Kovin vauhti sutien?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

0-100km/h(säälittävä)

100-120km/h
42
27%
120-140km/h
28
18%
140-160km/h
17
11%
160-180km/h
17
11%
180-200km/h
6
4%
200-220km/h
7
5%
220-240km/h
4
3%
YLI 240km/h
32
21%
 
Ääniä yhteensä: 153

HenkkaRR
Viestit: 886
Liittynyt: Ti Huhti 04, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Superpyörä

Viesti Kirjoittaja HenkkaRR » Pe Elo 27, 2010 1:33 pm

serious-sam kirjoitti:Musta ei mee mihinkään, suhiseekin kuin joku sähkömopo :freak2:
:flipa:

Jos toi vittuilu ei pian lopu, niin otan koko vaimentajan siitä helvettiin! :lol:

Avatar
Rottweiler
Viestit: 1420
Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 12:00 am
Paikkakunta: KTM 690 EVO II

Viesti Kirjoittaja Rottweiler » Pe Syys 03, 2010 1:56 pm

Taisin vetää vänkkerin mopoli mis oli jatkot ja koneteho noin 250hp nii kyl se 200 oli paperii :firing:
Viimeksi muokannut Rottweiler, Pe Heinä 06, 2012 8:42 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Fuck The Rules ! ! !

Morguz
Viestit: 38
Liittynyt: Ti Touko 13, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Morguz » To Loka 21, 2010 5:25 pm

tolla omalla mopolla ollu nopeudet siel 160-180 välissä parhaimillaa sen jälkeen ku alkanu jo himmailee :)

Avatar
t3ppo
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja t3ppo » To Loka 21, 2010 8:29 pm

Ens kesän tavote 150km/h :firing:

duunari
Viestit: 770
Liittynyt: Ma Touko 16, 2005 12:00 am
Paikkakunta: tuoli

Viesti Kirjoittaja duunari » Pe Loka 22, 2010 10:51 pm

t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h :firing:
toi nyt menee tolla kilosella gigserillä helposti,
tällänen poro peukalo kuten itsekin olen niin ei toi hirveästi treeniä tarvinnut kesällä kun k3 gigserin omistin 1kk niin helppo sillä oli burnata ei muuta kun kunnolla :firing: happea koneeseen....

Avatar
t3ppo
Viestit: 52
Liittynyt: Pe Loka 02, 2009 12:00 am
Paikkakunta: 929rr

Viesti Kirjoittaja t3ppo » La Loka 23, 2010 10:28 am

duunari kirjoitti:
t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h :firing:
toi nyt menee tolla kilosella gigserillä helposti,
tällänen poro peukalo kuten itsekin olen niin ei toi hirveästi treeniä tarvinnut kesällä kun k3 gigserin omistin 1kk niin helppo sillä oli burnata ei muuta kun kunnolla :firing: happea koneeseen....
Joo niin varmaan menee mut on vasta eka isopyörä :D

Avatar
S^X
Viestit: 1048
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Viesti Kirjoittaja S^X » La Loka 23, 2010 11:04 am

t3ppo kirjoitti:Ens kesän tavote 150km/h :firing:
Vähän samoilla linjoilla,katotaan mihin se melkein vakio tonnisatku 150mm jatkoilla kykenee :lol: :lol:

sudittelija
Viestit: 235
Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Jatkettu 1400 gsx turbo

Viesti Kirjoittaja sudittelija » Ti Syys 06, 2011 1:10 am

mä vedin tänään viivaa ilman jarrua noin satametriä 150kmh. 600 hornetilla
mut olosuhteet olikin aika suotuisat eli ihan uusi asfaltti+20cm jatkettu takahaarukka +shinkon joku 150 leveä matka enska rengas :lol:
naamaan oikeen sattuu kun ajaa tolla jatketulla perällä ku niin hauskaa et ei mitään järkee ja märällä asfalttilla se vasta lysti peli onkin :firing: :firing:

Avatar
Tsuissi
Viestit: 182
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 636C stunttimopo

Viesti Kirjoittaja Tsuissi » Ma Touko 28, 2012 6:45 pm

636 kawalla pitkälti yli 200kmh.. :deal:

HSuomi
Viestit: 556
Liittynyt: La Syys 13, 2008 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R750 -88, BSE 125 + kourallinen mopoja.

Viesti Kirjoittaja HSuomi » Ma Touko 28, 2012 9:28 pm

Kylläpä on sudittelu vaikeaa tolla -04 1000 gsxr:llä.
Vanhalla 1100iö Fighterillä sen kun vaan suditteli menemään. Tolla kyykkärillä joutuu oikee mennä makaamaan pleksin päälle että saa kakkosella sutimaan. Tai ehkäpä se vaan tarttis reilummin varvia ja kytkinpommia...

Avatar
Toge
Viestit: 255
Liittynyt: Su Syys 14, 2003 12:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1000

Viesti Kirjoittaja Toge » Ma Touko 28, 2012 10:44 pm

HSuomi kirjoitti:Kylläpä on sudittelu vaikeaa tolla -04 1000 gsxr:llä.
Vanhalla 1100iö Fighterillä sen kun vaan suditteli menemään. Tolla kyykkärillä joutuu oikee mennä makaamaan pleksin päälle että saa kakkosella sutimaan. Tai ehkäpä se vaan tarttis reilummin varvia ja kytkinpommia...
No ei sen kyl pitäis kytkintä tarvia yhtään kakkosel vetäes!! Rohkeesti vaan jarrua ni kyl se lähtee :burnout:

Avatar
C-rämäR
Viestit: 823
Liittynyt: Ma Elo 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: on myyty ;S

Viesti Kirjoittaja C-rämäR » Ma Touko 28, 2012 11:43 pm

Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh.. :deal:
eturengas lukossa
Se piirtää kel on liituu

Avatar
Tsuissi
Viestit: 182
Liittynyt: Ti Touko 09, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 636C stunttimopo

Viesti Kirjoittaja Tsuissi » Ti Touko 29, 2012 1:24 am

C-rämäR kirjoitti:
Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh.. :deal:
eturengas lukossa
Tottakai :freak2:

Avatar
jusu-seta
Viestit: 364
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am
Paikkakunta: 2*suzuki

Viesti Kirjoittaja jusu-seta » Pe Heinä 06, 2012 5:36 pm

Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh.. :deal:
:eek:

Avatar
thelittleone
Viestit: 1482
Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin

Viesti Kirjoittaja thelittleone » Pe Heinä 06, 2012 5:49 pm

jusu-seta kirjoitti:
Tsuissi kirjoitti:636 kawalla pitkälti yli 200kmh.. :deal:
:eek:
Eteen 13 piikkinen lätkä ja taakse 60 niin alkaa mittari näyttämään lukemia.


:lol: :lol: :lol:

Vastaa Viestiin