Takajarru stongaan!?

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Takajarru stongaan!?

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » To Joulu 30, 2004 12:42 pm

Tuli vain mieleen, että kuinka moni täällä b-forumissa on duunannut tai on duunaamassa kyseistä jarruviritystä prätkäänsä?
Olis kiva kuulla vertailun vuoksi, et millä puristimilla ja jarrucalibereillä homma on duunattu, sekä tietenkin et miten se rokkaa?

Avatar
Junnu
Viestit: 709
Liittynyt: Ma Maalis 10, 2003 1:00 am
Paikkakunta: SXF 250, Pro RC, Monkey

Viesti Kirjoittaja Junnu » To Joulu 30, 2004 1:08 pm

Työn alla on. Tosin taitaa venyä kevääseen asti, kun pyörässä on muuten niin paljon hommaa.

Kawa ZXR 400:n jarrusylinteri löytyy hyllystä ja se olisi tarkoitus liittää ton CBR:n vakio jarrusatulaan.

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » To Joulu 30, 2004 1:29 pm

Mulle on tulossa. Tosin takajarru sylinteri on teettettävänä jottain "stoppi" Kitolan naapurilla.... Eli tulee siihen samaan piiriin, sitten tolle meijän tiimin villelle tulee erillisellä puristimella oleva systeemi.

Avatar
ossi-
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Loka 08, 2002 12:00 am
Paikkakunta: zx6r, rm 250

Viesti Kirjoittaja ossi- » To Joulu 30, 2004 2:10 pm

työn alla.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 48aa3b.jpg
noin se olisi tarkoitus tehdä.

Turpis
Viestit: 334
Liittynyt: Su Touko 30, 2004 12:00 am
Paikkakunta: KTM 525 SM

Viesti Kirjoittaja Turpis » To Joulu 30, 2004 8:35 pm

HulluoZMo kirjoitti:työn alla.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 48aa3b.jpg
noin se olisi tarkoitus tehdä.
Detukkaanko sen teet?

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » To Joulu 30, 2004 8:41 pm

Jeps!
Mullahan oli tossa vanhassa pelissäni, 900bladen etujarru asennettuna takajarruksi ja ylimääräisenä caliberinä toimi zx6r:n yksimäntäinen puristaja, jolle oli hitsattu rautaswingiin oma pidike.
Kuten kuvasta näkyy
Kuva

jarru puri ihan hyvin, mutta kahvatuntuma oli ihan perseestä= sika kova. Sitä piti puristaa hampaat irvessä...
Spekulaatiota oli siitä, että mahdollisesti tuo bladen etujarrusylinteripuristaja on liian "tehokas" yksimäntäiselle caliberille!? Mene ja tiedä. :freak:

Avatar
peppe1987
Viestit: 876
Liittynyt: Ke Huhti 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: 954rr -03

Viesti Kirjoittaja peppe1987 » To Joulu 30, 2004 10:02 pm

Milläs menetelmällä b#1 teette noihin suitsukkeihin ton jarrun ?
Click here fo hot ass stunt videos!<br><br>-Back in the game - 16.8.2010<br>

Avatar
kawa6r
Viestit: 1623
Liittynyt: To Huhti 04, 2002 12:00 am
Paikkakunta: 2-kilpinen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kawa6r » Pe Joulu 31, 2004 12:10 am

Täältäkin löytyy ja toteutettu tuon mp-foorumin linkin osoittamalla tavalla.
tuntuma on hyvä, ja asennettu vasta loppusyksystä mutta ainakin tuntuu rokkaavan ihan kohtuu hyvin sen mitä sitä on päässyt kokeilemaan. Syksyllä kun assu on märkä ja kylmä, niin noi highchair jutut tuntuu aina vaan hankalammalta ja meinaspa pariin otteeseen tulla ihan kunnon lipatkin. :nono:

eli siis takasatula on orkkis ja sitä työstää poljinsylinterin lisäksi kawan orkkis kahvasylinteri. njooh..
ja onhan se jackan cebarin poljin sylinterikin vielä tosiaan tossa tietsikan vieressä, jospa sen saisi tohon pihan toiselle puolelle kiikuteltua tässä kevväämmällä, siis sen sylinterin ei tietsikan. tietsikan voikin kärrätä ihan omalle pihalle tonne roska katokseen #%&/&#""¤ :mad:

