Omistettu Raiskatuille Stunttipyörille

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
ZiFFi
Viesti:

Omistettu Raiskatuille Stunttipyörille

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ke Maalis 07, 2012 4:32 pm

Tämä tarina kertoo minun ensimmäisestä kawasakistani jota en oikein jaksanut huoltaa koskaan kunnolla vaan ajoin sen paskaksi niin paskaksi että siinä ei käytännössä ollut yhtään ehjää osaa enää vuonna 2012! Kawasakini palveli minua hienosti ensimmäiset vuodet mutta väsyi vuotena 2011 jolloin se mätäni käytännössä alleni! Mutta minusta se oli kuitenkin hienoin ja ainutlaatuisin <3

tässä kuvassa kawasaki on tullut minulle pihaan vuosi oli 2010

Kuva

kevät kului ja pyörä toimi odotuksiin nähden todella hyvin! odotin että se räjähtää heti kun oli ollut jo stuntti käytössä ennen minua!

Kuva

innostun välillä ehkä vähän ulkonäöllisesti laittamaan pyörää tässä kuva kun ostin siihen hienot varttikatteet :D pyörä alkoi jo näyttämään sitä mitä tulevan pitää kun poltti se sulakkeet kesken show kilpailun forssassa jolloin lensin 2 vaihteen frogger keulasta pääedellä asfalttiin niin kovaa että uusi airohin pottakin siinä rytäkässä halkesi!

Kuva

Pyörä oli niin hyvä ajaa että kehityin nopeasti eikä sitä harjoittelua jaksanut lopettaa edes kun syksy tuli vaan sitten startattiin fiiatti ja polettiin se espanian lämpöön jossa kawasakin paiskominen jatkui täysillä!

Kuva

vuosi vaihtui ja Paint More lähti yhteistyöhön kanssamme! meininki oli hurjaa saimme itse valita pyöriemme maalaukset! kerrankin oma huorani sai jotain muuta väriä pintaansa kun erivärisiä kilikali mastoneita!!

Kuva

voi veljet kyllä siitä hieno tulikin! näin hienon pyörän omistajan aattelin että nyt pidän kyllä pyörästä parempaa huolta ja pidän sen hienona!

Kuva

Noh.. taisi siinä 5minuuttia menä kun sain sen tallin pihaan kun keulin sen jo ympäri kun kikkailin ilman jarruja.. taisi siinä lohjeta ensimmäisen kerran perästä palanen.. tässä kuvassa alumiini hitsari hitsaa jo haljennutta takahaarukkaa :lol:

Kuva

Ensimmäinen keikka oli Kuopiossa! ensimmäistä kertaa päästiin ajamaan Vatasten kanssa samalle kentälle! homma yltyi niin rajuksi että konekkin siinä taisi räjähtää :firing: no sitä sitten vaiheltiin vuoden aikana jopa 3 kertaa!

Kuva

Kuva

Keikkaa ajettiin vuonna 2011 vähän missä milloinkin! runtu mitä kawasaki koki oli käsittämätöntä!! Silti se oli urhollisesti kanssani jopa ostoskeskuksessa :lol:

Kuva

No happee ainakin sille annettiin niin vitusti siellä Jyväskylässä vaikka alue oli pieni!!

Kuva

Taisi siitä kuitenkin ketjut katketa shown päätteeksi.. taas..

Kuva

Pyöräni toimi silti ja siivitti minut jopa Smash 2011 Baltian mestaruuden voittoon! tosin kisan jälkeen siitä katkesi taas ketjut kun joku paska kasa lensi ketjujen ja rattaiden väliin! :lol:

Kuva

Latviassa Joonan kanssa kolarointi väänti swingin ja vanteen jotenkin vinoon aiheuttaen jarrujen laahaamista ja hitsausta ja vittu lämpenemistä ja mitä vielä! silti pääsin hienosti StuntGBeessä karsinnoista läpi mikä oli tavoite!

Kuva

Vaikka huorani olikin vähän loppuun nussittu ja paskana kelpasin sen kanssa nick apexin kanssa kaverikuvaan!!

Kuva

ja myöhemmin jopa ajamaan kahdestaan yleisön eteen! se jännitti kyllä enemmän kun itse kilpailu :blah:

Kuva

Vuotavan syylärin ja paskana olevan rouskun kanssa Suomen Stunt Tour 2011 kuvauksetkin syksyllä sujuivat vallan mainiosti vaikka ei sitä paljon aikaa ollut huoltaa.. aikaa tai kiinnostusta oli miten oli :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Tässä taisi tulla lopullinen niitti pyörä käytännössä levisi tuohon asfaltin pintaan :lol:

