Tänään on Ma Tammi 22, 2018 11:10 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 412 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Keulintareeniä
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 4:03 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Viestit: 14
Pyörä: Suzuki gsx-r600 K6
normi 600 gsx-r -06.lla mistä kierroksista nostaa keulaa?
ei mulla ainakaan keuli ilman kytkintä...

heittääkö helposti ympäri jos kytkimellä koittaa?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 4:07 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Viestit: 3765
Pyörä: SPEED3 1050 & thunderace
ei heitä, kytkintä vaan. Paljon vaarallisempaa on yrittää kaasulla keulia, koska silloin sulla on 100% kaasua, jos keula nousee, niin menee ympäri helpommin, kun taas kytkimellä voi käyttää paljon pienempää kaasua. lisäksi nopeudet on kytkimellä pienemmät vääjäämättömän ylivedon sattuessa :D

_________________
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 5:18 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Viestit: 14
Pyörä: Suzuki gsx-r600 K6
eli pieni vauhti ekaksi ja sitten kytkintä perään vai onko helpompaa paikaltaa lähteä ja antaa kierroksia ja sit patam....

mul on siis vakio pyörä,paljonko sitä jenkaa tarvii että lähtee siis pienestä vauhdista?
pistänkö kiekat normaalisti ajaen esim.3000-4000 ja sit kytkimen näpäytys?


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 6:11 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Heinä 01, 2004 12:00 am
Viestit: 683
Pyörä: k3/1000
domppu kirjoitti:
...paljonko sitä jenkaa tarvii että lähtee siis pienestä vauhdista?
pistänkö kiekat normaalisti ajaen esim.3000-4000 ja sit kytkimen näpäytys?

etköhän oottele kesään ni voit ihan itse kokeilla mitä se vaatii, että se keula irtoo..tai no kyllähän sitä voi mennä hetikin kokeilee, ajokelithän tuolla on :deal:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 6:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Viestit: 14
Pyörä: Suzuki gsx-r600 K6
tuol oli samasta aiheesta aikaisemmin videoclippi,ja kaverilla siinä 636 kawa ,helpon näköisesti se nosti ilman kytkintä,mutta ei nouse kyllä gikseri600,
jos kaverin pyörä on vakio siinä videossa niin onko pyörissä noin paljon eroja kun näytti nousevan niin helposti,kytkin on sitten eri asia,
tuntu ettei kaveri siinä paljoa jenkaa antanut


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 6:31 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Voitas vaikka tässä thredissä kysellä noilta guruilta pikkuvinkkejä kesää varten. Voi sitten koko talven elää unelmassa "ai noin helppoako se on" kesällä karu totuus iskee taas :lol:

Aloitan:

Chainsaw, jarrua vai ei? Seisonko songan etu vai takapuolella? Tätä temppua reenasin minicrossillä kun en luottanut hondan kaatumatappeihin, ja aina se perkele lensi komeassa kaaressa vasemmalle kyljelleen!

Ja kumpaa porukka käyttää nykyään enempi, käsitakajarrua vai perusjarrua? Jotkut jenkit on kuuleman mukaan sortuneet siihen etteivä edes osaa käyttää jalkajarrua.

Entäs Highchair tai spreaderit, joka kerta kun yritin, painopiste jäi liian "roikkuvaksi" jolloin hirtin ranteeni ja samalla kaasun pohjaan. Lähellä kävi muutaman kerran.

Nyt stunttigurut voisivat käyttää sitä tietämystään.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 6:36 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
domppu kirjoitti:
tuol oli samasta aiheesta aikaisemmin videoclippi,ja kaverilla siinä 636 kawa ,helpon näköisesti se nosti ilman kytkintä,mutta ei nouse kyllä gikseri600,
jos kaverin pyörä on vakio siinä videossa niin onko pyörissä noin paljon eroja kun näytti nousevan niin helposti,kytkin on sitten eri asia,
tuntu ettei kaveri siinä paljoa jenkaa antanut


Kyllä varmasti nousee kytkimellä kun vahat lahnatkin nousee. Puolikaasulla ajat eteenpäin kakkkosvaihteella ~40, livautat kytkintä ja samanaikaisesti avaat kaasun täysin. Hölläät kaasua kun tuntuu että kulma riittää. Ja ei, itse en moista edes osaa.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 6:46 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Los_Bastardos kirjoitti:
Voitas vaikka tässä thredissä kysellä noilta guruilta pikkuvinkkejä kesää varten. Voi sitten koko talven elää unelmassa "ai noin helppoako se on" kesällä karu totuus iskee taas :lol:

Aloitan:

Chainsaw, jarrua vai ei? Seisonko songan etu vai takapuolella? Tätä temppua reenasin minicrossillä kun en luottanut hondan kaatumatappeihin, ja aina se perkele lensi komeassa kaaressa vasemmalle kyljelleen!

