mit

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

BadAss

Viesti Kirjoittaja BadAss » Ma Joulu 16, 2002 10:51 pm

Ai stna! Otan osaa P4ku.. :D
"Huono tie, parempi mieli"

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ma Joulu 16, 2002 11:05 pm

etkös itsekkin ollut vielä ennen edellistä kesää "piikkipoika", RR6?
Ja piikkipojille sen verran vaan että niitä stoppejahan on luultavasti helpompi vedellä niillä piikeillä kun isomman kuutiotilavuuden omaavilla mopoilla. Ja kaippa jos sen piikillä osaa vetää nättiin kulmaan, ni eiköhän se sitten myöhemmin ole helpompi niillä iso cc pyörilläkin stoppailla? Itseltäni ei stopit luonnistu, enkä ole stuntti-heikki, mutta kaikki on vaan kyllä tietynlaisesta hulluudesta kiinni kai...Fly low and hit hard

RR6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RR6 » Ti Joulu 17, 2002 12:27 am

Willie_the_kid kirjoitti:etkös itsekkin ollut vielä ennen edellistä kesää "piikkipoika", RR6?
Ja piikkipojille sen verran vaan että niitä stoppejahan on luultavasti helpompi vedellä niillä piikeillä kun isomman kuutiotilavuuden omaavilla mopoilla. Ja kaippa jos sen piikillä osaa vetää nättiin kulmaan, ni eiköhän se sitten myöhemmin ole helpompi niillä iso cc pyörilläkin stoppailla? Itseltäni ei stopit luonnistu, enkä ole stuntti-heikki, mutta kaikki on vaan kyllä tietynlaisesta hulluudesta kiinni kai...Fly low and hit hard
juu kyllä. totta puhut. Omistin Cr125 vm-96 toissa kesänä. En omistanut piikkikorttia.
Edelleenkin pointtini on, että en tullut toissa kesänä tänne heilumaan ku ei ollu mitää asiaa. Vaikka keulin sillä, vaikka tein sillä jotain huonoja stoppeja. :lol: vaikka sillä oli kivaa ajaa tiellä... get the picture? :nono:
....I'll do what I want....

Bad Jake

Viesti Kirjoittaja Bad Jake » Ti Joulu 17, 2002 1:31 am

joo SWRT_RR6:llä on oikee asenne. tää bombershomma on karannu jo ihan naurettavaksi muutenkin... piikki- ja bmxmiehille vaan omat fooruminsa. sitten kun on ikää, vehkeet ja asiaa niin palatkaa asiaan.

kawa6r
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Ti Joulu 17, 2002 6:11 pm

joo SWRT_RR6:llä on oikee asenne. tää bombershomma on karannu jo ihan naurettavaksi muutenkin... piikki- ja bmxmiehille vaan omat fooruminsa. sitten kun on ikää, vehkeet ja asiaa niin palatkaa asiaan
Mun mielestä hauskinta b-foorumissa on se että ite valitetaan tasosta ja siitä että täällä ei mitään muuta tehdä kuin vatvotaan samaa asiaa: kuka saa ja kuka ei saa kirjoittaa kuka on ja kuka ei ole piikkimies, sitten kuitenkin ite tehdään sitä samaa. ASIAA...tääkin keskustelu alko jostain temppuhommista niinkun otsikossa lukee, mutta käänty heti viihdyttävämpään suuntaan
mua ei koulussa kiusattu joten mun ei sitä tarvi piikkikuskelle kostaa, :P

toisaalta ei se niin tyhmä idea ole jakaa foorumit 0kw(bmx) ,11kw,25kw,50kw,77kw,100kw,110kw,115kw,120kw,125kw

Hauskaa talvea kaikille 11-50kw kuskeille hauskaa talvea myös 25-77kw kuskeille
ja lopuille myös hauskaa talvea muillekkin
ja erityisesti myös 25kw kuskeille sekä 11kw kuskeille ja myös hauskaa talvea

