Tänään on Ke Tammi 17, 2018 8:11 am

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 654 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Heinä 13, 2015 11:47 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 1:00 am
Viestit: 668
Pyörä: 10R, 636B
En kyllä keksi ketkä ne raidat on ritasiin piirtäny :lol: mutta joo, kaiketi johtuu isommasta pyörimisnopeuserosta toi et isommal vaihteella helpommin pääsee sladiin, kun jos se pyöris vaan ihan vähän kovempaa ku eturengas...

Ps. Siel ridasjärventien lopussa voi olla mp poliisi kytiksellä.....


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 14, 2015 7:55 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 18, 2015 8:18 pm
Viestit: 39
Pyörä: SC57
Nyt on pingpong (nangkang) alla. Voi morjessaatana miten liukas nulli :lol:
Mietin vaan ton kestävyyden kanssa että oiskohan se 2.6bar hyvä tuonne taakse?

edittiäedittiä 16.7. yksinpuhelu jatkuu taas..
Vai onko noilla paineilla juurikaan merkitystä kestävyyden kanssa tässä hommassa?

Ja sitten sellasta että miten helv... te viette niitä vehkeitä niin linkussa? Tuntuu aina jarrun kanssa kampeevan mopon ihan pystyyn vaan, kyllä siinä vaiheessa saa kieroa lieroa aikaseks kun päästää jarrusta ja antaa paukkua vaan (ei kovin leveesti mutta kuitenkin)
Elikkäs, tarviiko sitä vaan kammeta kropalla tai stongalla kuten mutkaan kovemmassa vauhdissa taittaessa?
Tiedän kyllä että reeniä reeniä vaatii, muttakun on vaan niin v*tun kiva kysellä tyhmänä niiltä jotka osaa :freak:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 18, 2015 3:56 pm 
Poissa

Liittynyt: La Huhti 18, 2015 8:18 pm
Viestit: 39
Pyörä: SC57
Lenny kirjoitti:
Nyt on omakin eka nankangi polteltu. Tosiaan mutkapätkällä vähän epävarman olonen renkula, poltteluun ihan ok, tosin vähän pettyny sen kestoon ei sillä montaa kunnon sladia vedetä.


Komppaan.
Aamulla kotiin ajellessa huomasin että melkeenpä pelottavan helposti alko nelosella piirtämään :burnout: Kivaa oli muttei kestäny kauaa.
Nyt tarttis löytää jotain kestävämpää alle. Olis mulla tossa yks radalla revitty Supersorsa sc2, jossa keskellä pirusti pintaa. En vaan oikeen tiedä että uskallanko sitä vielä tällä kokemuksella alle laittaa :roll:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 18, 2015 8:24 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Syys 28, 2012 12:43 am
Viestit: 26
Images: 1

Pyörä: 1000rr fireblade -07
Personal album
Ei muuta ku käännät supercorsan vanteelle ja käyt jauhattaan! Toki nuo ratarenkaat tahtoo lämmetessään alkaa pitämään enemmän, mutta tarpeeksi hanaa nii ei ota pitoa :firing: Eipä nuo pehmeällä seoksella olevat kumet taho kovin pitkä ikäsiä olla tuossa harrastuksessa, mutta synkkää viivaa jää katuun ja savuefekti on mahtava! Laitappa michelinin road D tai Road 2 alle nii saat jauhattaa vitutukseen asti ja tuntuu ettei lopu ikinä keseken (varsinki jos sattuu vielä vanhalla paistolla olemaan..) :deal:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Heinä 18, 2015 11:31 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1371
Images: 37

Pyörä: DrifteR1
Personal album
Luisuttelutouhut rupes itteä kans kiinnostaan ja Tulipa sitte koitettua. nyt on muutamana viikonloppuna reenailtu ja 6gummia menny.
Nyt tota kestävyys hommaa miettiny kans.
Tänä viikonloppuna tuli ajeltua n.20kilsaa ja 2rengasta meni missä molemmissa n. 3mm pintaa :P
Tuollasella kumilla jonku neljä puolenkilsan pätkää ku vetää niin repeytyny riekaleiks.
Eipä paljo kauempaa uudetkaan renkaat kestäny alussa.
Paineita ollu välillä 2.7-3.1baarii.
leveys järisyttävät 130 ja front-use-only renkaita kaikki..jos noi vaikuttaa jotenki.

Kuva

Kuva

No hauskaa on jokatapauksessa :firing:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 19, 2015 2:04 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Viestit: 3445
Images: 1

Personal album
Isot pojat kertoo, jotta lämmitellä pitää...
Ainakin Z6:sta, ilmeisesti koskee ainakin saman valmistajan muitakin tuotteita. Ei räikkää heti levälleen :cheers:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Su Heinä 19, 2015 2:49 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1371
Images: 37

Pyörä: DrifteR1
Personal album
Joopa joo. Siinä se voi kyllä olla.
Metzelerejä ollu melkeen kaikki ja viime ajokerroilla lähetty polttaan kyllä heti ku asfaltille päästy :D
Empä tuota muistanu vaikka niin monesti
Tuosta kuullu ja samoin z6:sta.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2015 3:57 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Tammi 07, 2010 1:00 am
Viestit: 529
Images: 2

Pyörä: Pitkä Piano, Nipponi & Etana...
Personal album
Tenu oikeessa eli pikkasen ajelee ja lämmittelee kumin sekä vetojen välissä pientä jäähdyttely ajoa...
Ja paineita joku 2bar ni ei kuori niin nopeesti...
Kun tuppaa toi 2.9bar olee sladin päätyttyä kun kumi lämmin ni lähempänä 3.5bar ni kuorii varmasti/nopeasti...

