Tänään on To Huhti 19, 2018 2:36 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 8 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Kytkinkahvan keventäminen
ViestiLähetetty: Ti Maalis 10, 2015 10:16 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 14, 2014 3:54 am
Viestit: 105
Pyörä: ZX-6R -04
Joo eli otsikkokin kertoo. Miten porukka kevennelly kytkinkahvoja? Jonkin vinkin joskus kuulin että laittaisi pienen jatkopalan siihen akseliin mihin vaijeri tulee kiinni koneen kyljessä mutta eikös liikematka kasva siinä taas reilusti? Ja tietty salille vaan ni sillähän se myös kevenee mutta sitä ei nyt tässä haeta :lol:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 11, 2015 12:59 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Viestit: 681
Pyörä: HM HONDA
http://www.righteousstuntmetal.com/inte ... evers.html

Ton parempaa vaihtoehtoo ei taida olla. Liikematka tosin kasvaa tollakin mutta väkisinhän se kasvaa jos siitä kevyemmän haluaa. :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Maalis 25, 2015 2:56 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1388
Images: 37

Pyörä: DrifteR1 & VFR 750
Personal album
http://lbstunts.blogspot.fi/2010/07/how ... i-yks.html

iteltä löytyis nurkista tollanen tuolla mainittu 'moosen' keventäjä.
ollu muutamassaki eri pyörässä. hyvin toiminu ja kytkin keventyny.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Huhti 27, 2015 7:10 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 03, 2011 12:00 am
Viestit: 456
Pyörä: Faitteri Gsx-r 750 '93, Projekti Cbr 600 '98, Busa '04, redbaron, pv, weera..
Juurikin tuli postissa tuo righteouksen kahva.. Ihan vitun ykkönen :firing: :firing: :firing:
Parempi ollakki hyvä ku jäi prkl tulliin ja kaikkineen maksuineen tuli kahvalle hintaa n.160e...
50e oli righteouksella laittanu hintaa paketin päälle mutta suomessa on toi hinta raja laskenu ja olisko se ollu 22e ja siitä ylöspäin nii paketit menee tarkistettavaks. Eli jos tilaa niin kannattaa mainita asiasta niin varmasti laittaa vähemmän hintaa jotta ei jää tulliin

nii ja en kyllä huomannu et liikematka mitenkään olis pidentyny? siinähän on se ideana et vaijerin pää tulee lähemmäks kahvan akselia jolloin siitä tulee kevyempi, ja oli viä kaks vaihtoehtoo mihin laittaa

_________________
ლ(́◉◞౪◟◉‵ლ)
http://www.mp-tehopenkitys.fi/
http://www.mp-purkaamo.fi/
http://www.tapeit.fi/index.php
http://voimapojat.fi/


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Touko 07, 2015 1:13 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 14, 2014 3:54 am
Viestit: 105
Pyörä: ZX-6R -04
Toi rcs kahva vai mikä olikaan on kyllä aika suositun oloinen mutta ei ihan vielä budjetti anna periksi siihen. http://www.allrightshop.fi/tuotteet/mp/ ... asy-clutch
Onko kellään kokemusta tosta? Ei olis hinnalla pilattu jos kokeilisi. Kaveriks vois ehkä kytkinvartta koneen kyljestä jatkaa mutta tuleeko liikerata vähän turhan pitkäksi...?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Touko 08, 2015 7:06 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Viestit: 681
Pyörä: HM HONDA
Kyllähän toi keventää mutta samalla liikerata kasvaa. Kytkinvartta jos jatkaa niin tulee varmaan jo liian pitkä liikerata eikä kytkin enää irrota kunnolla. Righteousin kahva on kyllä paras mitä on vastaan tullut.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Touko 10, 2015 10:42 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Viestit: 218
Pyörä: GSX-R1000 K5
Joo RSC kahva on kyllä hintansa arvoinen, pyörässä kuin pyörässä keventyny kytkin mukavaks käyttää, enkä oo huomannu että kytkin irrottais juurikaan huonommin kuin vakiokahvoilla.

_________________
https://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew http://www.youtube.com/channel/UChtWavQnGF3njRE1hzbkWQQ


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Kesä 09, 2015 4:13 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Viestit: 886
Pyörä: SXF 250, Pro RC, Monkey
Miigou kirjoitti:
Toi rcs kahva vai mikä olikaan on kyllä aika suositun oloinen mutta ei ihan vielä budjetti anna periksi siihen. http://www.allrightshop.fi/tuotteet/mp/ ... asy-clutch
Onko kellään kokemusta tosta? Ei olis hinnalla pilattu jos kokeilisi. Kaveriks vois ehkä kytkinvartta koneen kyljestä jatkaa mutta tuleeko liikerata vähän turhan pitkäksi...?


Itselläni oli joskus aikoinaan tuollainen kawassa. Toimi ihan hyvin. Taitaa kaikissa vaihtoehdoissa olla sama periaate, eli liikerata kasvaa jos halutaan voimaa pienemmäksi. Stunttihommissa siirsin kytkinkahvan niin että sitä pystyi painamaan ihan vivun päästä. Sekin vaikuttaa todella paljon mutta kaikissa pyörissä ei ole tangossa tilaa riittävästi.

Montako grammaa olis tarkoitus saada painoa pois?
Voihan sitä keventää niinkin että poraa siihen pieniä reikiä tai hioo rälläkällä ohuemmaksi.
(aika tasokasta läppää on tänään lähtenyt)

_________________
Life begins at 45 degrees.!
http://www.stuntmania.net
http://www.minidirty.com
http://turbo.bomber.fi/modules.php?name ... emId=18024
http://www.youtube.com/user/modifioidut


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com