Endo

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Fella

Viesti Kirjoittaja Fella » Su Elo 05, 2012 2:05 pm

Eedeli kirjoitti:
Fella kirjoitti:Endoiluun tarvis vähä vinkkiä. Miten tota perän tulemista sivulle pitää lähteä korjaamaan?

Olen koittanu hankea eriasentoja mutta muutaman onnistuneen kerran jälkeen perä lähtee taas kaatumaan ja rullailut saa jäädä.

Reeni kohdan asfaltti on ehkä aavistuksen verran vasemmalle viettävä joten se vaikuttanee mutta miten tota pitää lähtee korjaamaan :-?
Mun käsityksen mukaan (itse en niin pitkiä endoja työnnä että tietäisin omasta kokemuksesta) jos perä lähtee vaikka vasemmalle niin painoa pitäis siirtää vähän oikeelle mut pitäen ryhti ylhäällä kuitenkin. Ja sama sit toiseen suuntaan :D Ja se tasanen pinta auttaa jo helvetisti

E: tosta näkee jotenkin miten noi korjailee kisoissa http://www.youtube.com/watch?feature=en ... Za0iGr2u8o
Joo ton oman painon siirtelyn hokasin ja sitten samalla ns. vastatyönnön joka auttoi kanssa asiaa, tuntuu vaan että taitaa ukko väsähtää ni ei jaksa enää reenata tms. Kouvolasta oli yks ihan onnistunutkin kuva kun pääs pari yritystä tasasemmalla vetään.

Reeniä reeniä.

Kuva

Lolletroo

Viesti Kirjoittaja Lolletroo » Su Elo 05, 2012 2:10 pm

Siihen perä sivulle lähtemiseen auttaa myös se että nykäsee mahdollisimman nopeest perän tasapainopisteeseen ja helpompi myös ohjata isommassa kulmassa. :wavey: Itte oon nyt reenannu huhtikuun puolest välist endoi ja pisin mitä oon saanu on joku 40-45m piikkisel hussel.

Eedeli

Viesti Kirjoittaja Eedeli » Su Elo 05, 2012 2:19 pm

Näppärän näköne kuva! Ja sit vissiin se et pitää päätä pystyssä ja katseen pitkälle eteen päin auttaa endon pituuteen ja kai vähän siihen kulman säätämiseen. Jostain oon muistaakseni kuullu/lukenu että jos kattoo vaa eturenkaaseen nii siten heittää helpointen naamalleen :lol: Ite odottelen kuumeisesti ohjausiskarin saapumista niin pääsee treenailee :firing: Parit ikävät woblaukset tullu jo pienissä endoissa eikä huvittais iha viel täs vaihees kesää lipata tota laitetta :lol:

prklZ

Viesti Kirjoittaja prklZ » Su Elo 05, 2012 3:52 pm

Ite ainaki vetelen siten, että vauhtia sopivasti -> nopeesti perä sopivaan kulmaa -> sitte siirtelee kroppaa puolelta toiselle pitäen kädet lukossa ja katse kauas eteen. Meinaa vaa toi tykkimäen suora jäädä jo turhan lyhyeks nii pitäs löytää uus spotti. :freak:

http://www.youtube.com/watch?v=3Fn2qLJ2a1c Siin viel ex kotaril endoilui. Pisin tais kantaa jotain 70 metriä.

Kuva

Vastaa Viestiin