Tänään on Ke Tammi 17, 2018 8:06 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Marras 09, 2007 8:41 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Marras 04, 2006 1:00 am
Viestit: 473
Pyörä: blade & zxr
Vanha aihe ylös ja vähän aiheesta ohikin.
Eikö aprilia rsv mille -02ssa ole kans kuivasumppu systeemi?
Ja jos jollain kokemuksia niin kummonen pyörä yleensäkin? Kestääkö kikkailua?
Aina räplännyt noiden japsien kanssa ni on noi italiaanot ja v2 sen verran oudompia että kysytään viisaammilta.
Tarjottiin vaihdossa mun vanhaan kawaan tommosta ja ei mitään tietoa koko pyörästä, paitsi orgin sivut ja muut mitä nyt löyty niin käyty läpi.

_________________
www.fcf.fi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 12:36 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Viestit: 319
Pyörä: F4i
mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Helmi 24, 2008 3:39 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Viestit: 1770
Pyörä: pc25, pc12, pv60
näissä pc-25 riittää kuulemma 0,5-1l ylimääräistä öljyä, itselläni ei ole vielä narahtanut kuitenkaan... Eipä silloin planbeen cebareissa tainnut olla oilpickupeja? Tai sanotaanko näin ettei ole itselle tullu vielä ketään vastaan, kellä olis ollu oilpickuppi pc-25:ssa

_________________
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Helmi 26, 2008 1:57 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Viestit: 288
Pyörä: Oranssi
_TsX_ kirjoitti:
mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?


Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ke Helmi 27, 2008 10:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Viestit: 319
Pyörä: F4i
kiitti vastauksista.. eipä kuulosta kovin kummoselta hommalta..
eli mutka öljynottoon ja vähä liikaa öljyä mielellään..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 28, 2008 12:48 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 1:00 am
Viestit: 876
Pyörä: NäkSteR(myydään) ja PV600cc(myydään)
zagstar kirjoitti:
_TsX_ kirjoitti:
mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?


Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.


http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... &g2_page=2

_________________
kovat pojat ajaa PeeVeellä!


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Helmi 28, 2008 1:10 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Viestit: 288
Pyörä: Oranssi
wigi kirjoitti:
zagstar kirjoitti:
_TsX_ kirjoitti:
mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?


Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.


http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... &g2_page=2



Nonii tuossahan tuo nyt pääpiirteittäin onkin. Joo, liika öljy kyl tulee ulos et siitä turhaa pelkoa kannata pitää :lol:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 02, 2008 9:30 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3765
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

kannattaa sitä öljyn ulostua sen verran jännittää, että jos se tulee ilmaboxiin, niin kone hydrolockaa, menee kiertokanget vinoon.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 02, 2008 10:43 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 12:00 am
Viestit: 585
Pyörä: ZX-12
jaket kirjoitti:
tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

Onko hajua mahtaako Z750 olla samanlainen mahdollisuus?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Maalis 03, 2008 9:34 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Viestit: 288
Pyörä: Oranssi
jaket kirjoitti:
tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

kannattaa sitä öljyn ulostua sen verran jännittää, että jos se tulee ilmaboxiin, niin kone hydrolockaa, menee kiertokanget vinoon.


Itse ennaltäehkäisin ilmiön muuttamalla huohotuksen ja ylivuodon erilliseen keräysastiaan.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Maalis 23, 2008 1:37 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Viestit: 250
Pyörä: myyty
slip kirjoitti:
jaket kirjoitti:
tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

Onko hajua mahtaako Z750 olla samanlainen mahdollisuus?
Ei todellakaan onnistu noin helpolla,Öljypohja ei sovi enään paikoilleen jos imuputken pyöräyttää taaemmaksi/alaspäin :freak2: Eikä onnistu noin zetori kawassakaan.Paras tapa on tehdä vakio imuputken päähän pellistä ja putken pätkästä uusi taaksepäin töröttävä imukaula.636 kawassa riittää vakio 4l öljymäärällä n.6cm pitkä jatke imuputkeen.

_________________
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Marras 20, 2012 10:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 1:00 am
Viestit: 13
Mites k6 tonninen gixeri? Huolettaa vähän toi öljyn saanti kun alkaa keulimiset olemaan pidempiä..


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Tammi 06, 2013 7:26 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Joulu 21, 2012 2:12 am
Viestit: 15
Pyörä: Honda cbr 900rr
Itse suunitelin omaan bladeen tätä varten modin josta pistän kuvasarjan kunhan rakentelu ehtii sinne saakka.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Maalis 07, 2013 12:46 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Helmi 28, 2008 1:00 am
Viestit: 53
Pyörä: 954rr Fireblade
Kellään mitään hajua 954rr bladen öljynkierrosta?? :-?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Maalis 12, 2013 6:01 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am
Viestit: 667
-jounas- kirjoitti:
Kellään mitään hajua 954rr bladen öljynkierrosta?? :-?


Väittäsimpä et pari kolme desiä lisää ölppää ja kovaa ajoa.

Emmä mitää ympyräpyörittelyitä itte ajanu mutta kohtuu pitkiä siivuja kuitenki eikä mitää ongelmaa ole ollu enkä ole kellään kuullu olevan.

Sehän on Honda :hearton:

_________________
http://www.vpmotorsport.fi/


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com