Endo

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
rosvoroope
Viestit: 680
Liittynyt: Su Touko 16, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KX500

Viesti Kirjoittaja rosvoroope » To Syys 06, 2007 5:51 pm

Elazi kirjoitti:Endo :firing:
Done that.. :upto:
Minulla on KAWASAKI!! There`s no easy way out
NOWHERE FAST <br>

Avatar
AcceL
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsx1100Ef, Suzuki PV

Viesti Kirjoittaja AcceL » Ke Tammi 09, 2008 5:53 pm

Endo 60kmh ja alle onnistuu loistavasti hyvässä kulmassa useita kymmeniä metrejä ja 180 endot pyörii kumpaankin suuntaan helposti. Mutta vasta ku nostaa vauhtia jonnekkin 70kmh---> niin perä menee heti sivulle? Yrittäny oon kyllä kaikenlaisia heittoja ja kädet lukossa juttuja mikä onnistuu tuossa 60kmh, mutta ei tahdo millään luonnistua. Harjoitusta vaan lisää tottakai, mutta olisko mitään vinkkejä mistä lähtis alkaa tota parantelemaan ensi kesällä? ;)

Avatar
wigi
Viestit: 484
Liittynyt: Su Helmi 26, 2006 1:00 am
Paikkakunta: NäkSteR(myydään) ja PV600cc(myydään)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja wigi » Ke Tammi 09, 2008 11:25 pm

itselläkin lähtee aina jompaan kumpaan suuntaan heittää eikä tarvi olla 50km/h:takaan nopeutta :(

Bastard
Viestit: 368
Liittynyt: Ma Elo 02, 2004 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Bastard » Ke Tammi 09, 2008 11:38 pm

AcceL kirjoitti:Endo 60kmh ja alle onnistuu loistavasti hyvässä kulmassa useita kymmeniä metrejä ja 180 endot pyörii kumpaankin suuntaan helposti. Mutta vasta ku nostaa vauhtia jonnekkin 70kmh---> niin perä menee heti sivulle? Yrittäny oon kyllä kaikenlaisia heittoja ja kädet lukossa juttuja mikä onnistuu tuossa 60kmh, mutta ei tahdo millään luonnistua. Harjoitusta vaan lisää tottakai, mutta olisko mitään vinkkejä mistä lähtis alkaa tota parantelemaan ensi kesällä? ;)
Osta isompi mopo sen peeveen tilalle, ja lukitse sitten ne kintut kiinni siihen tankkiin, äläkä aja täysillä rengaspaineilla.
Vittu menee päin käsiä, paitsi mulkku.

Avatar
AcceL
Viestit: 4
Liittynyt: Ti Tammi 08, 2008 1:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsx1100Ef, Suzuki PV

Viesti Kirjoittaja AcceL » To Tammi 10, 2008 1:12 am

Bastard kirjoitti:
AcceL kirjoitti:Endo 60kmh ja alle onnistuu loistavasti hyvässä kulmassa useita kymmeniä metrejä ja 180 endot pyörii kumpaankin suuntaan helposti. Mutta vasta ku nostaa vauhtia jonnekkin 70kmh---> niin perä menee heti sivulle? Yrittäny oon kyllä kaikenlaisia heittoja ja kädet lukossa juttuja mikä onnistuu tuossa 60kmh, mutta ei tahdo millään luonnistua. Harjoitusta vaan lisää tottakai, mutta olisko mitään vinkkejä mistä lähtis alkaa tota parantelemaan ensi kesällä? ;)
Osta isompi mopo sen peeveen tilalle, ja lukitse sitten ne kintut kiinni siihen tankkiin, äläkä aja täysillä rengaspaineilla.
DT:llä kikkailen..

Avatar
Maestro
Viestit: 323
Liittynyt: La Marras 18, 2006 1:00 am
Paikkakunta: Myynnissä!

Viesti Kirjoittaja Maestro » To Tammi 10, 2008 9:51 pm

AcceL kirjoitti:
Bastard kirjoitti:
AcceL kirjoitti:Endo 60kmh ja alle onnistuu loistavasti hyvässä kulmassa useita kymmeniä metrejä ja 180 endot pyörii kumpaankin suuntaan helposti. Mutta vasta ku nostaa vauhtia jonnekkin 70kmh---> niin perä menee heti sivulle? Yrittäny oon kyllä kaikenlaisia heittoja ja kädet lukossa juttuja mikä onnistuu tuossa 60kmh, mutta ei tahdo millään luonnistua. Harjoitusta vaan lisää tottakai, mutta olisko mitään vinkkejä mistä lähtis alkaa tota parantelemaan ensi kesällä? ;)
Osta isompi mopo sen peeveen tilalle, ja lukitse sitten ne kintut kiinni siihen tankkiin, äläkä aja täysillä rengaspaineilla.
DT:llä kikkailen..
You lost the point... :P
Niin käy joskus...

