Tänään on To Huhti 19, 2018 8:44 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2012 11:39 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
noniin pro miehet ja muut sirkkelin pyörittäjät heittäkää vähän vinkkiä mistä kannattaa lähtee reenaamaan.

eli pyöränä F4 honda. varmaan tunnin jyystin , ja lopulta pääsin puoli ympyrää ja säteenä oli varmaan 20m :D , noh kait se siitä kuhan vaan reenaa. entisen pirkkahallin parkkiksella toisesta päästä keulin, ja lopulta pääsin onnistuneesti sen parkkiksen toisestä päästä keulimalla ulos eli IIISO puoli ympyrä. ihan istualtaan reenasin, ja mulle luonnollisempi suunta pyöriä on vasemmalle.

mites on paras lähtee reenaamaan, rengaspaine?, istualtaan vai puolipolviasennosta? käytättekö kytkintä, kun vauhti on riittävän pieni? jos istualtaan, onko eroa ''roikkuuko'' vai vetääkö kropan tankin lähelle?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2012 11:50 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Jos raudat on mallia panssarivaunu ja pystyt ajamaan pienillä paineilla tyhjistä vasten vasen jalka penkin reijässä tai raudalla, niin takarenkaaseen kaksi kiloa painetta, katsot vähän normaalia tyhjisvauhtia kovemmasta vauhdista ringin sisään, pieni vastaohjaus, stonga takas keskelle, kropan pyrit pitämään koko tän toimituksen ajan pyörän oikealla puolella ja sitten kaasua! Paska lentää tonttiin aivan varmasti pari kertaa ja lujaa, mutta tolla tekniikalla ei mene kun yks ilta ja ne pyörii vasemmalle.

Kato että jalka ei pääse jäämään jumiin sinne penkkiin tai rautaan. Kaasulla kun heität vehkeet yli vähän vauhdikkaammin ja jalka on jumissa niin voit sanoa hyvästit tän kesän reenailuille.

Älä reenaa niitä istuen, kaikki alottaa tolla ja se on isoin virhe. Ringit on kaikkein vaikeimpia vetää istuen.

Muista laittaa kaveri kuvaamaan, että me nähdään pannut ja itekin näät että miten oikein toimit.

EDIT: ja sillon kun jalka on penkin reijässä tai raudalla, niin se polvi ei todellakaan osu penkkiin. Jalka suoraksi tai ainakin melkein suoraksi.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Huhti 15, 2012 11:53 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Viestit: 681
Pyörä: HM HONDA
Itte opettelin ensin keulimaan mahdollisimman hiljaa tyhjäkäyntiä vasten ja siitä sit opetteleen ympyröitä. Omasta mielestä ehdottomasti helpoin tyyli on seisaaltaan vasen mono keulimaraudalla/takapenkillä ja oikee jarrulla.

E: Juuri noin kun lb:n avatarissa


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 12:18 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Nii joo, muista päästää tossa vastaohjaus vaiheessa vehkeet ihan pikkusen kovempaan kulmaan ja heti kun kääntyy niin takas normi kulmaan ja sitten sitä kaasua. Kaasua annat ihan pienillä nopeilla pumppauksilla aluksi.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 12:23 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
thanks gentlemen for the advise, ei muutaku reenaamaan huomenna :firing:

edit, niin ja mul on välit edessä-1 ja takana 52. eli ei mikkään maailman lyhyimmät mutta kuitenki huomattavasti orkkista tiheemmät. en tiä mitä on huiput, ku ei ole mittaria. olisko arviolta 180-200kmh.....


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 9:53 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Viestit: 910
Pyörä: 1100 i/ö, gr650
Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.


Viimeksi muokannut mentally ill päivämäärä Ma Huhti 16, 2012 10:02 am, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 10:02 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Ei tuu toi kaasari paska pelaamaan hyvin noilla välityksillä rinki honmiin! 60-65 taakke!