Avatar
jacka
Viestit: 932
Liittynyt: Ti Elo 26, 2003 12:00 am
Paikkakunta: Vehkeet vaihtuu!
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jacka » Pe Joulu 31, 2004 12:34 pm

kawa6r kirjoitti: ja onhan se jackan cebarin poljin sylinterikin vielä tosiaan tossa tietsikan vieressä, jospa sen saisi tohon pihan toiselle puolelle kiikuteltua tässä kevväämmällä, siis sen sylinterin ei tietsikan. tietsikan voikin kärrätä ihan omalle pihalle tonne roska katokseen #%&/&#""¤ :mad:



:lol: :lol:

Avatar
ossi-
Viestit: 78
Liittynyt: Ti Loka 08, 2002 12:00 am
Paikkakunta: zx6r, rm 250

Viesti Kirjoittaja ossi- » Pe Joulu 31, 2004 1:13 pm

meitzi88 kirjoitti:
HulluoZMo kirjoitti:työn alla.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/pictu ... 48aa3b.jpg
noin se olisi tarkoitus tehdä.
Detukkaanko sen teet?
juu.

Avatar
Bomber#1
Viestit: 2297
Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Paikkakunta: Kwaka(painava) ja Suzuki(matala) ja KTM(kilvetön)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Bomber#1 » Su Tammi 02, 2005 1:29 am

peppe1987 kirjoitti:Milläs menetelmällä b#1 teette noihin suitsukkeihin ton jarrun ?
Nyt tulee meillekkin tuon yllä olevan linkin mukainen jarru.
Saas nähdä miten rokkaa? Jarrukahva/sylinteri hoidettiin Hailacista on nimittäin suunniteltu alunperinkin vain yhdelle jarrusatulalle. :freak:

V-Force
Viestit: 40
Liittynyt: Ke Heinä 23, 2003 12:00 am
Paikkakunta: KTM exc 525 -06 Kawasaki ZX600RR(Stunt) KDX 125cc(Stunt)
Viesti:

Viesti Kirjoittaja V-Force » Ti Helmi 22, 2005 12:53 pm

väkersin ton linkin mukaisen vempeleen, niin että ostin ihan fillarin vasemman käden nestejarrun(56e), ja letkusarjan(38e) mutta koska se letku sarja ja jarrusylinterin työntöreikä oli sisähalkaisijaltaan vain 1,5mm paksu, eli se ei aiheuttanu jarrusatulalle tarpeeksi painetta, eli jarrutehoa ei ollut. piti sitte rupee vähä kikkailee. eli porasin jarrusylinterin reiän 3mm paksuks, ja tilasin teräspunosletkusarjan ja tarvittavat adapterit ni johan alko kummasti toimii. jarru tuntuma on hyvä ja tehoja löytyy :firing:
dont ride faster than your guardian angel can fly :)<br>

Avatar
Repa
Viestit: 173
Liittynyt: Su Syys 26, 2004 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsxr

Viesti Kirjoittaja Repa » Pe Kesä 17, 2005 1:11 am

Entäs jos kyseessä on vuosimallia 90 suzuki rg 125cc jossa ei ole takana levyjarrua :angry: Mites sellaseen sais kahvajarrun?

Avatar
T.A
Viestit: 1377
Liittynyt: Ke Tammi 05, 2005 1:00 am
Paikkakunta: gpz 500,smr 511

Viesti Kirjoittaja T.A » Pe Kesä 17, 2005 6:04 pm

Repa kirjoitti:Entäs jos kyseessä on vuosimallia 90 suzuki rg 125cc jossa ei ole takana levyjarrua :angry: Mites sellaseen sais kahvajarrun?
Sen saa laitettua vaijerin kanssa niin mulla on hopperissani ja hyvin pelittää.

Avatar
AaKooHoo
Viestit: 206
Liittynyt: To Huhti 21, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Rullatuoli

Viesti Kirjoittaja AaKooHoo » Pe Kesä 17, 2005 6:09 pm

Sen saa laitettua vaijerin kanssa niin mulla on hopperissani ja hyvin pelittää.
Haha Lehmityttö hahah.. miks et hanki isompaa konetta alles.. vaikka 125cc se on vielä mopo mut ei niin mopo ku sun mopo
Olen oppinut uskomaan, että jos johonkin asiaan luottaa liikaa niin se ei tule toimimaan. Kohtalon ivaa.

Vastaa Viestiin