Tänään on Pe Tammi 19, 2018 2:41 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 231 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Syys 16, 2008 7:05 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 16, 2008 12:00 am
Viestit: 14
Pyörä: Kawasaki z750
Mulla zeta Nostaa helposti kaasulla keulaa, välejä vaihettu.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Syys 17, 2008 12:19 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Heinä 16, 2005 12:00 am
Viestit: 728
Pyörä: 636
Miceman kirjoitti:
Mulla zeta Nostaa helposti kaasulla keulaa, välejä vaihettu.


Juu onnistuu kyl sit ku tarpeeks vaihtaa :P


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 18, 2008 6:04 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Heinä 13, 2008 12:00 am
Viestit: 71
Pyörä: 929
Zip oisitko todella reilu ja uppisit sen vaikka rapidsharee tai johki tollsee. Kiinnostais nähä tollane pätkä.

Kaverin zetal ajoin, kyl se kytkimel ykkösel nosti, mutta ei sitä tosiaa kikkailuu ollu tehty, jäi jotenki maku että vähän löysä pyörä. Ninja tosin oli ihan eri laitos.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Syys 18, 2008 6:51 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Maalis 04, 2005 1:00 am
Viestit: 417
Pyörä: Yamaha Xjr
prunssi kirjoitti:
Zip oisitko todella reilu ja uppisit sen vaikka rapidsharee tai johki tollsee. Kiinnostais nähä tollane pätkä.

Kaverin zetal ajoin, kyl se kytkimel ykkösel nosti, mutta ei sitä tosiaa kikkailuu ollu tehty, jäi jotenki maku että vähän löysä pyörä. Ninja tosin oli ihan eri laitos.

http://www.megaupload.com/?d=OMARNNW2 <---Käy tosta lataa, siinä ainakin kehutaan. Kenties et vaan osaa?

_________________
"They say that pride is the sign of a foolish man!"


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Joulu 29, 2008 12:13 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 06, 2008 12:00 am
Viestit: 52
slip kirjoitti:
Ei noissa pitäis olla mitään ongelmaa. 15/47 tais olla suurin mitä oon lukenut laitetun vakioketjuilla.


Tänää kokeilin oisko taakse menny 47 vakioketjuilla eikä mitään asiaa ollut. Joutuu kyllä vähän pidentämään, pyöränä -07


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Tammi 18, 2009 9:50 pm 
Poissa

Liittynyt: La Elo 30, 2008 12:00 am
Viestit: 104
Pyörä: KTM EXC 450 superjopo -12
voisitko laittaa sen jonnekkin jakoon????

itsekkin mieluusti katsoisin uudestaan :wavey:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 16, 2009 10:26 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
keulitellessa, saatteko te zetoillanne helposti vaihettua raakana ja jos niin mimmosilla kierroksilla. Itse en tahdo millään saada vaihettua ellei saa kierroksia laskeen todella alas joka ittellä tekee kyllä sen et keula kerkee putoon :( kai sitä pitää vaan opetella kytkimellä suoraan :)


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 16, 2009 10:52 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Viestit: 2134
Pyörä: Tonninen RääRää
Fella kirjoitti:
kai sitä pitää vaan opetella kytkimellä suoraan :)


no kai sä normaalistikkin ajaessa vaihdat ilman kytkintä, että eihä siinä mitää opettelua pitäs olla? saman tapaan ne vaihteet vaihtuu keula ilmassakin...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 27, 2009 1:28 am 
Poissa

Liittynyt: Su Huhti 06, 2008 12:00 am
Viestit: 52
Kyllä se vaihde vaihtuu raakanakin ku kaasun löysää


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Touko 27, 2009 10:13 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Huhti 10, 2007 12:00 am
Viestit: 301
Pyörä: Duke 690+Honda F4i+cbr1000rr
mulla tuntuu löytyvän liian usein välivapaa keuliessa, pitää vaan runtata vaihdepoljinta tarpeeks kovaa. Kyllä se keulaa nostaa ilman kytkintä ku väliityksiä vaihtaa (-1, +2). Mutta kytkimellä se on paljon helpompaa, eikä kierrokset oo heti niin kovat.