Kuva

Vuosi vaihtui enkä jaksanut edes yrittää korjata sitä.. tässä muutamia fiilistely kuvia :lol:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Oli miten oli Pyörän kanssa tuli koettua vaikka mitä ja se oli joka euron arvoinen! Rakkaudesta lajiin huollossa en ole hyvä mutta ajaa tykkään pirusti! kohta uusi omistaja tulee ja korjaa kawasakini pilkkahintaan pois enkä näe sitä enää koskaan mutta muistot jää <3

lov u my frst whore

Kuva

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Maalis 07, 2012 5:03 pm

Liikutuin. Hyvä topikin idea, tää kuvastaa niin hyvin koko lajia. Ja aina jos jollain leviää kesken tiukan viikonlopun vehkeet, niin kaikki jeesaa. Nippusiteitä, jeesusteippiä, kemiallista metallia, kittiä, puutikkuja yms :hearton:

Mulla ei oo lisätä tänne mitään hienoa tarinaa, mutta tää kuva rokkaa
Kuva
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Maalis 07, 2012 5:05 pm

BTW olisit mulle tarjonnut ensin sitä huoraas pilkkahintaan, LB:n huovassa se olis elvytetty :lol:

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ke Maalis 07, 2012 5:09 pm

Los_Bastardos kirjoitti:BTW olisit mulle tarjonnut ensin sitä huoraas pilkkahintaan, LB:n huovassa se olis elvytetty :lol:
ei viitti tartuttaa ruttoo kavereihi :lol: ei vaa vittuku ois tienny

Mun kawa ei koskaa liekeissä ollu!! sulla oli tulinen persoona :lol: :lol:

En malta oottaa ens kauden stunt miittei ne on parhaita koko kesässä!! <3

^joona^

Viesti Kirjoittaja ^joona^ » Ke Maalis 07, 2012 5:22 pm

Vittu mitä paskoja :lol:.

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Ke Maalis 07, 2012 5:26 pm

^joona^ kirjoitti:Vittu mitä paskoja :lol:.
savolaine pitää turpansa kiinni siellä :lol:
StuntFreaksTeam on FaceBookissa!!
www.facebook.com/stuntfreaks

Finland Stunt Tour 2011
http://vimeo.com/38513400

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ke Maalis 07, 2012 5:27 pm

Vitut koira kuiskaajasta, mä oon huora kuiskaaja ja adoptoin kaikki ongelma huorat :D

frst

Viesti Kirjoittaja frst » To Maalis 08, 2012 12:30 am

lov u my frst whore
:lol:

No, aiheeseen liittyen:

http://www.youtube.com/watch?v=_lWKrqzOCzY

Kuva
Kuva
Kuva
M.A.D KUUSAA

Tessustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » To Maalis 15, 2012 1:42 pm

Näissä mitoissa meikä taitaa olla oikeastaan aika arkakin tuon pyörän kanssa :D Sille on ihan järkevä syy miksen rakentele moottoripyöriä... Olen aika helvetin lahjaton siinä ja ajotaidotki on melko keskinkertaiset, mutta hauskaa on ollu ja sehän se kai oli tärkeintä?
Alkuun päästeltiin melko kauan ihan orkkiksena ja sääliäkin sairastin
Kuva
Kuva
Kuva
yritystäkin oli mukana joskus
Kuva
Nonniin ja sitten tuli upea derpin maski ja kaatumaraudatki saatiin
Kuva
radalle.comista tapahtuman komein prätkä (-20 pakkasta)
Kuva
ens kaudelle sitten jotain tälläistä
Kuva
Kuva
Taitaapi tulla mahollisesti tämmönen lamppu kun tein tuon uudelleen muodoiltun maskin kanssa jotain sellaista, mikä teki siitä käyttökelvottoman ja sain muutamia palovammoja sekä menetin osan kulmakarvoistani. En ehkä halua puhua siitä enempää
Kuva
Olen pariin otteeseen yrittäny myydäkkin, mutta eihän siitäkään mitään tullu. Tämä on minun ensimmäinen iso pyörä ja varmaan viimenenki :D
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Los_Bastardos

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » To Maalis 15, 2012 1:55 pm

PC25 :hearton: Ei voi muuta sanoa.

ZiFFi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja ZiFFi » Pe Maalis 16, 2012 3:07 am

Hieno tarina :) !! :firing:

hole
Viesti:

Viesti Kirjoittaja hole » La Maalis 24, 2012 9:13 pm

Stuntata en osaa. Mut pahasti pelkään että tästä pyörästä on hyvää vauhtia tulossa raiskattu wannabe stuntti pyörä :lol:

Eli viime kesänä erehdyin koeajaan täysin vakio street triplen. Moottorin luonteeseen ihastuneena se oli pakko ostaa.
Kuva

kesä fiilisteltiin semmosenaan
Kuva

Kuva

Sit tuli hommattua halpis mallin sliparit

Kuva

Nyt pyörään on tulossa raudat ympärille ja jäykät takatapit. Välityksiä tarkoitus kans keventää ja opetella kesällä kunnolla käskeen tota pyörää. Sillä ajettavaksihan noi on tehty :deal:
Putkisto koki kans pienen muutoksen.

Kuva

Saas nähä mitä tosta on jälellä kesän jälkeen.

Tessustelija
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » La Maalis 24, 2012 11:10 pm

Mie saatan auttaa sinua tuon raiskaamisessa :D
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Vastaa Viestiin