Endo

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
Samkoon
Viestit: 23
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Isompaa motoa hakusessa...

Viesti Kirjoittaja Samkoon » La Heinä 28, 2007 7:30 pm

Teukka__ kirjoitti:onko jotain kikkaa millä saa estettyä endoissa,ettei mene ympäri?

olis kesällä tarkoitus mopollo opetella :P
Joo eli porukkahan on väsännyt stunttipyöriin noita keulimarautoja ni ole sinä erilainen ja väsää mopoosi endomarauta. Hitsaat jotain paksua rautapalkkia etupumppuihin kiinni niin eiköhän pysy endot kurissa...

Kallutus
Viestit: 21
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Musta...

Viesti Kirjoittaja Kallutus » Su Heinä 29, 2007 12:53 am

Olisko jotain linkkiä tai joku vois kertoo miten endo tarkalleen tehdään ?

IHAN PILKUKKUA MYÖTEN !!
"Hitaat jäävät aina toiseksi"

Avatar
Samkoon
Viestit: 23
Liittynyt: La Touko 26, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Isompaa motoa hakusessa...

Viesti Kirjoittaja Samkoon » Su Heinä 29, 2007 12:49 pm

Kallutus kirjoitti:Olisko jotain linkkiä tai joku vois kertoo miten endo tarkalleen tehdään ?

IHAN PILKUKKUA MYÖTEN !!
Ihan varma en ole, mutta se liittyy jotenkiin tuohon kahvaan, mikä on tangossa oikealla puolella. Ei vaan, kokeilemalla sen oppii kaikista parhaiten. alottelet ekana hiljasesta vauhista, ja sit ku huomaat et alkaa sujumaan ni lisäät vauhtia. Ei siinä mitään ihmeellisempiä neuvoja tartte.

Elazi
Viestit: 18
Liittynyt: Su Joulu 25, 2005 1:00 am
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Elazi » Su Heinä 29, 2007 2:32 pm


#Mika#
Viestit: 377
Liittynyt: Su Marras 27, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ahdettu iö, gsx "katana", busa

Viesti Kirjoittaja #Mika# » Su Heinä 29, 2007 3:57 pm

Elazi kirjoitti:Endo :firing:
Juuri näin :lol:

Kallutus
Viestit: 21
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Musta...

Viesti Kirjoittaja Kallutus » Su Heinä 29, 2007 5:52 pm

Samkoon kirjoitti:
Kallutus kirjoitti:Olisko jotain linkkiä tai joku vois kertoo miten endo tarkalleen tehdään ?

IHAN PILKUKKUA MYÖTEN !!
Ihan varma en ole, mutta se liittyy jotenkiin tuohon kahvaan, mikä on tangossa oikealla puolella. Ei vaan, kokeilemalla sen oppii kaikista parhaiten. alottelet ekana hiljasesta vauhista, ja sit ku huomaat et alkaa sujumaan ni lisäät vauhtia. Ei siinä mitään ihmeellisempiä neuvoja tartte.
Kyllähän sitä endoa on tullu kokeiltua mutta se jää aina sairaan lyhyeks :(

Itse olen kuullut että siinä olisi joku "liike" tehtävissä tuon perän noston helpottamiseksi?
"Hitaat jäävät aina toiseksi"

Avatar
koffi
Viestit: 45
Liittynyt: La Maalis 01, 2003 1:00 am
Paikkakunta: Yamaha

Viesti Kirjoittaja koffi » Ma Elo 06, 2007 4:38 pm

Kallutus kirjoitti:
Samkoon kirjoitti:
Kallutus kirjoitti:Olisko jotain linkkiä tai joku vois kertoo miten endo tarkalleen tehdään ?

IHAN PILKUKKUA MYÖTEN !!
Ihan varma en ole, mutta se liittyy jotenkiin tuohon kahvaan, mikä on tangossa oikealla puolella. Ei vaan, kokeilemalla sen oppii kaikista parhaiten. alottelet ekana hiljasesta vauhista, ja sit ku huomaat et alkaa sujumaan ni lisäät vauhtia. Ei siinä mitään ihmeellisempiä neuvoja tartte.
Kyllähän sitä endoa on tullu kokeiltua mutta se jää aina sairaan lyhyeks :(

Itse olen kuullut että siinä olisi joku "liike" tehtävissä tuon perän noston helpottamiseksi?
No itse aina ennen endoa "hyppään" että perä nousee helpommin, ei siis kirjaimellisesti, vaan ihan pikkuisen nostaa jaloilla hanuria ilmaan.
My writing skills are far beyond yours, so back off

Avatar
Oudi
Viestit: 68
Liittynyt: Ke Touko 16, 2007 12:00 am
Paikkakunta: HusaB
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Oudi » Ma Elo 06, 2007 5:18 pm

Kallutus kirjoitti:Olisko jotain linkkiä tai joku vois kertoo miten endo tarkalleen tehdään ?

