Old school "Stunt" Riding tulee takas..?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Joni.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Joni. » Ti Huhti 11, 2006 12:53 am

sweinhund kirjoitti:mulla rupee menemään yli tää stunt hommeli! eihän se ole enää bomberia! no okei siinä ajetaan hyttipystyssä mutta silti, mun mielestä kaiken maailman suunnitelma B:eet ja ponihäntä Tammelat vois heittää ruottin puolelle! Ei mitään henkilökohtaista, (ainoot stunttaajat jotka tiedän) :missile: . missä muuten bomberin kymmenen käskyy on, perkele! ennen lausuin ne ääneen joka aamu, mut nyt en enää muista niitä ulkoa! :angry: joten stunttaajat vittuun ja vanhankoulukunnan bomberismia kehiin!

(hieman humalassa+ lääkkeissä+väsynyt) :eek: :drin: :eek:

edit:pitääkin ottaa ukon z900 tai GSX 1100 ja läkteä näyttämään mistä bomberi pissii!!!!
Hei saatanan kusisukka, ota selvää asioista ennenkun alat avautuu, stunt riding ja bomber aate, siis ei vaate (niinku se näille monille nuorille on) on kaks eri asiaa, ainakin mun tietääkseen...? vai olenko väärässä?? Bomber aate on mun mielestä samaa "asiaa" (monet tietää varmasti mitä tarkoitan) rakastava (?) asennevamma/ajattelutapa + mopopoikien ihannoima juttu, ei kerho, liitto tms.. moottoripyörä stunt riding on pyörän käsittelyyn liittyvä asia/harrastus/ammatti. Eli niinku jo sanoin, KAKSI-ERI-ASIAA!!!! V*ttu!!!
mun mielestä kaiken maailman suunnitelma B:eet ja ponihäntä Tammelat vois heittää ruottin puolelle
Ajattele ennen kun kirjottelet, nopeesti sä löydät ittes rajanaapurin puolelta... ei mitää henk.kohtasta :D vai mitä.

joten stunttaajat vittuun ja vanhankoulukunnan bomberismia kehiin!
Joten sähän voit sillä mitolla tai sitten niillä isin z900 tai GSX 1100 vetää sitä old schoolia, eiks ni?
Mä=vitun humalassa, ehkä :upto:
Viimeksi muokannut Joni., Ti Huhti 11, 2006 1:04 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jacka
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Ti Huhti 11, 2006 1:02 am

Hyvin sanottu!!! :wavey: :wavey: Siis Joni!

Azki

Viesti Kirjoittaja Azki » Ti Huhti 11, 2006 1:03 am

:lol:

jep

Viesti Kirjoittaja jep » Ti Huhti 11, 2006 1:09 am

Puhuu vähän, mutta sanoo paljon... OIKEIN!!!! :cool:

jtj

Viesti Kirjoittaja jtj » Ti Huhti 11, 2006 7:25 am

sweinhund kirjoitti:
Pitäähän noita sekakäyttäjiä ymmärtää.. :lol: :lol:

sweinhund

Viesti Kirjoittaja sweinhund » Ti Huhti 11, 2006 8:19 am

no ei millään pahalla tulin just ennen tota postausta leikkauksesta! joten olin hieman huuruissa! ei millään pahalla Joni helvetin hienosti vedät en tarkottanu loukata. tiedän tasan tarkkaan että bomber ei ole minkään maailman kerho. Vittu mitä tästä jatkamaan paskapuhetta! olen pahoillani jos loukkasin jotakin, mutta nyt loppu!...
(voi olla osittain kateutta tuo vittuileminen!) :freak2:

Ja olihan tohon ekaan postaukseen kätketty pieni kunnianosoituskin!
Koskela Suomesta, syö rautaa ja paskantaa kettinkiä!

B1200
Viesti:

Viesti Kirjoittaja B1200 » Ti Huhti 11, 2006 8:41 am

sweinhund kirjoitti:mulla rupee menemään yli tää stunt hommeli! eihän se ole enää bomberia! no okei siinä ajetaan hyttipystyssä mutta silti, mun mielestä kaiken maailman suunnitelma B:eet ja ponihäntä Tammelat vois heittää ruottin puolelle! Ei mitään henkilökohtaista, (ainoot stunttaajat jotka tiedän) :missile: . missä muuten bomberin kymmenen käskyy on, perkele! ennen lausuin ne ääneen joka aamu, mut nyt en enää muista niitä ulkoa! :angry: joten stunttaajat vittuun ja vanhankoulukunnan bomberismia kehiin!

edit:pitääkin ottaa ukon z900 tai GSX 1100 ja läkteä näyttämään mistä bomberi pissii!!!!
Hetkinen: Sinäkö olet oikea henkilö kertomaan mitä pommitus on / oli ? Tiedätkö "suunnitelma b:n" -jäsenten ja Tammeloiden taustat .. ihan senkin mitä yön pimeydessä on kadulla tapahtunut ? Ajaako porukka siviilissä nyt jotenkin pikkurilli pystyssä - vai mikä on ongelma ? Eiköhän vaikka kritiikkisi kohde Plan Bee (tai tarkemmin muutamat sen jäsenistä) ole yksi lähtökohta siihen, että sinäkään tiedät mitään koko Bomber-ilmiöstä. Oletko sinä ollut ensimmäisissä b-illoissa esittelemässä rakennettua pyörääsi tai sen enempää taitojasi mopedin käsittelyssä ?

