Tänään on To Huhti 19, 2018 2:40 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 4 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Takajarrun herkistäminen?
ViestiLähetetty: Ke Tammi 21, 2015 3:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Tammi 21, 2015 3:01 pm
Viestit: 1
Syksyn reenin jälkeen alkoi Kotari nousta viimein balance pointtiin, mutta siitä pidemmälle ei uskalla, koska takajarru tuntuu jotenkin todella jäykältä ja tunnottomalta ja ajatus siitä, että sen varaan jos laskee niin ympäri mennään niin, että tukka heiluu. Renkaan kyllä saa lukkoon, mutta aika syvään saa polkea ennen kuin niin käy. Etenkin nyt, kun polkimen kulma on säädetty kengälle sopivaksi niin saa aika luonnottomaan asentoon nilkan kääntää jarruttaessa.

Varsin amatööri olen vielä näissä tekniikka-asoissa, eli kyselisinkin nyt kuinka takajarrua pystyisi parhaiten herkistelemään/säätämään, jotta ottaisi hieman pienemmästä liikkeestä jo kiinni?
Pyörä siis KTM 525EXC, mutta yleiset, ei niin pyöräkohtaisetkin vinkit on tervetulleita.


PS. Eka postaus foorumille! :cheers:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 21, 2015 9:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Joulu 16, 2012 9:59 pm
Viestit: 22
Images: 1

Personal album
Oma 450 exc bilteman levyllä ja jollain halpis paloilla ihan tunnokas. Oliskos jäänyt ilmaa letkuun? Itse en saanut ilmattua jos satula oli paikoillaan koska omassa jarruletku tekee ihme mutkan sylinterin jälkeen. Nosta satula ylös ja kokeile ilmata uudestaan.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 22, 2015 6:47 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Viestit: 218
Pyörä: GSX-R1000 K5
Jos vakiojarruista haluaa kaikki irti, niin satula auki, männät pois, putsaus, uudet tiivisteet. Satula kasaan, teräspunos jarruletku ja kunnon nesteet sisään+huolellinen ilmaus. Poljinsylinterin korjaussarjaa kannattaa myös harkita, joskus tai oikeastaan useimmiten selviää vaan tiivisteiden putsaamisella mut samalla sit kaikki uutta kun auki on. Sitten tietysti uus jarrulevy jos epätasaiseks kulunut tai pahasti naarmuilla ja laadukkaat sintteripalat.

_________________
https://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew http://www.youtube.com/channel/UChtWavQnGF3njRE1hzbkWQQ


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 02, 2015 3:03 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Heinä 14, 2007 12:00 am
Viestit: 936
Pyörä: 954rr Honda, 250 KTM exc-f, 9r Buell, XL500 Honda
Omassa kotarissa oli just ongelmana, että takajarru piti pari sekuntia ja sit katos paineet. Korjaussarja 22e allrightilta ja vartin duuni putsauksineen vaihtaa. Muuttu aivan erilaiseks tuntumakin, eli siis suosittelen lämpimästi tuolla jatkamaan heti ilmauksen jälkeen.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com