z750 hyvä temppuiluun?!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Miceman

Viesti Kirjoittaja Miceman » Ti Syys 16, 2008 7:05 pm

Mulla zeta Nostaa helposti kaasulla keulaa, välejä vaihettu.

Zip
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Zip » Ke Syys 17, 2008 12:19 pm

Miceman kirjoitti:Mulla zeta Nostaa helposti kaasulla keulaa, välejä vaihettu.
Juu onnistuu kyl sit ku tarpeeks vaihtaa :P

prunssi

Viesti Kirjoittaja prunssi » To Syys 18, 2008 6:04 pm

Zip oisitko todella reilu ja uppisit sen vaikka rapidsharee tai johki tollsee. Kiinnostais nähä tollane pätkä.

Kaverin zetal ajoin, kyl se kytkimel ykkösel nosti, mutta ei sitä tosiaa kikkailuu ollu tehty, jäi jotenki maku että vähän löysä pyörä. Ninja tosin oli ihan eri laitos.

Various

Viesti Kirjoittaja Various » To Syys 18, 2008 6:51 pm

prunssi kirjoitti:Zip oisitko todella reilu ja uppisit sen vaikka rapidsharee tai johki tollsee. Kiinnostais nähä tollane pätkä.

Kaverin zetal ajoin, kyl se kytkimel ykkösel nosti, mutta ei sitä tosiaa kikkailuu ollu tehty, jäi jotenki maku että vähän löysä pyörä. Ninja tosin oli ihan eri laitos.

http://www.megaupload.com/?d=OMARNNW2 <---Käy tosta lataa, siinä ainakin kehutaan. Kenties et vaan osaa?
"They say that pride is the sign of a foolish man!"

SilliZ

Viesti Kirjoittaja SilliZ » Ma Joulu 29, 2008 12:13 am

slip kirjoitti:Ei noissa pitäis olla mitään ongelmaa. 15/47 tais olla suurin mitä oon lukenut laitetun vakioketjuilla.
Tänää kokeilin oisko taakse menny 47 vakioketjuilla eikä mitään asiaa ollut. Joutuu kyllä vähän pidentämään, pyöränä -07

pagi

Viesti Kirjoittaja pagi » Su Tammi 18, 2009 9:50 pm

voisitko laittaa sen jonnekkin jakoon????

itsekkin mieluusti katsoisin uudestaan :wavey:

Fella

Viesti Kirjoittaja Fella » La Touko 16, 2009 10:26 pm

keulitellessa, saatteko te zetoillanne helposti vaihettua raakana ja jos niin mimmosilla kierroksilla. Itse en tahdo millään saada vaihettua ellei saa kierroksia laskeen todella alas joka ittellä tekee kyllä sen et keula kerkee putoon :( kai sitä pitää vaan opetella kytkimellä suoraan :)

tmz
Viesti:

Viesti Kirjoittaja tmz » La Touko 16, 2009 10:52 pm

Fella kirjoitti:kai sitä pitää vaan opetella kytkimellä suoraan :)
no kai sä normaalistikkin ajaessa vaihdat ilman kytkintä, että eihä siinä mitää opettelua pitäs olla? saman tapaan ne vaihteet vaihtuu keula ilmassakin...

SilliZ

Viesti Kirjoittaja SilliZ » Ke Touko 27, 2009 1:28 am

Kyllä se vaihde vaihtuu raakanakin ku kaasun löysää

Hobitti

Viesti Kirjoittaja Hobitti » Ke Touko 27, 2009 10:13 am

mulla tuntuu löytyvän liian usein välivapaa keuliessa, pitää vaan runtata vaihdepoljinta tarpeeks kovaa. Kyllä se keulaa nostaa ilman kytkintä ku väliityksiä vaihtaa (-1, +2). Mutta kytkimellä se on paljon helpompaa, eikä kierrokset oo heti niin kovat.
Rajottaa paukutinta vai miten se meni :D

zSage

Viesti Kirjoittaja zSage » To Touko 28, 2009 12:24 am

itellä tuli laitettua tommonen -05 ihan vakio kampe, pari kertaa saanut keulan nousemaan ykkösellä pelkällä kaasulla (se pumppaus toki auttaa huomattavasti), kytkimellä kyllä nostaa ihan helposti ykkösellä ja kakkosella... mutta ei ole pelkoa siitä et ihan tavallisessa kiihdytyksessä alkais nostamaan nokkaa yhtään mihinkään.

