Tänään on Ke Tammi 17, 2018 8:09 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Elo 05, 2013 9:28 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 21, 2011 12:00 am
Viestit: 59
Pyörä: 350 EXC-F 250 SX-F (r.i.p.) 690 SMC (r.i.p.) Duke III (r.i.p.
Juu pahoittelut asiaan on varmasti jo vastattu foorumilla jossain mutta kun ei nyt vaan satu osumaan silmään niin minkäs teet.

Elikkä asiaan. Tuntuu näin suomen oloissa toi keuliminen olevan vähän turhan tylsää siinä vaiheessa kun keula pysyy kyllä balance pointissa mutta suorat loppuu kesken. Nyt tarvittais joltain pesunkestävältä nokittelijalta ohjeita että millä hitolla sitä pyörää viedään mutkaan keula ilmassa vauhdin ollessa sanotaan vaikka +60km/h. Ymmärrettävää toki on että kun vauhti kovenee niin kääntyminen vaikeutuu mutta onnistuis nyt vaikka edes tossa mainitussa 60 niin se olis jo jotain se.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Elo 05, 2013 10:22 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Viestit: 207
Pyörä: sduke
Isompaa kulmaa, rattia toiseen suuntaan minne käännyt ja sitte vaa roikut sinne mutkan suuntaa nii paljo et kääntyy. Olipa hyvä selitys :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 07, 2013 9:07 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Jos haluat kääntyä vasemmalle, käännä stonga oikealle, roikut aavistuksen pyörän vasemmalla puolella ja kato ikäänkuin vasemmasta kainalosta eteenpäin. Jos ei käänny niin lisää kulmaa. Mitä enemmän rengaspaineita, sen herkempi kääntymään.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 07, 2013 9:06 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Viestit: 2127
Pyörä: 666
Pakko linkittää tästä, katso kohdasta 2:50-> mallia :D


Isossa kulmassa helpompi kääntää, ja sen olen itse huomannut että takarenkaalla on tässäkin hommassa väliä... Riippuu varmaan myös pyörästä, mutta omalla kohdalla esim. 160 vs 190 selkeä ero, omaan mieleen leveemmällä on helpompi viedä mutkassa :wavey:

_________________
M.A.D KUUSAA


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Elo 07, 2013 9:12 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Viestit: 2807
Images: 0

Pyörä: ni sutii
Personal album
Mulla ainakin toimii hyvin näin. Käännät stongan vastakkaiseen suuntaan kuin mutka ja katsot sieltä sisäkurvin puolelta eteenpäin. Jos ei oikein käänny niin lisää kulmaa vaan. Mulla ainakin noissa enska vehkeissä mennyt niin päin että vähemmän ilmaa kumissa niin kääntyy paremmin. Aluksi kun ajelin kadulla 1.5 bar paineella niin ei oikein tahtonut kääntyä paisti raivolla. Sitten pudotin paineen 1.0 bar niin johan rupes saatana kääntymään.

_________________
Arbeit macht frei


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Elo 08, 2013 10:34 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 21, 2011 12:00 am
Viestit: 59
Pyörä: 350 EXC-F 250 SX-F (r.i.p.) 690 SMC (r.i.p.) Duke III (r.i.p.
Kiitos pojat hyvistä vinkeistä. Kattoo selviikö kottarainen koskaan sinne Riksun B-iltaan vai onko paali seuraava osote.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com