Keulintareeniä

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
domppu
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r600 K6

Keulintareeniä

Viesti Kirjoittaja domppu » Ti Tammi 09, 2007 4:03 pm

normi 600 gsx-r -06.lla mistä kierroksista nostaa keulaa?
ei mulla ainakaan keuli ilman kytkintä...

heittääkö helposti ympäri jos kytkimellä koittaa?

Avatar
jaket
Viestit: 2708
Liittynyt: Ti Touko 18, 2004 12:00 am
Paikkakunta: SPEED3 1050 & thunderace

Viesti Kirjoittaja jaket » Ti Tammi 09, 2007 4:07 pm

ei heitä, kytkintä vaan. Paljon vaarallisempaa on yrittää kaasulla keulia, koska silloin sulla on 100% kaasua, jos keula nousee, niin menee ympäri helpommin, kun taas kytkimellä voi käyttää paljon pienempää kaasua. lisäksi nopeudet on kytkimellä pienemmät vääjäämättömän ylivedon sattuessa :D
Sportbike is a amplifier for stupidity. One bad idea turns into fatality very fast.
------------------

domppu
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r600 K6

Viesti Kirjoittaja domppu » Ti Tammi 09, 2007 5:18 pm

eli pieni vauhti ekaksi ja sitten kytkintä perään vai onko helpompaa paikaltaa lähteä ja antaa kierroksia ja sit patam....

mul on siis vakio pyörä,paljonko sitä jenkaa tarvii että lähtee siis pienestä vauhdista?
pistänkö kiekat normaalisti ajaen esim.3000-4000 ja sit kytkimen näpäytys?

Avatar
Make.
Viestit: 447
Liittynyt: To Heinä 01, 2004 12:00 am
Paikkakunta: k3/1000

Viesti Kirjoittaja Make. » Ti Tammi 09, 2007 6:11 pm

domppu kirjoitti:...paljonko sitä jenkaa tarvii että lähtee siis pienestä vauhdista?
pistänkö kiekat normaalisti ajaen esim.3000-4000 ja sit kytkimen näpäytys?
etköhän oottele kesään ni voit ihan itse kokeilla mitä se vaatii, että se keula irtoo..tai no kyllähän sitä voi mennä hetikin kokeilee, ajokelithän tuolla on :deal:

domppu
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r600 K6

Viesti Kirjoittaja domppu » Ti Tammi 09, 2007 6:24 pm

tuol oli samasta aiheesta aikaisemmin videoclippi,ja kaverilla siinä 636 kawa ,helpon näköisesti se nosti ilman kytkintä,mutta ei nouse kyllä gikseri600,
jos kaverin pyörä on vakio siinä videossa niin onko pyörissä noin paljon eroja kun näytti nousevan niin helposti,kytkin on sitten eri asia,
tuntu ettei kaveri siinä paljoa jenkaa antanut

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Tammi 09, 2007 6:31 pm

Voitas vaikka tässä thredissä kysellä noilta guruilta pikkuvinkkejä kesää varten. Voi sitten koko talven elää unelmassa "ai noin helppoako se on" kesällä karu totuus iskee taas :lol:

Aloitan:

Chainsaw, jarrua vai ei? Seisonko songan etu vai takapuolella? Tätä temppua reenasin minicrossillä kun en luottanut hondan kaatumatappeihin, ja aina se perkele lensi komeassa kaaressa vasemmalle kyljelleen!

Ja kumpaa porukka käyttää nykyään enempi, käsitakajarrua vai perusjarrua? Jotkut jenkit on kuuleman mukaan sortuneet siihen etteivä edes osaa käyttää jalkajarrua.

Entäs Highchair tai spreaderit, joka kerta kun yritin, painopiste jäi liian "roikkuvaksi" jolloin hirtin ranteeni ja samalla kaasun pohjaan. Lähellä kävi muutaman kerran.

Nyt stunttigurut voisivat käyttää sitä tietämystään.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Tammi 09, 2007 6:36 pm

domppu kirjoitti:tuol oli samasta aiheesta aikaisemmin videoclippi,ja kaverilla siinä 636 kawa ,helpon näköisesti se nosti ilman kytkintä,mutta ei nouse kyllä gikseri600,
jos kaverin pyörä on vakio siinä videossa niin onko pyörissä noin paljon eroja kun näytti nousevan niin helposti,kytkin on sitten eri asia,
tuntu ettei kaveri siinä paljoa jenkaa antanut
Kyllä varmasti nousee kytkimellä kun vahat lahnatkin nousee. Puolikaasulla ajat eteenpäin kakkkosvaihteella ~40, livautat kytkintä ja samanaikaisesti avaat kaasun täysin. Hölläät kaasua kun tuntuu että kulma riittää. Ja ei, itse en moista edes osaa.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Tammi 09, 2007 6:46 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Voitas vaikka tässä thredissä kysellä noilta guruilta pikkuvinkkejä kesää varten. Voi sitten koko talven elää unelmassa "ai noin helppoako se on" kesällä karu totuus iskee taas :lol:

Aloitan:

Chainsaw, jarrua vai ei? Seisonko songan etu vai takapuolella? Tätä temppua reenasin minicrossillä kun en luottanut hondan kaatumatappeihin, ja aina se perkele lensi komeassa kaaressa vasemmalle kyljelleen!

