Power Wheelie

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Late
Viestit: 139
Liittynyt: Ke Syys 05, 2001 12:00 am
Paikkakunta: GSX1428E-tolpan ymp䲩l, ktm250sx, pari kiinanlelua
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Late » Ke Marras 27, 2002 3:17 pm

pallihirvi kirjoitti:Niinno mua pelottaa se ettei kytkinpoksi kestä noita reväytyskiä :-?
Tolla b12 kytkinsatsilla on ajettu 40tkm ja tehoa on n.160hv.

Pelkäänkö turhaan että se hajoaa jos reväyttelee ????
Niija laatikolla ajettu 70 000km, entä hajoaako se.? ÄÄH tekosyitähän nämä ovat.
Miksi 160hv bandiitilla tarttis ees ajatella kytkimen käyttöä, varmana nousee viel 2:lla kaasua rämppäämällä helposti. Saati sitte 1:llä.

Avatar
Tylyttäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: Ke Marras 21, 2001 1:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1070 K5

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » Ke Marras 27, 2002 3:21 pm

Ihan mielenkiinnosta kyselen, että miten oot saanu Banditista 160hv? Onko mitattu vai "mutu"-heppoja? Tiedän että se on mahdollista, mutta aika paljon saa vaihtaa palikkaa..

pallihirvi
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2002 1:00 am
Paikkakunta: kolmivärinen

Viesti Kirjoittaja pallihirvi » To Marras 28, 2002 3:00 pm

Kaks eri penkkia takapyörältä : 138.8 ja toinen 155hv.

Eikös noista voisi päätellä akselitehoksi just jonku 160 hv ? Mielestäni kyllä. On mulla toi 138.8 hv dynokäyrä kotona. Vääntöä 3000-7000rpm yli 110nm :blah: ja huiput 122nm

Kyllä tätä on tuunattu aikasten paljon. Putkisto + suuttimet + kansi laskettu + portattu + filsukoteloa moddattu + giizerin nokat jne.

Nostaahan se kaasustakin enkä aikonutkaan rääkätä kultaa mutta ajattelin vaan että mitä jos ? Kyllähän se kytkinlähetys on aika oleellinen juttu mopoilussa... :cool:

Avatar
Tylyttäjä
Viestit: 1567
Liittynyt: Ke Marras 21, 2001 1:00 am
Paikkakunta: GSX-R 1070 K5

Viesti Kirjoittaja Tylyttäjä » To Marras 28, 2002 3:42 pm

Selvä.. Kyllä se on varmaan sitte lähelle 160 koneesta. Luulisin että noilla hilppeillä tuo 138 takakuulalta on realistisempi kuin 155. Kuulostais aika rajulta, toki ei mikään mahdottomuus.. Onhan siinä tietysti tota tilavuuttakin koneessa jo aika paljon.. Varmaan aika raju laite..

pallihirvi
Viestit: 381
Liittynyt: Ke Tammi 16, 2002 1:00 am
Paikkakunta: kolmivärinen

Viesti Kirjoittaja pallihirvi » La Marras 30, 2002 6:28 pm

Minä tykkään, varsinkin kun tämä on eka tehokas nelarivehje....

Se vääntö, aah :drin:

Avatar
B1200
Viestit: 458
Liittynyt: Ke Elo 29, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Hayabusa + Minimoto
Viesti:

Viesti Kirjoittaja B1200 » Ti Joulu 10, 2002 2:54 pm

Niinno mua pelottaa se ettei kytkinpoksi kestä noita reväytyskiä
Tolla b12 kytkinsatsilla on ajettu 40tkm ja tehoa on n.160hv
Hmmm, kun itse siirryin kuussatkun bandiitin sarvista isompaan, niin eipä tullut mieleen ekana tuo kytkimen kestävyys.. enemmän ihmettelin, kuinka pitkälle pääsen hengissä, kun ei tuo powerwheelie ollut kuin käsitteenä tuttu.. todennäköisesti keulin ekan "ison" bandiitin koeajossa enemmän, kuin kuussatkulla yhteensä :) Täytynee tulevana kesänä yrittää löytää jokin tuntuma tuohon kytkimeenkin..

Avatar
BomberJKL
Viestit: 35
Liittynyt: La Tammi 04, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Kawasaki ZX-12R

Viesti Kirjoittaja BomberJKL » Su Tammi 05, 2003 11:39 pm

Kyllä ne 600cct keulii mun kaverilla oli Suzuki GSX-R600(Vakio) ja kyllä se keuli siis kiihdytyksessä .
Keulitaan kun tavataan!!!

Markinen
Viestit: 2
Liittynyt: Ma Huhti 28, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Yamaha pocket bike "Jog"

Viesti Kirjoittaja Markinen » Ma Touko 12, 2003 10:38 am

svidu kyllä mun jogilla onnistuu power wheelie helposti pelkällä kaasulla.
ja tehoo on kaikki 5kw....

Avatar
Willie_the_kid
Viestit: 839
Liittynyt: Su Touko 19, 2002 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Willie_the_kid » Ti Heinä 01, 2003 9:27 pm

Kyllä jos kytkimellä edes harjoittelee keulimaan, ni se on kytkin per kesä. jep jep.

Vastaa Viestiin