IHAN PILKUKKUA MYÖTEN !!
Tänvuoden jossain lehdessä oli temppujen opetusosiossa Stoppien vihje. Lehden numeroa en muista.

Vihje ota vauhtia kyynärpäät lukkoon polvet tankkiin pikkasen jarrua, persettä hieman ylös penkistä ja lisää jarrua.
Rengas tarvii olla puhdas ja lämmin.
Ei pysty! Ahdistaa.

Kallutus
Viestit: 21
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: Musta...

Viesti Kirjoittaja Kallutus » Ma Elo 06, 2007 8:32 pm

Kiitoksia :wavey:

vihdoinkin tuli hyviä neuvoja, eikä mitään huonoja kuten ->
"Painat vaan jarrua :P"
"Hitaat jäävät aina toiseksi"

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » Su Syys 02, 2007 2:41 pm

Neuvokaa viisaammat tyhmää, mikä menee vikaan, trikkinä siis endo.

Kun rullaan ~~ 50-60km/h ja kiskasen jarrua, hypäytän perseen ylös niin meinaapi aina käydä niin että vauhti tyssää kun seinään, eli tulee melkein väkisin stoppie, tai sitten perä ei vaan pysy ylhäällä... että olisiko ensimmäiseen ongelmana liian hitaat vauhdit ? vai joku muu?
toiseen ajattelin että pitäisi ehkä kevyesti pumppailla etujarrua?

hjelpa mig! :freak2:

Avatar
Mannerheim
Viestit: 519
Liittynyt: Ti Maalis 15, 2005 1:00 am
Paikkakunta: Vaaraa aiheuttava ajotapa!

Viesti Kirjoittaja Mannerheim » Su Syys 02, 2007 3:50 pm

ota vauhtia ainaki 80 ja himmailet sit jarrulla :-?
Why should we tolerate pansy faggot shit?!
Not even in an animal world male sucks male dick!

Avatar
Niinvarmaanjoo
Viestit: 468
Liittynyt: Ke Heinä 26, 2006 12:00 am
Paikkakunta: HM HONDA

Viesti Kirjoittaja Niinvarmaanjoo » Su Syys 02, 2007 6:26 pm

Ileri kirjoitti:Neuvokaa viisaammat tyhmää, mikä menee vikaan, trikkinä siis endo.

Kun rullaan ~~ 50-60km/h ja kiskasen jarrua, hypäytän perseen ylös niin meinaapi aina käydä niin että vauhti tyssää kun seinään, eli tulee melkein väkisin stoppie, tai sitten perä ei vaan pysy ylhäällä... että olisiko ensimmäiseen ongelmana liian hitaat vauhdit ? vai joku muu?
toiseen ajattelin että pitäisi ehkä kevyesti pumppailla etujarrua?

hjelpa mig! :freak2:
Alkukiskasu pitäs varmaan tempasta nopeemmin et pääsee tasapainopisteeseen ilman että vauhti tippuu paljoa.

Avatar
omnic
Viestit: 35
Liittynyt: Pe Joulu 16, 2005 1:00 am
Paikkakunta: ZX-10R

Viesti Kirjoittaja omnic » Su Syys 02, 2007 6:26 pm

Eka teet sellasen kovan nykyäsen kahvasta, et nousee sopivaan kulmaan, jonka oppii tekemäl ton saman about 1000x.
Sit vaan pidät siinä kulmassa.

Kyllä tosta vauhista pitäis sen 20-30m endoa mennä, että ei johu vauhin puutteesta, vaan siitä, että sulla on liian vähän kulmaa, etkä nosta sitä perää tarpeeks nopeesti ylös. :firing:


Niin ja vinkkinä, tasanen, puristava ote on kova sana, kahvan runkkaamiset voi unohtaa, sillä tavalla saa vaan endon yli + näyttää ihan nyypältä :pukeface:
Jokainen jarrutus on merkki pelosta

Avatar
Ileri
Viestit: 717
Liittynyt: To Heinä 12, 2007 12:00 am
Paikkakunta: ZX10R'09 Pitkä Mutta Paska

Viesti Kirjoittaja Ileri » Su Syys 02, 2007 7:29 pm

joo, pitääpi kulmaa ottaa ja nopeutta kokeilla nostaa, kiitos vinkeistä :wavey:

sää näyttääpi taasen niin paskalta että jääpä väliin tänää reenailu :freak2:

Avatar
Simuel
Viestit: 83
Liittynyt: Su Huhti 16, 2006 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Simuel » Ke Syys 05, 2007 10:14 pm

Oikean hajuisia ohjeita tullut, ei muutakun harjoittelemaan! :firing:
harjoitteluaX1000, ei aina niin innostavaa, verta, hikeä, kyyneliä, kaikki jää jälkeensä kun osaat touhun ja ihmiset katsoo suu ammollaan. väsättyäsi 180' endon, voit huutaa heille: varokaa ettei kärpäset lennä suuhun :lol:

Kuiva, reenaamaan--> :wavey:

Vastaa Viestiin