Kertokaas nuubille miten opin sutimaan ja keulimaan. Mulla on 1200 kuutioinen matka sportti Kawasaki ZRX ja muutaman kerran olen saanu keulan nousemaan kun lähettää oikein kunnolla mut varmaan tähänkin on joku tekniikka olemassa. Ja sit toinen.. eli se miten suditaan niin että kumi savuaa kunnolla. Onko jotain tekniikoita miten oppii noita helpoiten. Tiedän et joku sanoo osta sellanen ja tällänen, mut nyt opetellaan tällä. Tarkoitus ei ole ruveta mikskään temppuilijaksi vaan ihan mielenkiinnosta haluan kokeilla. En oo mikään hyvä kuski edes enkä osaa temppuilla, kerran olen ajanut rappuset alas tolla.. siinä kaikki.
Liittynyt: Ti Heinä 02, 2002 12:00 am Viestit: 736 Pyörä: I/Ö-T, dnepr mt-09, KTM SX380
Reilusti kaasua ja kytkintälli niin pitäs keulan nousta. Ja sudittelu on helpoin alottaa paikallaan etujarrua vasten ja sitten vaan etujarruata irti ja pitää laite ojien välissä...
Reilusti kaasua ja kytkintälli niin pitäs keulan nousta. Ja sudittelu on helpoin alottaa paikallaan etujarrua vasten ja sitten vaan etujarruata irti ja pitää laite ojien välissä...
Eli suditaan niin että etujarru pohjaan ja samalla kaasua, ja päästetään kytkin vaan äkisti irti, niinkö? Vaiko onnisuuko niin että etujarru pohjassa 1 silmään ja vääntää kaasua pelkästään?
Liittynyt: Ke Maalis 17, 2010 1:00 am Viestit: 2351 Pyörä: Jamaha + Honda
Nää on ihan perskohtasia mikä tuntuu hyvältä ja miten se alkaa sujumaan. Kaikki sutii ja keulii, se on kylmä fakta. Ero ainoastaan se että kuka em juttuja tekee. Eli reeniä vaan, kyllä se oma tyyli löytyy jos halukkuutta vaan löytyy oppimiseen.
Suditteluun: Ekan kerran ku fillari karkaa alta ja kipinät lentää, ni vähän vähemmän jarrua ja enempi runtua takapallolle.
Keuloihin: Kun tuntuu saatanan moinen kipu häntäluussa ni pikkusen pois, ehkä jopa jalkaa jarrulle.
Itse en osaa kumpaakaan, mutta näin se kuulemma menee...
P.S. Jos ei o pyörä ikinä nurin, sillon ei o vaan yritetty tarpeeks....
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am Viestit: 3768 Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
kun yrittää sudittaa, niin kytkintä ei kannata pitää puolessa välissä, se hajoo. Heti kun pallon saa pyörimään, niin päästä kytkin kokonaan. iso pyörä ei tarvitse paljoa kierroksia, että pallo pyörii jos seisot ja pidät etujarrulla.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.