pitkä keulinta/öljynkierto

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
TeMe-1
Viestit: 243
Liittynyt: La Marras 04, 2006 1:00 am
Paikkakunta: blade & zxr
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TeMe-1 » Pe Marras 09, 2007 8:41 pm

Vanha aihe ylös ja vähän aiheesta ohikin.
Eikö aprilia rsv mille -02ssa ole kans kuivasumppu systeemi?
Ja jos jollain kokemuksia niin kummonen pyörä yleensäkin? Kestääkö kikkailua?
Aina räplännyt noiden japsien kanssa ni on noi italiaanot ja v2 sen verran oudompia että kysytään viisaammilta.
Tarjottiin vaihdossa mun vanhaan kawaan tommosta ja ei mitään tietoa koko pyörästä, paitsi orgin sivut ja muut mitä nyt löyty niin käyty läpi.

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Su Helmi 24, 2008 12:36 pm

mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Su Helmi 24, 2008 3:39 pm

näissä pc-25 riittää kuulemma 0,5-1l ylimääräistä öljyä, itselläni ei ole vielä narahtanut kuitenkaan... Eipä silloin planbeen cebareissa tainnut olla oilpickupeja? Tai sanotaanko näin ettei ole itselle tullu vielä ketään vastaan, kellä olis ollu oilpickuppi pc-25:ssa
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
zagstar
Viestit: 224
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Oranssi

Viesti Kirjoittaja zagstar » Ti Helmi 26, 2008 1:57 am

_TsX_ kirjoitti:mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?
Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.

Avatar
_TsX_
Viestit: 318
Liittynyt: Ma Heinä 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: F4i

Viesti Kirjoittaja _TsX_ » Ke Helmi 27, 2008 10:20 pm

kiitti vastauksista.. eipä kuulosta kovin kummoselta hommalta..
eli mutka öljynottoon ja vähä liikaa öljyä mielellään..

Avatar
wigi
Viestit: 484
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 1:00 am
Paikkakunta: NäkSteR(myydään) ja PV600cc(myydään)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wigi » To Helmi 28, 2008 12:48 am

zagstar kirjoitti:
_TsX_ kirjoitti:mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?
Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... &g2_page=2

Avatar
zagstar
Viestit: 224
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Oranssi

Viesti Kirjoittaja zagstar » To Helmi 28, 2008 1:10 am

wigi kirjoitti:
zagstar kirjoitti:
_TsX_ kirjoitti:mitenkäs ton öljynkierron kanssa kun oon ajatellut tollasta pc25 cbr:ää ekaksi isoksi mopoksi..
se ottaa kuulemma keskeltä moottoria tms öljyä ja ei kestä siksi pitkiä keulasiivuja :-?
onko ite tehtävissä se muutos että ottaa takaosasta moottoria öljyä?
Muutos on itse tehtävissä ellei ole täysin kädetön. Tarviit, esim. lvi liikkeesta, °45 mutkan.. Muuten ~8dl enemmän öljyä koneeseen.
http://www.bomber.fi/modules.php?name=g ... &g2_page=2

Nonii tuossahan tuo nyt pääpiirteittäin onkin. Joo, liika öljy kyl tulee ulos et siitä turhaa pelkoa kannata pitää :lol:

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Su Maalis 02, 2008 9:30 pm

tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

kannattaa sitä öljyn ulostua sen verran jännittää, että jos se tulee ilmaboxiin, niin kone hydrolockaa, menee kiertokanget vinoon.
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

Avatar
slip
Viestit: 432
Liittynyt: Ke Syys 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: ZX-12

Viesti Kirjoittaja slip » Su Maalis 02, 2008 10:43 pm

jaket kirjoitti:tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.
Onko hajua mahtaako Z750 olla samanlainen mahdollisuus?

Avatar
zagstar
Viestit: 224
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Oranssi

Viesti Kirjoittaja zagstar » Ma Maalis 03, 2008 9:34 pm

jaket kirjoitti:tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.

kannattaa sitä öljyn ulostua sen verran jännittää, että jos se tulee ilmaboxiin, niin kone hydrolockaa, menee kiertokanget vinoon.
Itse ennaltäehkäisin ilmiön muuttamalla huohotuksen ja ylivuodon erilliseen keräysastiaan.

Avatar
kimmoke
Viestit: 234
Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: myyty

Viesti Kirjoittaja kimmoke » Su Maalis 23, 2008 1:37 pm

slip kirjoitti:
jaket kirjoitti:tuossa linkin kawasakin imuputken voi pyöräyttää niin, että tuki on etupuolella ja imu taaempana.
Onko hajua mahtaako Z750 olla samanlainen mahdollisuus?
Ei todellakaan onnistu noin helpolla,Öljypohja ei sovi enään paikoilleen jos imuputken pyöräyttää taaemmaksi/alaspäin :freak2: Eikä onnistu noin zetori kawassakaan.Paras tapa on tehdä vakio imuputken päähän pellistä ja putken pätkästä uusi taaksepäin töröttävä imukaula.636 kawassa riittää vakio 4l öljymäärällä n.6cm pitkä jatke imuputkeen.
tyttö sieltä tuli 25.8.07

I love my f4i!

-makkke-
Viestit: 13
Liittynyt: Ti Tammi 05, 2010 1:00 am

Re: pitkä keulinta/öljynkierto

Viesti Kirjoittaja -makkke- » Ti Marras 20, 2012 10:24 pm

Mites k6 tonninen gixeri? Huolettaa vähän toi öljyn saanti kun alkaa keulimiset olemaan pidempiä..

Avatar
Harhaisuus
Viestit: 15
Liittynyt: Pe Joulu 21, 2012 2:12 am
Paikkakunta: Honda cbr 900rr

Re: pitkä keulinta/öljynkierto

Viesti Kirjoittaja Harhaisuus » Su Tammi 06, 2013 7:26 pm

Itse suunitelin omaan bladeen tätä varten modin josta pistän kuvasarjan kunhan rakentelu ehtii sinne saakka.

Avatar
-jounas-
Viestit: 47
Liittynyt: To Helmi 28, 2008 1:00 am
Paikkakunta: 954rr Fireblade

Re: pitkä keulinta/öljynkierto

Viesti Kirjoittaja -jounas- » To Maalis 07, 2013 12:46 am

Kellään mitään hajua 954rr bladen öljynkierrosta?? :-?

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Re: pitkä keulinta/öljynkierto

Viesti Kirjoittaja Fella » Ti Maalis 12, 2013 6:01 pm

-jounas- kirjoitti:Kellään mitään hajua 954rr bladen öljynkierrosta?? :-?
Väittäsimpä et pari kolme desiä lisää ölppää ja kovaa ajoa.

Emmä mitää ympyräpyörittelyitä itte ajanu mutta kohtuu pitkiä siivuja kuitenki eikä mitää ongelmaa ole ollu enkä ole kellään kuullu olevan.

Sehän on Honda :hearton:

Vastaa Viestiin