Kovin vauhti sutien?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

0-100km/h(säälittävä)

100-120km/h
42
27%
120-140km/h
28
18%
140-160km/h
17
11%
160-180km/h
17
11%
180-200km/h
6
4%
200-220km/h
7
5%
220-240km/h
4
3%
YLI 240km/h
32
21%
 
Ääniä yhteensä: 153

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Kovin vauhti sutien?

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 1:58 am

Eli kuka on kovin veto mies kun puhutaan sladissa ajamisesta? Mikä on kovin vauhti minkä olet päässyt takakumi savuten ja millä vehkeellä?
Arbeit macht frei

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 1:59 am

Itse olen päässyt n.170km/h ja pyöränä kawasaki zxr 750 fighter ja paljon #tuuria#
Arbeit macht frei

Avatar
Kamikaze
Viestit: 415
Liittynyt: Ti Heinä 02, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Dösä, dnepr mt-09, KTM SX380

Viesti Kirjoittaja Kamikaze » Su Helmi 21, 2010 12:51 pm

n.170km/h pyöränä busa vm-00 ja turbo gixxeri vm-89 turbolla on voinut olla jopa kovemmat vauhdit mutta ei tarkoituksella joten ei niistä sen enempää.
Tänä kesänä olisi tarkoitus saada kovempia vauhteja K6 tonnisella gixulla...
Keulii ilman viagraa

Avatar
frst
Viestit: 1750
Liittynyt: Ti Tammi 18, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 666

Viesti Kirjoittaja frst » Su Helmi 21, 2010 6:53 pm

Tyyliä on monia, jotenkin kuulostaa huvittavalta toi zxr750 @ 170kmh :lol:

Nojaa, oma tais olla 160kmh PERSE PENKISSÄ 954rr:llä, ja mitattu siten että kaveri ajoi k5 gsx-r:llä perässä, mittari näytti noin 160kmh, ja käveri susukeineen jäi kokoajan.
M.A.D KUUSAA

Avatar
Rottweiler
Viestit: 1420
Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 12:00 am
Paikkakunta: KTM 690 EVO II

Viesti Kirjoittaja Rottweiler » Su Helmi 21, 2010 7:25 pm

frst kirjoitti:

Nojaa, oma tais olla 160kmh PERSE PENKISSÄ 954rr:llä, ja mitattu siten että kaveri ajoi k5 gsx-r:llä perässä, mittari näytti noin 160kmh, ja käveri susukeineen jäi kokoajan.
Tais olla korian suoran siivut :firing:
Fuck The Rules ! ! !

Miguel__
Viestit: 42
Liittynyt: Su Kesä 15, 2008 12:00 am
Paikkakunta: zx9r & gsx-r 1000

Viesti Kirjoittaja Miguel__ » Su Helmi 21, 2010 9:25 pm

Rottweiler kirjoitti:
frst kirjoitti:

Nojaa, oma tais olla 160kmh PERSE PENKISSÄ 954rr:llä, ja mitattu siten että kaveri ajoi k5 gsx-r:llä perässä, mittari näytti noin 160kmh, ja käveri susukeineen jäi kokoajan.
Tais olla korian suoran siivut :firing:
Oli vauhti aika reipas, kawan mittari näytti 150km/h ja poijjaat pakeni edestä :firing: Persepenkissä ja molempia kaistoja hyväksi käyttäen :firing: :firing: joku muukin ilmeisesti todisti kyseistä siivua kun eksyi hetkessä jepet huoltoasemalle..

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 10:00 pm

frst kirjoitti:Tyyliä on monia, jotenkin kuulostaa huvittavalta toi zxr750 @ 170kmh :lol:

Nojaa, oma tais olla 160kmh PERSE PENKISSÄ 954rr:llä, ja mitattu siten että kaveri ajoi k5 gsx-r:llä perässä, mittari näytti noin 160kmh, ja käveri susukeineen jäi kokoajan.

Eihän se muuta vaadi kuin nelonen tupaan ja rajotinta hakemaan. Tiedä sitten paljon hommaa helpotti x määrän päiviä lojunut rengas minkä joku touring homo oli hukannut mukamas loppuun ajettuna.

Ja joo suoritus on tehty "tyttöjen" tyylillä eli pylly ei ollu penkissä.
Arbeit macht frei

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Su Helmi 21, 2010 10:00 pm

Mä mistään mitään tiedä, mutta kovalta kuulostaa vanhalla zxr:llä 170km/h ja siitä rengas sauhuamaan...

Näissä kun on niitä tapoja niin monia, voihan ton laittaa sauhuamaan satasesta ja antaa pikku hiljaa nopeuden kasvaa ja mittarihan näyttää sauhutellessa ihan mitä sattuu.

Paljon on tullut poltettua ja paljon on tullut nähtyä.
Edelleen yksi hienoimmista on kun joskus varmaan -06 rotikka veti ekan kerran Z-kawalla 6-vaihteella jostain 150km/h vauhdista gummin sauhuamaan... Ei paljon silloin noita kovien vauhtien savuttelijoita tällä seudulla ainakaan ollut :firing:

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 10:28 pm

serious-sam kirjoitti:Mä mistään mitään tiedä, mutta kovalta kuulostaa vanhalla zxr:llä 170km/h ja siitä rengas sauhuamaan...

Näissä kun on niitä tapoja niin monia, voihan ton laittaa sauhuamaan satasesta ja antaa pikku hiljaa nopeuden kasvaa ja mittarihan näyttää sauhutellessa ihan mitä sattuu.