Ja kumpaa porukka käyttää nykyään enempi, käsitakajarrua vai perusjarrua? Jotkut jenkit on kuuleman mukaan sortuneet siihen etteivä edes osaa käyttää jalkajarrua.

Entäs Highchair tai spreaderit, joka kerta kun yritin, painopiste jäi liian "roikkuvaksi" jolloin hirtin ranteeni ja samalla kaasun pohjaan. Lähellä kävi muutaman kerran.

Nyt stunttigurut voisivat käyttää sitä tietämystään.


Perkele, eihän siinä kauan mennyt kun ton chainsawn googletti:

lay bike on right side, turn bars all the way left, grab SOME throttle (you do not need to be WFO for this) and slowly pick the bike up onto the tire! walk around with it, you can regulate rpm to control speed of the circle! This one is easy after a few tries, you might end up throwin your bike away once of twice though, LOL

Nobody mentioned the front brakes!!! Anyways, don't touch them, the bike will circle around fine without it. Try to get the tire off the ground and the bike only on the cage when your starting. If the tire is down, it'll probably stand up on you and flop onto the left side.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 7:00 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Syys 09, 2006 12:00 am
Viestit: 666
Pyörä: R6
Los_Bastardos kirjoitti:
Puolikaasulla ajat eteenpäin kakkkosvaihteella ~40, livautat kytkintä ja samanaikaisesti avaat kaasun täysin. Hölläät kaasua kun tuntuu että kulma riittää. Ja ei, itse en moista edes osaa.


Kuvailkaa tyhmälle, mitä käytännössä tarkoittaa kytkimen livauttaminen / näpäyttäminen / rämpsäyttäminen etc.:-? Pohjaan? Puoleenväliin? Millä kierrosalueella?

Sanonta väittää, ettei vanha koira opi uusia temppuja. Entäs vanha kissa :wavey: Niin ja pyörähän on R6 -04.

_________________
Mitään koskaan mistään tiiä, mut mutuilen mielelläni!
Enemmänkin Bride of Chucky kuin Barbie.

"Mind if I smoke, while you're eating?"
-Dolly Sharp-


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 7:16 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 12:00 am
Viestit: 1345
Pyörä: tön
Eli vedät kytkintä senverran, että tunnet kun veto lakkaa ja kierrokset nousee. Ei tarvitse pohjaan vetää, hankala selostaa kun monessa pyörässä kytkin ottaa eri kohdissa.

Sitten kierroksia reilusti, ja Kytkimen vapautus. Onnistuu nopea rämpsäytys helpommin, jos vedät kytkimen 1-2 sormella.

_________________
"...turha käydä vinkumaan, itse lähdit leikkiin mukaan.."


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 8:22 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Viestit: 14
Pyörä: Suzuki gsx-r600 K6
säädät kytkimesi sillai ettei tarvi pohjaan vetää riittää ihan sentti,sellasella välyksellä mä ajan kokoajan


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Ti Tammi 09, 2007 8:54 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Nojoo, vanhat lahnat alkaa luistaa kyllä noilla säädöillä.

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 13, 2007 8:35 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Viestit: 2890
Pyörä: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone
ny vaan painaa meikäläinen döyniä niska limassa että sais rahat mopoon jonka keulimaankin sais.... bladee oon ajatellu ja jos innostun oikeen kunnon rakettiin nii r1... tolla FJllä ei keuli erkkikään.... pallo palaa kyllä sitäkin sutjakkaammin...


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 13, 2007 10:02 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Viestit: 3818
Pyörä: f4i
Jälleen kerran väärin. "Jokainen pyörä keulii, mutta jokainen kuski ei"

_________________
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Tammi 13, 2007 10:37 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Viestit: 1658
Pyörä: RateReducer
honda cbr1000f -91:kin keulii komeasti! :D kaikki ne kytkimellä nousee :deal:

_________________
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 412 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 28  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com