikalailla menetetty mutta r1:llä pystyy vielä kaasulla korjaamaan. Kulmaa vaan ja takajarru tutuksi niin kyllä sitä zetallakin keulii pitkät pätkät.

Avatar
Juubelii
Viestit: 667
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Juubelii » Ti Kesä 01, 2010 10:30 pm

itelle tuo zeta alkaa maistuu käsii ihan törkeen hyvin! keula nousee kaasulla kyl mut kytkimellä se on hallittavampi omaan makuun. nyt hommat mukavoitu viel kun rakentelin käsitakajarrun! ihmettelin vain et sain sen jopa rokkaamaan :lol:

itellä muutettua: commanderi, vapaavirtaussuodatin, slipari, ratastukset eestä -1 takaa +2 ja sit stonga heitetty helvettii & laitettu cliparit.

ei se mistään satasen vauheista keuli mut itteä hirvittää istua kyydissä jo ysikympin vauheissa ni iha hyvä vaa :lol:

ps. myynnissä se on. pm jos kiinnostaa :wavey:

Avatar
kopebe
Viestit: 555
Liittynyt: To Kesä 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: honda

Viesti Kirjoittaja kopebe » Ti Kesä 01, 2010 10:54 pm

Juubelii kirjoitti:itelle tuo zeta alkaa maistuu käsii ihan törkeen hyvin! keula nousee kaasulla kyl mut kytkimellä se on hallittavampi omaan makuun. nyt hommat mukavoitu viel kun rakentelin käsitakajarrun! ihmettelin vain et sain sen jopa rokkaamaan :lol:

itellä muutettua: commanderi, vapaavirtaussuodatin, slipari, ratastukset eestä -1 takaa +2 ja sit stonga heitetty helvettii & laitettu cliparit.

ei se mistään satasen vauheista keuli mut itteä hirvittää istua kyydissä jo ysikympin vauheissa ni iha hyvä vaa :lol:

ps. myynnissä se on. pm jos kiinnostaa :wavey:
SS kuvia tänne ja heti!!

Avatar
Juubelii
Viestit: 667
Liittynyt: Ke Tammi 14, 2009 1:00 am

Viesti Kirjoittaja Juubelii » Ke Kesä 02, 2010 9:17 am

kopebe kirjoitti:
Juubelii kirjoitti:itelle tuo zeta alkaa maistuu käsii ihan törkeen hyvin! keula nousee kaasulla kyl mut kytkimellä se on hallittavampi omaan makuun. nyt hommat mukavoitu viel kun rakentelin käsitakajarrun! ihmettelin vain et sain sen jopa rokkaamaan :lol:

itellä muutettua: commanderi, vapaavirtaussuodatin, slipari, ratastukset eestä -1 takaa +2 ja sit stonga heitetty helvettii & laitettu cliparit.

ei se mistään satasen vauheista keuli mut itteä hirvittää istua kyydissä jo ysikympin vauheissa ni iha hyvä vaa :lol:

ps. myynnissä se on. pm jos kiinnostaa :wavey:
SS kuvia tänne ja heti!!
röyhkeesti pistän vain NETTIMOTO-ilmotuksen tänne!

sielt löytyy ok kuvat :wavey:

Avatar
vil3
Viestit: 107
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2010 12:00 am
Paikkakunta: CBR f4i

Viesti Kirjoittaja vil3 » Ti Heinä 06, 2010 8:38 pm

Mitä tarkoitat tuolla ettei se mistään satasesta keuli?

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » Ke Heinä 07, 2010 12:32 pm

että jos on sata vauhtia niin ei pyörää ei saa keulimaan? :)

Avatar
vil3
Viestit: 107
Liittynyt: Pe Kesä 11, 2010 12:00 am
Paikkakunta: CBR f4i

Viesti Kirjoittaja vil3 » Ke Heinä 07, 2010 4:06 pm

pakkohan se on siitä vauhdista vielä keulia vaikka vakioväleillä.

oma ktm(kin) nostaa 100 vauhdeista ilman mitään ongelmia . :)

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Ke Heinä 07, 2010 5:58 pm

Noissa vehkeissä taitaa olla jotain eroja :-? Piikki kotarikin nousee satasesta.

Vastaa Viestiin