Ja kumpaa porukka käyttää nykyään enempi, käsitakajarrua vai perusjarrua? Jotkut jenkit on kuuleman mukaan sortuneet siihen etteivä edes osaa käyttää jalkajarrua.

Entäs Highchair tai spreaderit, joka kerta kun yritin, painopiste jäi liian "roikkuvaksi" jolloin hirtin ranteeni ja samalla kaasun pohjaan. Lähellä kävi muutaman kerran.

Nyt stunttigurut voisivat käyttää sitä tietämystään.
Perkele, eihän siinä kauan mennyt kun ton chainsawn googletti:

lay bike on right side, turn bars all the way left, grab SOME throttle (you do not need to be WFO for this) and slowly pick the bike up onto the tire! walk around with it, you can regulate rpm to control speed of the circle! This one is easy after a few tries, you might end up throwin your bike away once of twice though, LOL

Nobody mentioned the front brakes!!! Anyways, don't touch them, the bike will circle around fine without it. Try to get the tire off the ground and the bike only on the cage when your starting. If the tire is down, it'll probably stand up on you and flop onto the left side.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
Dolli
Viestit: 176
Liittynyt: La Syys 09, 2006 12:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja Dolli » Ti Tammi 09, 2007 7:00 pm

Los_Bastardos kirjoitti:Puolikaasulla ajat eteenpäin kakkkosvaihteella ~40, livautat kytkintä ja samanaikaisesti avaat kaasun täysin. Hölläät kaasua kun tuntuu että kulma riittää. Ja ei, itse en moista edes osaa.
Kuvailkaa tyhmälle, mitä käytännössä tarkoittaa kytkimen livauttaminen / näpäyttäminen / rämpsäyttäminen etc.:-? Pohjaan? Puoleenväliin? Millä kierrosalueella?

Sanonta väittää, ettei vanha koira opi uusia temppuja. Entäs vanha kissa :wavey: Niin ja pyörähän on R6 -04.
Mitään koskaan mistään tiiä, mut mutuilen mielelläni!
Enemmänkin Bride of Chucky kuin Barbie.

"Mind if I smoke, while you're eating?"
-Dolly Sharp-

Avatar
Bertza
Viestit: 267
Liittynyt: Ke Kesä 08, 2005 12:00 am
Paikkakunta: tön

Viesti Kirjoittaja Bertza » Ti Tammi 09, 2007 7:16 pm

Eli vedät kytkintä senverran, että tunnet kun veto lakkaa ja kierrokset nousee. Ei tarvitse pohjaan vetää, hankala selostaa kun monessa pyörässä kytkin ottaa eri kohdissa.

Sitten kierroksia reilusti, ja Kytkimen vapautus. Onnistuu nopea rämpsäytys helpommin, jos vedät kytkimen 1-2 sormella.
"...turha käydä vinkumaan, itse lähdit leikkiin mukaan.."

domppu
Viestit: 14
Liittynyt: Ma Tammi 08, 2007 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki gsx-r600 K6

Viesti Kirjoittaja domppu » Ti Tammi 09, 2007 8:22 pm

säädät kytkimesi sillai ettei tarvi pohjaan vetää riittää ihan sentti,sellasella välyksellä mä ajan kokoajan

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » Ti Tammi 09, 2007 8:54 pm

Nojoo, vanhat lahnat alkaa luistaa kyllä noilla säädöillä.
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Hevimies
Viestit: 1818
Liittynyt: Pe Marras 21, 2003 1:00 am
Paikkakunta: honbmwasauktmphzuki -945, K2 kilone

Viesti Kirjoittaja Hevimies » La Tammi 13, 2007 8:35 pm

ny vaan painaa meikäläinen döyniä niska limassa että sais rahat mopoon jonka keulimaankin sais.... bladee oon ajatellu ja jos innostun oikeen kunnon rakettiin nii r1... tolla FJllä ei keuli erkkikään.... pallo palaa kyllä sitäkin sutjakkaammin...

Avatar
Los_Bastardos
Viestit: 3295
Liittynyt: Ti Helmi 08, 2005 1:00 am
Paikkakunta: f4i

Viesti Kirjoittaja Los_Bastardos » La Tammi 13, 2007 10:02 pm

Jälleen kerran väärin. "Jokainen pyörä keulii, mutta jokainen kuski ei"
WHEN IN DOUBT THROTTLE OUT
www.lbstunts.blogspot.com

Avatar
NehRt
Viestit: 1105
Liittynyt: Su Helmi 06, 2005 1:00 am
Paikkakunta: RateReducer

Viesti Kirjoittaja NehRt » La Tammi 13, 2007 10:37 pm

honda cbr1000f -91:kin keulii komeasti! :D kaikki ne kytkimellä nousee :deal:
Motoilut motoiltu, ei ne rahat ny kaikkeen riitä!
Kuva

Vastaa Viestiin