Tänään on La Tammi 20, 2018 2:11 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: pitkä keulinta/öljynkierto
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 6:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
Viestit: 962
niin eli mikä on teidän mielestä sen verran pitkä matka keula ilmassa että öljynkierron kanssa olisi pyörässä ongelmia? kysyn tämän koska huolettaa oman pyörän puolesta...kestääköhän nuo r4 koneet esim 30sekkaa ajaa keula pystys..? :deal:

_________________
hullu saa olla muttei tyhmä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 7:03 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am
Viestit: 1778
Riippuu paljolti kierroksista, aikaan en ota kantaa mutta jos ykkösellä paukuttaa rajotinta vasten hytti pystyssä niin onhan se tuhoisampaa kuin se että pyörittelee tyhjäkäynnillä circlee.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 7:33 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
Viestit: 962
taitaa 9-10tuhannen kierroksen paikkeilla itellä olla kierrokset yleensä

_________________
hullu saa olla muttei tyhmä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 8:03 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Tammi 23, 2006 1:00 am
Viestit: 1778
kimmo1 kirjoitti:
taitaa 9-10tuhannen kierroksen paikkeilla itellä olla kierrokset yleensä


Aika paljo, vaihda isompaa silmään.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 9:23 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3765
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
liukulaakeri on täysin öljyn varassa. vaurioo tulee melkein heti korkeilla kierroksilla jos öljyä ei tule.

mikä on r4 kone?

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 9:31 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Viestit: 250
Pyörä: myyty
Riippuu niin pyörästä mutta anna menä vaan huoletta jos et ihan klo 12 keuloja vetele.Jos aiot enemmän keulintaa harrastaa niin sitten kannattaa muutaa öljyn imu niin että se imee öljypohjan takaosasta.Pidä silmällä kuitenkin sitä öljyvaloa,silloin kun öljyvalo vilahtaa niin yleensä vahinkoa on jo sattunut.Älä ainakaan huudata konetta keula pystyssä oli pyöräsi sitten mikä tahansa.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 9:50 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Heinä 12, 2006 12:00 am
Viestit: 241
kimmoke kirjoitti:
Pidä silmällä kuitenkin sitä öljyvaloa,silloin kun öljyvalo vilahtaa niin yleensä vahinkoa on jo sattunut.


Kyllä se öljyvalo mulla aika usein vilkkuu ja tykkää se joskus palaa vähän aikaakin, coustereita vedellessä valo palaa aina.
Eipä ole kyllä vielä mitään vahinkoa tullut.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 10:19 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Kesä 08, 2007 12:00 am
Viestit: 358
Images: 1

Pyörä: GSX-R 750
Personal album
kimmoke kirjoitti:
Riippuu niin pyörästä mutta anna menä vaan huoletta jos et ihan klo 12 keuloja vetele.Jos aiot enemmän keulintaa harrastaa niin sitten kannattaa muutaa öljyn imu niin että se imee öljypohjan takaosasta.


Onkos tota vaikee muuttaa tota imukohtaa johonki 600 cebarii ku joskus sen stunttipyörän hommaaminen viel edessä...
Vielä vetelen 2-tahti pelil..


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Kesä 21, 2007 11:47 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Kesä 02, 2006 12:00 am
Viestit: 901
Pyörä: Since -93, nyt kilonen K5
jaket kirjoitti:
mikä on r4 kone?


Rivi4


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 12:48 am 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 19, 2007 1:00 am
Viestit: 552
Pyörä: 750 K-1
Eikös noi Suzukin i/ö koneet kestä vaik kuin pitkää keulaa ilman vaurioit. Tai ihan mitä vaa niithän ei ees saa rikki :firing: :firing:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 10:16 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 24, 2002 12:00 am
Viestit: 480
Pyörä: DESTROYER 121
Onko kellään kokemusta tai tietoa miten suzuki gsx-r 750 00-02 ölyn kierto kannattaa tehdä tai siis minkälainen pickupin pitää olla.vetelin ise normaalilla öljyn kierrolla noita klo 12 keuloja niin sano tuo moottori sopimuksen irti .

_________________
M.A.D KUUSAA
http://www.dirtti.fi
http://www.vimeo.com/12090336
-Destroyer Custom-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Kesä 22, 2007 12:07 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Tammi 18, 2006 1:00 am
Viestit: 250
Pyörä: myyty
http://www.stuntex.com/products.htm
M.A.D KUUSAA kirjoitti:
Onko kellään kokemusta tai tietoa miten suzuki gsx-r 750 00-02 ölyn kierto kannattaa tehdä tai siis minkälainen pickupin pitää olla.vetelin ise normaalilla öljyn kierrolla noita klo 12 keuloja niin sano tuo moottori sopimuksen irti .


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ma Heinä 02, 2007 12:38 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Heinä 05, 2006 12:00 am
Viestit: 176
Pyörä: llä vuodesta-82. Suzuki SV1000sz k5
...ostakkee työkii poijaat Jaamaha TäRäXi, siinä kun on kuivasumppu-tsysteemi. Ei suatana naraha kiine... :blah:

_________________
"Everyone dies, but not everyone lives"
ex:Yamaha R1,YamahaTRX,SuzukiSV,YamahaYZF,Suzuki GSXR750,Kawasaki GPX,Yamaha WR400,KTM400EXC,Kawasaki KX250(x2),Honda CR250,Suzuki RM125(x2),YamahaTZR,Suzuki RGF,Suzuki RG,Pitpro ProComp,Pitpro Pro jne


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 2:15 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Kesä 21, 2003 12:00 am
Viestit: 962
miten tuo kuivasumppu eroaa näistä muista? varmaan iso ero mut ku en tiiä näistä mitään..ja ois kiva tietää vähän edes =)

_________________
hullu saa olla muttei tyhmä


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Heinä 03, 2007 9:33 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3765
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
märkäsumpussa kaikki öljy on moottorissa, josta öljypumppu pumppaa sitä koneeseen taas uudestaan. näissä öljynkierto toimii, jos pumppu on takaosassa konetta ja öljypohja on syvä. vanhemmissa pyörissä on tasainen öljypohja ja pumppu keskellä, jolloin keuliessa kone ei pysty kierrättämään öljyä.



Kuivasumpussa suurin osa öljystä majailee rungossa tai erillisessä öljysäiliössä. koneessa on vain vähän öljyä. painepuolen pumppu saa öljyä rungosta, joten sieltä tulee väistämättä öljyä, melkein missä tilanteessa tahansa, niin kauan kuin rungossa riittää öljyä.

kuitenkin kuivasumppu systeemi voi kanssa häiriintyä siitä, että keuliessa runkoon nostava palautus pumppu ei saa öljyä. Ja runkoon ei enää palaa öljyä, koneen öljynpinta rupeaa nousemaan. yleensä tästä ei ole haittaa, koska kun öljy nousee vähän koneessa, niin palauttava piiri rupeaa taas saamaan öljyä ja rupeaa nostamaan sitä runkoon.

kuivasumppua käytetään yleisesti enskoissa sen takia, että röykytyksessä yms ei öljypohjan öljy loisku ja ota kampuraan tai vaihteistoon kiinni, syö tehoa jos näin käy.


kumpikin systeemi toimii jos se on oikein rakennettu.

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 34 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com