Avatar
Maikkeli
Viestit: 117
Liittynyt: Ma Touko 15, 2006 12:00 am
Paikkakunta: 600rr

Viesti Kirjoittaja Maikkeli » To Tammi 10, 2008 9:56 pm

Kaverin dtx:stä meni ohjauslaakeri jotenkin jumiin pikku keulittelukauden seurauksena.. Ohjauksesta tuli "hidas" eikä sitten endottaminen käynytkään mielessä. Joten löysääppäs se ja kiristä sopivaksi, ja sitten jos ei sekään mitään vaikuta niin sitten vaan treenaamaan kropalla / tangon kääntelyllä ohjaamista.
:wavey:

Avatar
_Dille_
Viestit: 103
Liittynyt: To Syys 21, 2006 12:00 am
Paikkakunta: Husqvarna TE 450

Viesti Kirjoittaja _Dille_ » Ke Helmi 13, 2008 11:12 pm

http://www.youtube.com/watch?v=SS2tfY7AXB4 <----------------- siinä varsinainen sälli saatana... skootterihan toi on mut en sanois että kovin huono suoritus? :D

Jazka
Viestit: 155
Liittynyt: To Touko 13, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Myyty!

Viesti Kirjoittaja Jazka » Pe Helmi 15, 2008 5:33 pm

Tuoha tuo alamäki hieman etuakin, paljonkohan tulis matkaa tasaisella.. :freak:
Kevättä kohti!

motojakke
Viestit: 2
Liittynyt: La Helmi 09, 2008 1:00 am

Viesti Kirjoittaja motojakke » Ma Touko 12, 2008 11:45 am

Sir Tepardi kirjoitti:Mitäs järkeä on rajata vauhteja, jos kyseessä on kilpailu, missä on tarkoitus ajaa mahdollisimman pitkä matka eturenkaalla??? Ei tajua... Sama kuin koripallossa ei saisi heittää kolmosia..??
Mikä on sitten endon virallinen määritelmä? Onko mopon kulman oltava esim yli 45 astetta, vai riittääkö että takarengas on ilmassa ja pelkkä etunen maassa?
Jos näin on niin kovan luokan endoja näkee jokaisessa motogp ja superbiken kisassa, missä pääsuoran jälkeen vetää kaveri kuin kaveri yli 100 metrin endoja.

Avatar
Tessustelija
Viestit: 1391
Liittynyt: Su Syys 11, 2005 12:00 am
Paikkakunta: pc25, pc12, pv60
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Tessustelija » Ma Touko 12, 2008 9:06 pm

Kai se virallinen määritelmä on se kun ajaa tarkoituksella pelkällä etusella ja suuremmilla kulmillahan saa pidempiä endoja
Honda - Aja koko kausi!
Dt:n piikkirenkaat vanteineen kaupan
http://www.youtube.com/watch?v=2OT-LSG7JXw

Avatar
Bomber Magazine
Viestit: 847
Liittynyt: To Marras 27, 2003 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber Magazine » Pe Marras 27, 2009 8:56 pm

Endon treenaajille on saapunut ameriikan DVD, jossa opastetaan kaikki Endoilun salat(paineet, kulmat, asennot, kännökset yms.) Bill D:n ja Kyle Woodsin avustuksella. :deal:

http://shop.bomber.fi/product_details.php?p=493

Avatar
Fella
Viestit: 616
Liittynyt: To Heinä 03, 2008 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Fella » Ti Heinä 24, 2012 8:40 pm

Endoiluun tarvis vähä vinkkiä. Miten tota perän tulemista sivulle pitää lähteä korjaamaan?

Olen koittanu hankea eriasentoja mutta muutaman onnistuneen kerran jälkeen perä lähtee taas kaatumaan ja rullailut saa jäädä.

Reeni kohdan asfaltti on ehkä aavistuksen verran vasemmalle viettävä joten se vaikuttanee mutta miten tota pitää lähtee korjaamaan :-?

Jampesteri-
Viestit: 80
Liittynyt: Ti Tammi 17, 2012 1:00 am
Paikkakunta: H-D

Viesti Kirjoittaja Jampesteri- » Su Elo 05, 2012 5:54 am

kaikki tyylisä mukaa nimerkillä kaiken kipannu joka suuntaa ympäri! V*ttu ajoo noi vehkeet o tarkotettu ja sääli on sairautta... oma ennätys kesältä -12 on 59m pc25 iha vakio hiluilla! :burnout:

Avatar
Eedeli
Viestit: 630
Liittynyt: Ma Helmi 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 600rr + crf250r

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Su Elo 05, 2012 1:19 pm

Fella kirjoitti:Endoiluun tarvis vähä vinkkiä. Miten tota perän tulemista sivulle pitää lähteä korjaamaan?

Olen koittanu hankea eriasentoja mutta muutaman onnistuneen kerran jälkeen perä lähtee taas kaatumaan ja rullailut saa jäädä.

Reeni kohdan asfaltti on ehkä aavistuksen verran vasemmalle viettävä joten se vaikuttanee mutta miten tota pitää lähtee korjaamaan :-?
Mun käsityksen mukaan (itse en niin pitkiä endoja työnnä että tietäisin omasta kokemuksesta) jos perä lähtee vaikka vasemmalle niin painoa pitäis siirtää vähän oikeelle mut pitäen ryhti ylhäällä kuitenkin. Ja sama sit toiseen suuntaan :D Ja se tasanen pinta auttaa jo helvetisti

E: tosta näkee jotenkin miten noi korjailee kisoissa http://www.youtube.com/watch?feature=en ... Za0iGr2u8o

Vastaa Viestiin