tekninen veto.., circlet yms.

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Kaihola
Viestit: 205
Liittynyt: Ma Joulu 28, 2009 1:00 am
Paikkakunta: sc33

Viesti Kirjoittaja Kaihola » Ti Elo 28, 2012 5:15 pm

mortal kirjoitti:....sitten joku jamppa vetäs mua päin ja mopo paskana :freak:
Ihan mielenkiinnosta tuliko auto? tieliikenteessä päälle vai...?

Avatar
osku40
Viestit: 9
Liittynyt: To Maalis 15, 2012 1:00 am
Paikkakunta: kawasaki zx-6r 04

circlee

Viesti Kirjoittaja osku40 » Ti Elo 28, 2012 7:42 pm

Täällä circle reenaus alotettu kawalla, tyhjäkäynti 3500, vasenjalka subcagella ja oikea jarrulla, takasessa 2 kiloa. Pyöritän vasemmalle päin.

Ongelmana circleen meno ja jos saa menemään niin kroppa tuppaa kallistumaan oikeelle. Jos saan korjattua ja pidettyä kropan mukana niin sitten pyörä suoristuu, hermoja raastavaa hommaa, mutta pakko se on tänä kautena vielä saada pyörimään.

Avatar
mortal
Viestit: 804
Liittynyt: Ma Syys 29, 2008 12:00 am
Paikkakunta: ruopii mutta keulii

Viesti Kirjoittaja mortal » Ti Elo 28, 2012 8:39 pm

Kaihola kirjoitti:
mortal kirjoitti:....sitten joku jamppa vetäs mua päin ja mopo paskana :freak:
Ihan mielenkiinnosta tuliko auto? tieliikenteessä päälle vai...?
ei vaan iso mönkkäri. ja joo tieliikenteessä kyl.

Avatar
Tsuissi
Viestit: 195
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 636C stunttimopo

Re: circlee

Viesti Kirjoittaja Tsuissi » Pe Syys 07, 2012 12:25 am

osku40 kirjoitti:Täällä circle reenaus alotettu kawalla, tyhjäkäynti 3500, vasenjalka subcagella ja oikea jarrulla, takasessa 2 kiloa. Pyöritän vasemmalle päin.

Ongelmana circleen meno ja jos saa menemään niin kroppa tuppaa kallistumaan oikeelle. Jos saan korjattua ja pidettyä kropan mukana niin sitten pyörä suoristuu, hermoja raastavaa hommaa, mutta pakko se on tänä kautena vielä saada pyörimään.
Kokeileppa heittää paineet lähemmäs kiloa.. :deal:

Avatar
niksude
Viestit: 8
Liittynyt: Ti Heinä 31, 2012 12:00 am
Paikkakunta: Kawasaki ZX-6R
Viesti:

Viesti Kirjoittaja niksude » Ma Syys 17, 2012 6:51 pm

Noniin. Eilen aloin myöskin tuota circleä harjoittelemaan, juurikin tuolla tavalla eli vasen jalka takatapilla ja oikea jalka jarrulla. Kokeilin 2bar paineilla, ei jotenkiin sujunut tai sitten en vaan vielä päässyt jyvälle... Kuitenkin, laskin paineet 1,5bar:iin ja jauhoin hommaa tunnin verran. Sitten se tapahtui, 3 puhdasta ympyrää ekalla onnistumisella kun sain pyörimään!!! :eek: :firing: :firing: :firing:

Tämän vauhdittamana koko loppuilta tykiteltiinkin sitten ympyröitä, vajailla tai täysillä ympyröillä. Aivan mahtava fiilis!!!! :D

Avatar
Kosbez
Viestit: 23
Liittynyt: Pe Marras 23, 2007 1:00 am
Paikkakunta: 600 K5

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja Kosbez » Ma Loka 08, 2012 2:18 pm

Millasia välityksiä porukka suosittelis, kun olis tarkotus kikkailun lisäks ajaa myös liikenteessä. Eli jos jollain on hyviä/huonoja kokemuksia tietyistä väleistä, niin olis kiva kuulla. Pyöränä siis k5.

Avatar
Juusoo
Viestit: 218
Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Paikkakunta: GSX-R1000 K5

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja Juusoo » Ke Touko 22, 2013 8:43 pm

Vinkkejä circleihin? Istualteen menee tyhjistä vasten nyt vaihtelevasti puolikkaasta kierroksesta kahteen. Samalla tavalla meni jo kaksi viikkoa sitten, ei mitään kehitystä, rengaspaineita koitettu säätää, alkuun en miettinyt tangon asentoa yhtään mutta nyt tajusin että lähtee kääntymään helpommin kun kääntää tangon oikealle ja suoristaa kun taittuu ettei kaadu. Istualteen on ainoo tyyli miten menee, jalka takatapilla oon koittanu mutta ei vaan taitu, vähemmän vauhtia ja lisää kulmaa? Jalka penkinreijässä ei tunnu hyvältä ja seat standereita oon päässy heikosti yrittämään temppuilevan käppärin takia, ne oli piikkiselläkin helpoimpia mutta tarvii malttaa kunhan saa käppärin kuntoon. Rengaspaineita oon vaihdellu 0,5bar-2,5bar välillä. Tyhjistä säädelty n. 2500-5000rpm välillä, sillä ei sinänsä vaikutusta kun kovempi tyhjis sitten laskettu keuliessa jarrulla. Kaasulla en osaa vetää kuin suoraan, en saa keulaa pysymään ylhäällä ja pari kertaa tullut tilanteita kun liikaa kaasua ja liikaa jarrua :lol:

ollipee
Viestit: 15
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
Paikkakunta: 750 gsx-r

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja ollipee » Ma Helmi 02, 2015 6:00 pm

Tossa edellisellä sivulla kun oli puhetta kytkimen keventämisestä ni onko kukaan kokeillu tämmöstä kevennintä: http://www.trialsbits.co.uk/product_inf ... cts_id=194 , sopis paremmin omalle kukkarolle kun joku satasen kahva :D

Avatar
T.A
Viestit: 1764
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja T.A » Ma Helmi 02, 2015 6:40 pm

Parissa pyörässä ollut kyseinen keventäjä ja ihan hyvin on pelittänyt. Pidentää vaan aika paljon kytkinkahvan liikettä.

ollipee
Viestit: 15
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
Paikkakunta: 750 gsx-r

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja ollipee » Ke Helmi 04, 2015 12:19 pm

Ei ois jääny nurkkiin pyörii tommosta tarpetonta? :D

Avatar
T.A
Viestit: 1764
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja T.A » Ke Helmi 04, 2015 8:45 pm

Hyvällä tuurilla saattaa löytyä.

ollipee
Viestit: 15
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
Paikkakunta: 750 gsx-r

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja ollipee » Pe Helmi 06, 2015 1:01 am

vilkase jos löytyy ja luovut siitä sopu hintaan ni ei tarviis tilata ulkomailta

Avatar
Juusoo
Viestit: 218
Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Paikkakunta: GSX-R1000 K5

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja Juusoo » Pe Helmi 06, 2015 3:09 pm

Noita saa ihan suomestakin. Googleta dice kytkimen keventäjä.

ollipee
Viestit: 15
Liittynyt: To Tammi 22, 2015 12:16 pm
Paikkakunta: 750 gsx-r

Re: tekninen veto.., circlet yms.

Viesti Kirjoittaja ollipee » Su Helmi 08, 2015 4:01 pm

Niimpäs näköjään saa :) jos käytetyn sais halvemmalla ni se ois aina parempi :D T.A pistä yksityis viestii jos löydät sen keventäjän ja haluut myydä

Vastaa Viestiin