Voin sitten luvata että aluksi noilla kovemmilla paineilla se vehje jakaa ihan ympäri spottia eikä mene metriäkä suoraan :D

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Huhti 16, 2012 12:46 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
nojoo katotaan ny mitä tästäki sit tulee noilla väleillä :D kuhan sais sitä rahanpaskaa jostain niin sais kaikkee kivaa. keventäjän, käppärin, takarattaan...

ehkä se voi tolla parilla baarilla luonnistua paremmin ku oon normaalisti käyttäny 2,6-2,8 kiloo.

kyllähän se noilla paineilla kovastii tuppaa johki suuntaan aina kallistumaan :cool:....we'll see


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2012 12:01 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
häirikkö kirjoitti:
Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.


ookkos muuten oikee kätinen ja jalkanen?
mitä paskaa pysyykö reilulla puolella kilolla rengas vanteella :D saatika pystyykö sillä kumia ollenkaan polttamaan, vai ookko ihan pelkästään circleä varten pitäny matalana? :wavey:

---------
---------
-------

hetken mietittyäni, laitan pizzan kokosen takarattaan tilaukseen kuhan hetki koittaa.

huomenna työhaastatteluun, toivotaan että siitä se nousukausi taas alkais :)

sitten modasin orkkis kapulasta keventävän kytkimen. tuntus toimivan ihan hyvin ja sulavasti.

Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2012 7:27 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Viestit: 910
Pyörä: 1100 i/ö, gr650
mortal kirjoitti:
häirikkö kirjoitti:
Ei vittu, koko syksyn ajelin eikä vasemmalle pyöri millään oikeelle menee, mutta pitääkin nyt nostaa nuo renkaan paineet, eikait se kovin ketteräsi käänny jos takakumissa joku 0.5-0.8bar :lol:
Vielä pitäs saaha painoa pois tuolta oikeelta jalalta.


ookkos muuten oikee kätinen ja jalkanen?
mitä paskaa pysyykö reilulla puolella kilolla rengas vanteella :D saatika pystyykö sillä kumia ollenkaan polttamaan, vai ookko ihan pelkästään circleä varten pitäny matalana? :wavey:

Oikee kätinen, jalkasuudesta ei tietoa. :D
Kyllähän tuo vanteella pysyy, kumin poltosta ei vaan tuu mitään kun antaa tuo rengas jo sillailla periksi. Suditteluihin sitten aina nostanu paineita.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Huhti 17, 2012 10:52 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
No, miten se etenee?? Vai onko ukot jo lasaretissa :D Räntäsade ei sitten ole tekosyy! Itse reenasin viime kesänä ekaa kertaa koko kesän pelottavinta trikkiä kaatosateessa. Eihän se hyvin menny..

http://www.youtube.com/watch?v=0QO4lvh4AAg

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2012 12:49 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
no kyllä sulla ainaki riittävästi cojones,sia löytyy reenaamiseen kelillä ku kelillä :lol: hullu.

eipä tässä viä kummempiä. koittanu vähän totutella ton raudan kaa seisaaltaan keulia. tuntuu vaan jotenki paskalta ja luonnottamalta ku on niin korkeella ja lähellä. väsäsin tänään siihen sellasen lätkän mitä oon joidenki nähny käyttävän, just sitä silmällä pitäen ettei se jalka pääse lipsahtamaan. en ny tiedä onko se sen parempi.

oon kyl miettiny että heittäs ton subcagen meneen ja tekis siihe vaan pultattavan vasemman takatapin, joka olis riittävän kaukana ja vähän alempana...
laittelen kyllä videota kun alkaa oikeesti sitä yritystä olemaan niin että joko lennetään tai onnistutaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2012 11:13 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Tammi 25, 2008 1:00 am
Viestit: 910
Pyörä: 1100 i/ö, gr650
ttu kun pääsis ees ajamaan :a:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Huhti 18, 2012 3:12 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Viestit: 319
Pyörä: F4i
Hyvä säästöidea toi kytkinkahvan modaus, kunhan vaan vaijeri ei hankaa itteään poikki säätöpulttiin tai kahvarunkoon kun kuvassa ainakin näyttäs aika vinossa kulkevan :-?
Ei muuten mut jos vaijeri katkee kesällä siinäkohtii kun treenaat revlimiter coastereita suottaa olla että käy heikosti.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Huhti 20, 2012 12:51 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Viestit: 804
Pyörä: ruopii mutta keulii
ei se hirveitä hankaa. ainaki toistaiseksi vaijeri hyvässä kunnossa :D.meinaan ostaa kyllä kesällä pidemmän vaijerin ja oikeen keventäjän.
en löytäny nyt tähän hätään sopivaa topickia, mutta joutuuko tosta muka oikeesti pulittaan noin kipeen hinnan :-? http://www.dragrace.fi/product_info.php ... s_id=12103 80e+60e. jööö 140 ekee. jos noi on oikeesti jokapaikassa noin kalliita, niin sittehän sen maksaa, mutta jos jostain saa halvemmalla, niin mistä?
sori ot.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 59 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com