Kumin polttaminen vauhdissa??

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
pen@
Viestit: 122
Liittynyt: Su Touko 20, 2012 12:00 am
Paikkakunta: sduke

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja pen@ » Su Elo 09, 2015 6:14 pm

Tänää kokeiltu dukella vähän piirtää viivaa ja yllättävn helposti lähti. Ei tarvinnut muutakuin nelosen tupaan, jarrun laahaamisen ja kaasua niin lähti suddaan. Tuntui kyllä ihan saatanan vaaralliselta etukenossa polttaa :D

Avatar
tanskude
Viestit: 589
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja tanskude » Su Elo 09, 2015 11:39 pm

pen@ kirjoitti:...Tuntui kyllä ihan saatanan vaaralliselta etukenossa polttaa :D
Ja näyttää tyhmältä. Perse sinne penkkiin missä se kuuluukin olla!

Avatar
Miigou
Viestit: 86
Liittynyt: Ma Heinä 14, 2014 3:54 am
Paikkakunta: ZX-6R -04

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja Miigou » Ma Elo 17, 2015 8:14 pm

Tulipahan huomattua että ratatenkaat ei sovellu kuminpoltteluun. Samantien ihan riekaleina :burnout:

Avatar
Juusoo
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Paikkakunta: GSX-R1000 K5

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja Juusoo » Ma Elo 17, 2015 10:25 pm

Ei mulla oo koskaan ratakumit repeilly ennen aikojaan, mut kai toikin on merkistä kiinni.

Syk0
Viestit: 24
Liittynyt: Su Loka 26, 2008 12:00 am
Paikkakunta: pc37 kumiluoti

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja Syk0 » Pe Elo 21, 2015 7:51 pm

Millä renkail jengi on pisimpää suditellu ku tuntuu et mikää ei kestä :flipa:

Anttti
Viestit: 434
Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 1:00 am
Paikkakunta: 10R, 636B

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja Anttti » La Elo 22, 2015 2:43 pm

Vittu kun en muista tarkkaa mallia, mutta joku battlax oli kestävä, oisko ollu 019 tms?

Avatar
Juusoo
Viestit: 196
Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Paikkakunta: GSX-R1000 K5

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja Juusoo » Su Elo 23, 2015 9:21 pm

michelin pilot road 2ct malli ollu sellanen mikä kestäny itellä kaikista pisimpään, kuluneellakin lavakumilla saanu yleensä piirtää aika reilusti.

Avatar
tmz
Viestit: 1382
Liittynyt: Ke Syys 11, 2002 12:00 am
Paikkakunta: Tonninen RääRää
Viesti:

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja tmz » Ma Elo 24, 2015 11:11 am

Ääni myös täältä tuolle Pilot Road 2CT:lle. Jostain jos vielä löytyy niin Pilot Road tai Battlax BT020 kestää myös vedellä pitkiä siivuja. On vaan niin vanhoja malleja, ettei noita enää tahdo löytää...
HP-Garage

bjusmsix
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 1:11 am
Paikkakunta: Suzuki 650 bandit

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja bjusmsix » Su Maalis 13, 2016 12:04 am

Nyt tarvis helppiä! Kumi on aiemmin kevyellä pyörällä palanut hyvin (200kg), ei oo lähteny lapasesta ja hyvin on sujunu kaikin puolin. Ny mopo painaakin 260kg kuivana, ja perä tuntuu lähtevän heti alta. Missä voi olla vika? Mietin että voiko matala istuinkorkeus vaikuttaa, tai turhan takakeno ajoasento? Miten pitäis lähtee mopoo jatkojalostamaan?
OldStreet Cruisers - Cars, Bikes &rock'n'roll !

Avatar
iranuut
Viestit: 5
Liittynyt: Ma Syys 17, 2012 12:00 am
Paikkakunta: GPZ 600, cbr 1k, R6

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja iranuut » To Heinä 21, 2016 2:19 pm

bjusmsix kirjoitti:Nyt tarvis helppiä! Kumi on aiemmin kevyellä pyörällä palanut hyvin (200kg), ei oo lähteny lapasesta ja hyvin on sujunu kaikin puolin. Ny mopo painaakin 260kg kuivana, ja perä tuntuu lähtevän heti alta. Missä voi olla vika? Mietin että voiko matala istuinkorkeus vaikuttaa, tai turhan takakeno ajoasento? Miten pitäis lähtee mopoo jatkojalostamaan?
Miten meinaat et lähtee lapasesta? mikä pyörä? :)

bjusmsix
Viestit: 20
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 1:11 am
Paikkakunta: Suzuki 650 bandit

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja bjusmsix » To Loka 06, 2016 11:28 am

Kawan gpz 1200. Ja tosiaan perä pyrki heti sivulle, tosi vaikee ohjata. Tosin ongelma ratkes kun nostin ajoasento vajaa 20cm ylöspäin ja pikkusen eteen.
OldStreet Cruisers - Cars, Bikes &rock'n'roll !

PommiJoni
Viestit: 1
Liittynyt: La Touko 14, 2016 9:42 pm

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja PommiJoni » Ke Tammi 18, 2017 3:02 pm

Millasta säätöä luisuttelua varten? Uskaltaako putkia yksinkertasesti nostaa vähän ylöspäin t-paloista? Perä korkeammalle ja jäykemmälle? Entä millaseksi menee keuliminen? Tuleeko keulan laskiessa vispausmahdollisuus suuremmaks? Ensimmäinen kyykkypyörä eikä oikein mitään tuntemusta vielä laitteeseen. Vaikka 600cc mopohan tuo on :flipa:

Avatar
ekkeri69
Viestit: 398
Liittynyt: Ke Helmi 01, 2006 1:00 am
Paikkakunta: k5 1000

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja ekkeri69 » Ke Tammi 18, 2017 3:47 pm

ite en ainakaan oo säätäny mopoo mitenkään.aika löysä tuntuis olevan edellisen jäljiltä mutta parempi totutella siihen ku säätää vaan yhtä hommaa varten.

Avatar
miksutii
Viestit: 74
Liittynyt: To Elo 25, 2005 12:00 am
Paikkakunta: SC57&KTM 450EXC-R

Re: Kumin polttaminen vauhdissa??

Viesti Kirjoittaja miksutii » To Huhti 26, 2018 5:28 pm

PommiJoni kirjoitti:
Ke Tammi 18, 2017 3:02 pm
Millasta säätöä luisuttelua varten? Uskaltaako putkia yksinkertasesti nostaa vähän ylöspäin t-paloista? Perä korkeammalle ja jäykemmälle? Entä millaseksi menee keuliminen? Tuleeko keulan laskiessa vispausmahdollisuus suuremmaks? Ensimmäinen kyykkypyörä eikä oikein mitään tuntemusta vielä laitteeseen. Vaikka 600cc mopohan tuo on :flipa:
Ite laskin keulaa 30mm ,huolsin keulan (öljyt ja stefat vaihtoon), katsoin pyörän(cbr1000rr) käyttöohjekirjasta vai huolto-oppaasta keulan orggissäädöt nopeaan ajoon keulalle ja takaiskarille ja nykäsin vielä 2-3 naksua takaiskaria tiukemmalle ja hyvin luisuu.

Vastaa Viestiin