toivoo nykyään jo 13kw kuski

Willie_the_kid

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ti Joulu 17, 2002 6:30 pm

Joo. On ilmeisesti pätemisen tarve suuri, kun nyt on itse se jota piikkihemmot "palvovat". Ennen et siis SWRT_RR6 kehdannut kirjoitta kun sinulla ei ollut sataheppasta? Mun mielestä on kyllä naurettavaa jokseenkin että piikkihemmot ovat niitä joiden yläpuolella leijuu 10 tähteä ja jotka ottavat kantaa joka saatanan asiaan asiantuntian tyyliin...mutta toisaalta antaa poikien kirjoittaa...ketä se haittaa? Ja eikös tälläiset mitäs jos keulin/stoppaan ympäri jutut juuri olekkin piikkipoikia varten? mitä mieltä on esim admin? Miksi on "temput ja kikkailut" -osio? Varmastikkin siksi että Neuvoa saisi kysyä niiltä kokeneilta r6 kuskeilta?Nämä kuitenkin vaan vittuuntuvat ja haistattavat piikki, BMX ja mopokuskeille pitkän vitun.
Vietistäni tulvivat ristiriidat paljastanevat että pääni sisällä on suuri ajatusten virta, joka vuolaana tulvii tänne foorumin sähköisille palstoille...Blaah,talvi on perseestä.

RR6
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RR6 » Ti Joulu 17, 2002 10:53 pm

Willie_the_kid kirjoitti:Joo. On ilmeisesti pätemisen tarve suuri, kun nyt on itse se jota piikkihemmot "palvovat". Ennen et siis SWRT_RR6 kehdannut kirjoitta kun sinulla ei ollut sataheppasta? Mun mielestä on kyllä naurettavaa jokseenkin että piikkihemmot ovat niitä joiden yläpuolella leijuu 10 tähteä ja jotka ottavat kantaa joka saatanan asiaan asiantuntian tyyliin...mutta toisaalta antaa poikien kirjoittaa...ketä se haittaa? Ja eikös tälläiset mitäs jos keulin/stoppaan ympäri jutut juuri olekkin piikkipoikia varten? mitä mieltä on esim admin? Miksi on "temput ja kikkailut" -osio? Varmastikkin siksi että Neuvoa saisi kysyä niiltä kokeneilta r6 kuskeilta?Nämä kuitenkin vaan vittuuntuvat ja haistattavat piikki, BMX ja mopokuskeille pitkän vitun.
Vietistäni tulvivat ristiriidat paljastanevat että pääni sisällä on suuri ajatusten virta, joka vuolaana tulvii tänne foorumin sähköisille palstoille...Blaah,talvi on perseestä.
No sanotaan näin, etten kirjotellut kun ei ollu mitään asiaa. Ja tässä topicissa ruoditaan itsestäänselvyyksiä niiku sanoin. "sattuuko jos saan potkasta sua päähän" aivan samansorttinen kysymys. Ja tottakai se sattuu.

Ai mä oon nyt piikkikuskien idoli? Mistäs sä sen tiedät? Ei oo yhtään privaviestiä tullu ja hyvä niin. Mikä roolimalli mä oon? En juuri mikään. Itsehän vasta opettelen ajamista. Se ei tarkota sitä, että ajan hiljaa.
Se ei myöskään tarkoita sitä etten keuli (nimim. korttinsa menettänyt...fiksua?...ei todellakaan)

Väärin ei ole kysyä, ei missään nimessä. Mutta tyhmää on kysyä itsestäänselvyyksiä.
Toisaalta taas mikä mä oon sanoo mikä on oikein ja mikä on väärin. Se on jokaisen itse päätettävä.
Fiksua olisi ollut jättää tähänkin vastaamatta, mutta kun en ole järjellä pilattu olen täällä foorumissa vastailemassa kaikenmaailman pönttöilyihin.

Upeeta. Jatketaan samaan malliin. Ja willie-pojulle hyvää joulun odotusta :wavey:
....I'll do what I want....

reikäpää

Viesti Kirjoittaja reikäpää » Ke Joulu 18, 2002 10:05 am

kawa6r kirjoitti:
joo SWRT_RR6:llä on oikee asenne. tää bombershomma on karannu jo ihan naurettavaksi muutenkin... piikki- ja bmxmiehille vaan omat fooruminsa. sitten kun on ikää, vehkeet ja asiaa niin palatkaa asiaan
Mun mielestä hauskinta b-foorumissa on se että ite valitetaan tasosta ja siitä että täällä ei mitään muuta tehdä kuin vatvotaan samaa asiaa: kuka saa ja kuka ei saa kirjoittaa kuka on ja kuka ei ole piikkimies, sitten kuitenkin ite tehdään sitä samaa. ASIAA...tääkin keskustelu alko jostain temppuhommista niinkun otsikossa lukee, mutta käänty heti viihdyttävämpään suuntaan
mua ei koulussa kiusattu joten mun ei sitä tarvi piikkikuskelle kostaa, :P

tästä samasta olen itekin meinannu joskus kirjottaa. itse valittamalla aiheutetaan se foorumin "paskataso". sitten taas valitetaan voi vittu kun vittu. vaikka ei tässä oo edelleenkään mitään vikaa?