Paljon on tullut poltettua ja paljon on tullut nähtyä.
Edelleen yksi hienoimmista on kun joskus varmaan -06 rotikka veti ekan kerran Z-kawalla 6-vaihteella jostain 150km/h vauhdista gummin sauhuamaan... Ei paljon silloin noita kovien vauhtien savuttelijoita tällä seudulla ainakaan ollut :firing:

Vauhtia joku semmonen 140km/h siitä kumi savuamaan ja vauhtia pikku hiljaa lisää. Eipä sillä vanhalla lahnalla kyllä kovempaa olis varmaan päässytkään vaikka olis kuinka yrittänyt. Esim. 1000 fzr oli paljon vaikeempi peli viedä kovaa sladissa kun toi kawasaki. Sama juttu kaverin zx-6r vaikka tehoa on tohon zxr:ään nähden saman verran niin en ole sillä vehkeellä ikinä päässyt yli 120km/h nopeuksia sutien. Jotenkin se zxr vaan suti "ajatuksen" voimalla. Samalla jopolla on joskus vedetty high chair sladeja yli 100km/h vauhdeista ilman mitään ongelmaa. Fzr:llä kun yritti samaa niin ei siitä tullu hevon vittua.
Arbeit macht frei

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 10:40 pm

Kiinostas kyllä millä vehkeillä noi yli 240km/h nopeudet on vedetty?
Arbeit macht frei

Avatar
serious-sam
Viestit: 3176
Liittynyt: Ti Touko 23, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Vanhoja, kuten kuskikin

Viesti Kirjoittaja serious-sam » Su Helmi 21, 2010 11:15 pm

pommikone kirjoitti:Kiinostas kyllä millä vehkeillä noi yli 240km/h nopeudet on vedetty?
Niin, jos toi on kriteerinä paljonko se mittari sitä nopeutta näyttää kun polttamisen lopettaa, menee toi 200 rikki rykkösellä polttaessa 3-vaihteella... Omalla on tullut vedettyä 5-rajoitinta vasten ja kutosellakin kohtuu kovilla varveilla. Kyllähän siinä mittari näyttää vähän mitä sattuu, mutta on sitä useamman kerran ollut se yli 200 vauhtia. Jostain +170km/h on tullut kokeiltua useamman kerran aloittaakin toi polttaminen, kovasti ajattelin kesällä jos kokeilis 200 aloittaa, mutta ei riitä meikäläisellä munat siihen, pelotti ihan perkeleesti lähteä sitomaan tota jarrua tuolta 170 jälkeenkin.

Mulla on ollut noita 1000fzr:iä kaikkiaan kolme kappaletta ja kyllä sekin ihan siinä sutii missä muutkin...
3 ja 4-vaihteilla vielä ihan ongelmitta :)
Kuva

Avatar
pommikone
Viestit: 1522
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am
Paikkakunta: ni sutii

Viesti Kirjoittaja pommikone » Su Helmi 21, 2010 11:56 pm

Omasta fzr:stä paukahti kone kun laskin länsi-väylällä piiiitkäää siivua. Oli jonkun verran noloa kun aluksi mentiin autoista ohi kumi savuten ja hetken päästä samat autot tuli musta ohi kun seisoin pientareella ja mietin että mikä vittu siellä kilahti. Semmosia ne yamahat taitaa olla. :) Sutihan se toikin ihan kivasti ei siinä mittään. Jotenkin se kasawika oli vaan vitun hyvä vehje tohon kumien tuhoomiseen. Muilla vehkeillä kun on yrittänyt motarilla vedellä noita high chair sladeja niin ei siitä oikeen ole mitään tullu. Kawasaki meni kun juna sinne minne halusi oli asento tai vauhti mikä vaan.


Toisaalta se oli taas ihan paska pyörä keulia.
Tai sitten se on vaan taidon puutetta. :D
Arbeit macht frei

Avatar
Rottweiler
Viestit: 1420
Liittynyt: Ke Elo 02, 2006 12:00 am
Paikkakunta: KTM 690 EVO II

Viesti Kirjoittaja Rottweiler » Su Touko 16, 2010 3:03 pm

Kuten edellä mainittiin +150kmh Z1000 kawa normaaleissa mitoissa 5 vaihde (suti kutosellakin) ja siitä sitten pikkuhiljaa alkoi gummi palamaa (tais muuten olla slicsi) :upto:
Tol 10R:llä on varmaan samat ku edellä mut dunlopin nullilla (ei mitää merkitystä) :lol:
(JA PERSE PENKISSÄ.)
Kuva
edit.
Mainitkaa onko vapari vai turbo, lienee vähän eroa kuitenkin....
Turbolla tuskin vaikeeta sudittaa ++++++200km vauhdeis...vielä jos löytyy neekeri jatkot :wavey:
Fuck The Rules ! ! !

Avatar
Plaaf
Viestit: 1936
Liittynyt: Ma Touko 22, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Ei se ikinä ole valmis..
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Plaaf » Ma Touko 17, 2010 10:09 pm

Itse taidan olla joskus päässyt yli 40km/h sutien, mutta ei vain uskalla sen kovempaa vetää.. Eikä kyllä taida tuolla suzukilla kovempaa päästäkkään :wavey:

Avatar
NoFuel
Viestit: 747
Liittynyt: Pe Helmi 11, 2005 1:00 am
Paikkakunta: 2 * GSX-R 1216Turbo

Viesti Kirjoittaja NoFuel » Ti Touko 18, 2010 11:57 am

Vakiota 5cm pidemmällä swingillä 170km/h. Pyöränä -89 1216 turbo gsx-r.

Melko lyhytikäisiä alkaa renkaat olemaan noissa vauhdeissa.
With a name like NoFuel, it has to be good.

NoFuel motorcycles. The power on your side.

Vastaa Viestiin