itselle tää pyörä on tosin ensimmäinen niin vaikuttaa se että pelkää tota ylikeulimista kokoajan vaikka ei sinänsä ole kertaakaan käynyt edes lähellä :l mutta luulis ajan kanssa menevän ohi

kalakas

Viesti Kirjoittaja kalakas » La Touko 30, 2009 12:17 pm

morjes vaa kaikille!

joo kyllä tosiaan nouseee kytkimellä keula hyvin
kaasullakin saa ku vetää 7 tonniin kierrokset yköselä höllää kaasun ja pistää heti hanaa uusiksi

mutta tosiaan kahessa päivässä sain keulittuu etuiskarit paskaks :D
laskeutuminen ei oo vielä kovin pehmyttä (amatööri)

aika velton oloset on nuo originellit iskarit muutenki.

Eli mistä uudet ja millaiset kannattaa ostaa että kestää vähän rajummatkin laskeutumiset? Onko kokemuksia?

Fella

Viesti Kirjoittaja Fella » Ma Kesä 01, 2009 10:08 pm

Eipä liity kikkailuun mutta sama pyörä kuitenki ja viat todennäköisesti aiheutettu kikkailulla.
Pari päivää sitten rupes -05 pikkuzeta pitämään uudenlaista ääntä kytkintä käytettäessä tai tehdessä moottorijarrutusta. Omalla korvalla tulee kytkimen suunnalta sellainen kahnaava ääni. Ääni ei kuulu kun kytkin on pohjassa vaan silloin kun liikkeessä vaihtaa vaihdetta. Ideoita?

Hexodus

Viesti Kirjoittaja Hexodus » Ti Kesä 23, 2009 12:39 am

Mites muuten, osaako joku sanoa paljonko tuo pikkuzetan vakiokytkin kestää sikaa noin suurinpiirtein? :deal:

Kun oon vaan itellä huomannu, että jos jatkuvasti pitkiä siivuja sudittelee niin tuntuu et kytkin alkaa ottamaan ylempää kun tavallisesti ja sellanen itsesäädetty pieni "klappi" häviää. Johtuukohan vaan koneen lämmöistä vai mistä? :freak2:
Warning! There are obvious dangers and serious injuries or death that can happen while motorcycle riding!

Juubelii

Viesti Kirjoittaja Juubelii » Pe Heinä 24, 2009 10:36 pm

Hexodus kirjoitti:Mites muuten, osaako joku sanoa paljonko tuo pikkuzetan vakiokytkin kestää sikaa noin suurinpiirtein? :deal:

Kun oon vaan itellä huomannu, että jos jatkuvasti pitkiä siivuja sudittelee niin tuntuu et kytkin alkaa ottamaan ylempää kun tavallisesti ja sellanen itsesäädetty pieni "klappi" häviää. Johtuukohan vaan koneen lämmöistä vai mistä? :freak2:
mä mietin ihan samaa ku opettelin alkukesästä powerburniksia..

nyt menee hyväl tuntumal ku ei liikaa burnistele. keulimisreeniä oon ny enemmänki ottanu (ps. välit -1+2) ni ei se siinä sano mitn normaalista poikkeavaa. hyvin tuntuu kestävän. vähä välil hirvittää ku vaihtaa kolmoselle sukkana keulies, ni se nitkauttaa vähä keulaa ylöspäi äkkiarvaamatta. melkee saa vähä jarrua painaa ku on vaihtamas.

mut oon kyl tykänny zetasta leikkimises. se on sellai pehmee ettei tuu "tehopiikkejä" jossain kierrosalueis. muuten haluisin kyl pitää kyseisen vekottimen, mut mieli halajaa kokeilla kyykkypyörää tai sit rakentaa kyykystä fighteri.

mistä näitä tietää...

Vastaa Viestiin