Ettekö te isoilla pyörillä ajavat tajua että me palvotaan teitä ja kysymme teiltä neuvoja ja kokemuksia, että tulisimme lähes yhtä hyviksi kuin te? :lol: :lol: :lol: :P :P

Cross-spirit

Viesti Kirjoittaja Cross-spirit » Ke Joulu 18, 2002 6:23 pm

Niin mietiskelin vaan tässä syntyjä syviä.. Että siirttäkääpäs hiirenne tuonne vasempaan reunaan.. siellä lukee jotta "B-FORUM" laita hiiri sen päälle.. magic, siinä lukee "vapaa keskustelu tanner kaikille..!" :deal:

Kyllä on itekkin tullu rähjättyä kun joku ei osaa olla.. Mutta se johtuu yksilön paska puheista.. Eikä esim. siitä ettei hänen pyörässään ole niin paljoa hevosvoimia kuin minun pyörässäni (jälkimmäinen on joillekkin tapana)

Elv1s

Viesti Kirjoittaja Elv1s » Ke Joulu 18, 2002 11:37 pm

heitin jollai 80-luvun suzuki s mopolla stongan yli eikä tuntunu missää.. töötti tais mennä lyttyyn :lol: mut eipä ollu kyl vauhtiakaa yhtää mut ihmetyttää et miten se rumpujarru nii hyvin puri :freak2:

reikäpää

Viesti Kirjoittaja reikäpää » To Joulu 19, 2002 9:54 am

pureehan se rumpukin kun kunnolla puristaa...

JTD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTD » To Joulu 19, 2002 11:51 am

Mut mietin vaan että enks se pyörä kaikki kaikessa esim jos ei ole varaa tai ikää ajaa R1,CBR 900,GSX-R 1000 tai vastaavalla "super pyörällä" niin silloin ei ole oikeutta pommittaa tai antaa päteviä neuvoja jos jotain asiasta tietää...
Ja keskustelun tasosta että sitä tasoa ei todellakaan laske "piikki kuskit" vaan jotkut ihan muut...
Sitten kun tullaan tähän piikki kuskien morkkaamiseen (taas) ni miks ei sitten morkata niitä kenellä ei ole pyörää ollenkaan :-?

ei herneitä :upto:
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi

mökkimopo

Viesti Kirjoittaja mökkimopo » To Joulu 19, 2002 2:31 pm

:deal:
1.Bomber on henkeen ja vereen tehokkaiden ja rakennettujen pyörien palvoja!

2.Bomber rakastaa kumin polttoa ja keulintaa ajasta tai paikasta riippumatta!

3.Bomber joutuu tahtomattaan usein virkavallan kanssa tekemisiin!

4.Bomber järkyttää usein liikenteessä ajotyylillään muita!

5.Bomber sijoittaa mielummin viimeiset rahansa esim.tehoputkistoon,
kuin uusiin vaatteisiin tai ruokaan!

6.Bomberille ei ole niin tärkeää pyörän merkki tai ikä, vain sen teho
merkitsee jotain!

7.Bomber ajaa mielummin taka-tai etupyörä ilmassa!

8.Bomber pitää itseään yleensä maailman parhaana kuskina! (ja kauneinpana)

9.Bomber ei ole tyhmä tyyppi vaan aina ajaessaan käyttää myös päätään sekä ottaa vastuun omaan piikkiinsä!
:freak2: SATTUUKO JOS KAADUN TAI MENEEKÖ MOPOSTA EHKÄ JOTAIN RIKKI HMMM...

10.BOMBER EI OLE VAKAVA HENKILÖ, VAAN ILOINEN HEPPU! :D

Jos ajatusmaailmasi menee yhteen edellisten "10.n ajatuksen kanssa....

perkele sinähän olet BOMBER !!! :firing: :fire:

angel92
Viesti:

Viesti Kirjoittaja angel92 » To Joulu 19, 2002 4:01 pm

mitä? mä en oikein tajua? :freak:

JTD
Viesti:

Viesti Kirjoittaja JTD » To Joulu 19, 2002 7:51 pm

angel87 kirjoitti:mitä? mä en oikein tajua? :freak:
Sivusin tossa vähän tota reikäpään juttua :deal:
Yamaha genuine parts:
http://www.jtparts.fi