_________________
Rajottaa paukutinta vai miten se meni :D


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 28, 2009 12:24 am 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 25, 2009 12:00 am
Viestit: 1
itellä tuli laitettua tommonen -05 ihan vakio kampe, pari kertaa saanut keulan nousemaan ykkösellä pelkällä kaasulla (se pumppaus toki auttaa huomattavasti), kytkimellä kyllä nostaa ihan helposti ykkösellä ja kakkosella... mutta ei ole pelkoa siitä et ihan tavallisessa kiihdytyksessä alkais nostamaan nokkaa yhtään mihinkään.

itselle tää pyörä on tosin ensimmäinen niin vaikuttaa se että pelkää tota ylikeulimista kokoajan vaikka ei sinänsä ole kertaakaan käynyt edes lähellä :l mutta luulis ajan kanssa menevän ohi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 30, 2009 12:17 pm 
Poissa

Liittynyt: La Touko 30, 2009 12:00 am
Viestit: 1
morjes vaa kaikille!

joo kyllä tosiaan nouseee kytkimellä keula hyvin
kaasullakin saa ku vetää 7 tonniin kierrokset yköselä höllää kaasun ja pistää heti hanaa uusiksi

mutta tosiaan kahessa päivässä sain keulittuu etuiskarit paskaks :D
laskeutuminen ei oo vielä kovin pehmyttä (amatööri)

aika velton oloset on nuo originellit iskarit muutenki.

Eli mistä uudet ja millaiset kannattaa ostaa että kestää vähän rajummatkin laskeutumiset? Onko kokemuksia?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Kesä 01, 2009 10:08 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
Eipä liity kikkailuun mutta sama pyörä kuitenki ja viat todennäköisesti aiheutettu kikkailulla.
Pari päivää sitten rupes -05 pikkuzeta pitämään uudenlaista ääntä kytkintä käytettäessä tai tehdessä moottorijarrutusta. Omalla korvalla tulee kytkimen suunnalta sellainen kahnaava ääni. Ääni ei kuulu kun kytkin on pohjassa vaan silloin kun liikkeessä vaihtaa vaihdetta. Ideoita?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Kesä 23, 2009 12:39 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Maalis 07, 2007 1:00 am
Viestit: 612
Pyörä: F4i streetkillah
Mites muuten, osaako joku sanoa paljonko tuo pikkuzetan vakiokytkin kestää sikaa noin suurinpiirtein? :deal:

Kun oon vaan itellä huomannu, että jos jatkuvasti pitkiä siivuja sudittelee niin tuntuu et kytkin alkaa ottamaan ylempää kun tavallisesti ja sellanen itsesäädetty pieni "klappi" häviää. Johtuukohan vaan koneen lämmöistä vai mistä? :freak2:

_________________
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Heinä 24, 2009 10:36 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Tammi 14, 2009 1:00 am
Viestit: 978
Hexodus kirjoitti:
Mites muuten, osaako joku sanoa paljonko tuo pikkuzetan vakiokytkin kestää sikaa noin suurinpiirtein? :deal:

Kun oon vaan itellä huomannu, että jos jatkuvasti pitkiä siivuja sudittelee niin tuntuu et kytkin alkaa ottamaan ylempää kun tavallisesti ja sellanen itsesäädetty pieni "klappi" häviää. Johtuukohan vaan koneen lämmöistä vai mistä? :freak2:


mä mietin ihan samaa ku opettelin alkukesästä powerburniksia..

nyt menee hyväl tuntumal ku ei liikaa burnistele. keulimisreeniä oon ny enemmänki ottanu (ps. välit -1+2) ni ei se siinä sano mitn normaalista poikkeavaa. hyvin tuntuu kestävän. vähä välil hirvittää ku vaihtaa kolmoselle sukkana keulies, ni se nitkauttaa vähä keulaa ylöspäi äkkiarvaamatta. melkee saa vähä jarrua painaa ku on vaihtamas.

mut oon kyl tykänny zetasta leikkimises. se on sellai pehmee ettei tuu "tehopiikkejä" jossain kierrosalueis. muuten haluisin kyl pitää kyseisen vekottimen, mut mieli halajaa kokeilla kyykkypyörää tai sit rakentaa kyykystä fighteri.

mistä näitä tietää...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 231 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com