Jos sinulla on ongelma stunt-riding -harrastuksen kanssa - sinä taidat olla väärällä keskustelufoorumilla. Tähän mennessä b-touhua on kuitenkin yritetty vetää aika vapaamuotoisilla linjoilla. Toiset rakentavat, yhdet vetävät parkkipaikalla ympyröitä.. ja eräät singahtelevat välillä kadullakin.

Tämän foorumin lukeminen on täysin vapaa-ehtoista, kenenkään ei ole pakko lukea Bomber Magazinea, ei ole pakko käydä pommittamassa laillisilla paikoilla (Lavangon stunttisuora), ei tarvitse osallistua Bomber Weekendiin - toteuta vapaasti omia intressejäsi, mutta hieman suvaitsevaisuutta muiden harrastukselle.

Minä nostan hattua niille, jotka ovat uhranneet aikaansa ja ottaneet riskejä sen eteen, että B-touhu ei jäänyt pelkäksi teini-angstiksi tai muuttunut pelkäksi piikkijätkien hupparitiimiksi. Oletko seurannut ylipäätään tätä foorumia, että tunnet ne keskustelut, joissa laillisia vetopaikkoja on kaivattu jne.. Suomeen saatiin harvinaisen asiallisia tapahtumia, paikallisia b-iltoja, luettava lehti ja jopa tasokkaita esityksiä tapahtumiin + kansainvälisiin kilpailuihin. Tähän ei oletaisi päästy pelkästään keulimalla Mitolla nakkikioskin pihassa.

Cree

Viesti Kirjoittaja Cree » Ti Huhti 11, 2006 11:04 am

Kevättäkevättä :lol:
Ottakaahan mopot jo tallista ulos niin mieletkin kirkastuu!!
Elkääkä kukaan ottako näin keväällä herneitä neniin!!
Jokainen tietää tai ainakin pitäis tietää toi mitä Joni jo sanoi että
Stuntriding ja bomber-juttu on 2 ihan eri asiaa!Siksihän on tullut
FSFAkin. Tuossa oldschool jutussa on kyllä perää...pitäsköhän ostaa
takas matkalehmä...gsx1100f...iso ja pitkä ja paksu..:)??
Keep on burning and wheeling...;)

juaalton

Viesti Kirjoittaja juaalton » Ti Huhti 11, 2006 12:06 pm

En pidä itseni "bomberina" tai "stuntraiderina". Tykkään mopoista ja niillä leikkimisestä mutta tempuista en ymmärä vittuakaan! Kun katson nimimerkkisi alle näen jotain....näen gagiva miton -91. Sitten huomaan että rupet oikeen hurskaaksi, vaadit ihmisiltä jotka elävät mopoilusta nöyryyttä ja kymmenenkäskyn noudattamista! Tunnet varmaan itsesi nyt voittamattomaksi, sinulla on kuningas olo! Johtuuko tämä siitä että olet noin 17 vuotias? Vai siitä että olet teidän ammattikoulun kovin jätkä koska olet ajanut 169km/h mittarin mukaan? Vai siitä että sinulla on täysitehoinen(senkin bomberi:) piikki ja olet saanut tuntea voiman,voiman joka antaa sinulle oikeuden olla ylimielinen? Onneksi kukaan ei ota juttujasi vakavasti. Olen itsekkin ollut seitsämäntoista, mutta tiesin olevani seitsämäntoista ja en luullut liikojani itsestä enkä kuristetusta piikistä! ps: ei kannata opetella ulkoa niitä käskyjä siinä voima tarkoitaa enemmän kuin 30hv.
......minimotolla saa parhaat naurut:)<br>

Jukka85

Viesti Kirjoittaja Jukka85 » Ti Huhti 11, 2006 12:21 pm

:lol: Hervoton truu bomberi

jep

Viesti Kirjoittaja jep » Ti Huhti 11, 2006 2:34 pm

Nii vittu. Mä en niiq ainakaa kuulu mihinkää bombers jengiin. Enkä niiq siihen stuntriding jengiin. Siis mä oon niiq ihq... :drin:

nonii... nyt tää meni sit ihan avautumiseksi :cool:

juaalton

Viesti Kirjoittaja juaalton » Ti Huhti 11, 2006 3:21 pm

No niin lukkoon koko topicci vaan. Tässä sen huomaa kun ei ajamaan päässe niin äijät ahistuu netissä...taidan mennä säätämään miniä. Harjoitellaan sillä niiqu keulimista :D :D :D vittu mä oon kova!
......minimotolla saa parhaat naurut:)<br>

Viestiketju Lukittu