_________________
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2015 4:43 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1371
Images: 37

Pyörä: DrifteR1
Personal album
Jees. näin täytyy tehdä!
Ja paineet on kyllä aika lähellä kolmea ollu joka renkaas joten tiputetaan vähän.
Jospa ei repeilis enään niin pahasti :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2015 8:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Viestit: 3445
Images: 1

Personal album
Pitikin lukea kymysys ajatuksen kanssa. Kahta kilsaa tuskin voi loirotella kunnolla millään, ellet kehitä täyskumipalloja jostakin :burnout:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2015 9:10 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Elo 27, 2008 12:00 am
Viestit: 1371
Images: 37

Pyörä: DrifteR1
Personal album
No se nyt oli sellanen suurinpiirtein kilsamäärä minkä kestäis jos neljässä osassa vetää.
Pidempiä pätkiä ku ei oo luisteltu vielä.
Eka avonin-kumin jälkeen luulin jo että kauan saa luisutella ku ei tuntunu kuluvan millään mutta sen jälkeen noi muut rupeski repeytyyn alta jo vaikkei aja :P


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Heinä 20, 2015 10:21 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Viestit: 3445
Images: 1

Personal album
Kesän ensimmäisellä kepappireissulla koitin vähän jo viihdytellä itseä/ehkä muitakin. Keinahdin "ketterästi" jopa tankillekkin istumaan, ja ei perkule, etunen meinas vieläkin karkailla alta. Kolme kertaa löystäny keulaakin jo tälle kesälle, voikohan mahdollinen pikkunen ylitäyttö keulaöljyissä vaikuttaa nuin paljoa :freak2:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2015 2:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Tammi 13, 2009 1:00 am
Viestit: 668
Pyörä: 10R, 636B
913 kirjoitti:
Nyt on pingpong (nangkang) alla. Voi morjessaatana miten liukas nulli :lol:
Mietin vaan ton kestävyyden kanssa että oiskohan se 2.6bar hyvä tuonne taakse?

edittiäedittiä 16.7. yksinpuhelu jatkuu taas..
Vai onko noilla paineilla juurikaan merkitystä kestävyyden kanssa tässä hommassa?

Ja sitten sellasta että miten helv... te viette niitä vehkeitä niin linkussa? Tuntuu aina jarrun kanssa kampeevan mopon ihan pystyyn vaan, kyllä siinä vaiheessa saa kieroa lieroa aikaseks kun päästää jarrusta ja antaa paukkua vaan (ei kovin leveesti mutta kuitenkin)
Elikkäs, tarviiko sitä vaan kammeta kropalla tai stongalla kuten mutkaan kovemmassa vauhdissa taittaessa?
Tiedän kyllä että reeniä reeniä vaatii, muttakun on vaan niin v*tun kiva kysellä tyhmänä niiltä jotka osaa :freak:



Tankoa vaan reilusti linkkuun, mullakin oli aluks uskaltamisvaikeuksia sen kanssa.. :freak:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2015 7:24 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ke Touko 01, 2013 9:05 pm
Viestit: 218
Pyörä: GSX-R1000 K5
Anttti kirjoitti:
913 kirjoitti:
Nyt on pingpong (nangkang) alla. Voi morjessaatana miten liukas nulli :lol:
Mietin vaan ton kestävyyden kanssa että oiskohan se 2.6bar hyvä tuonne taakse?

edittiäedittiä 16.7. yksinpuhelu jatkuu taas..
Vai onko noilla paineilla juurikaan merkitystä kestävyyden kanssa tässä hommassa?

Ja sitten sellasta että miten helv... te viette niitä vehkeitä niin linkussa? Tuntuu aina jarrun kanssa kampeevan mopon ihan pystyyn vaan, kyllä siinä vaiheessa saa kieroa lieroa aikaseks kun päästää jarrusta ja antaa paukkua vaan (ei kovin leveesti mutta kuitenkin)
Elikkäs, tarviiko sitä vaan kammeta kropalla tai stongalla kuten mutkaan kovemmassa vauhdissa taittaessa?
Tiedän kyllä että reeniä reeniä vaatii, muttakun on vaan niin v*tun kiva kysellä tyhmänä niiltä jotka osaa :freak:



Tankoa vaan reilusti linkkuun, mullakin oli aluks uskaltamisvaikeuksia sen kanssa.. :freak:

Takiksella kun on tarpeeks vauhtia niin helpottaa hommaa kummasti, se linkku lähtee melkein itestään kun vähän tankoo kääntää :cigar: Pitää myös muistaa että siinä pyörän päällä ei saa paskanjäykkänä puristaa stongaa :D

_________________
https://www.facebook.com/SickBastardsStuntCrew http://www.youtube.com/channel/UChtWavQnGF3njRE1hzbkWQQ


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Heinä 21, 2015 9:00 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Viestit: 1303
Images: 3

Pyörä: 1100 i/ö
Personal album
Vähän ku tanssis, liike lähtee lantiosta :D


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 654 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com