Piikill

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Avatar
v1lle
Viestit: 174
Liittynyt: Su Kesä 19, 2005 12:00 am
Paikkakunta: 636

Viesti Kirjoittaja v1lle » Su Kesä 19, 2005 5:39 am

joo kyllä onnistuu erilaiset endot, erilaiset keulat ja erilaiset polttopallotkin
...Allekirjoitus...

SALOMONI
Viestit: 42
Liittynyt: Su Kesä 05, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja SALOMONI » Su Kesä 26, 2005 11:13 pm

Sportpro kirjoitti:kyllhän se tälläselläkin varmaan onnistuis mutta on niin julmetut välitykset että ei jaksa. mutta kulkee sentään 170km/h
mitä teidän piikit kulkee :-?
Kuva
epäilen pikkasen mite tuommoisella italopiikillä onnistuu takapyörällä ajo varsinki jos se on vakiotehoinen. :D

vai voiskoha bomberin pojat testata tuommoisen takavuosien helmen jos ei muute niih ajantappona. :D

Pore
Viestit: 291
Liittynyt: To Touko 05, 2005 12:00 am
Paikkakunta: Pikku horny

Viesti Kirjoittaja Pore » Ke Elo 03, 2005 2:20 am

Oma näsäri ei kunnolla nouse, mutta se johtuu osaksi myös väleistä, ja TODELLA lussusta monosta. Kuskin taidoilla ei tietenkään ole tässä tapauksessa mitään merkitystä.. :D

Jazi
Viestit: 17
Liittynyt: To Elo 04, 2005 12:00 am

Viesti Kirjoittaja Jazi » To Elo 04, 2005 9:49 pm

Minulla ainakin näsäri nostaa keulaa, tosin pakkohan sitä on kytkimellä auttaa. yhtä piikkiä pienempi eturissa vain. ykkösellä kyllä keula nousee ihan vittuilematta ja saa katsoa ettei ympäri mene. Tosin moni joka on nähnyt sitä ajoa niin sanoo että keula on ihan helvetin korkealla, itse en ole ikinä kerenny asiaa ajattelemaan. niin lyhyeksi kumminkin ne keulat on jäänyt. Täytyisi ruveta opettelemaan vaihteen vaihtoa... vaan perkele ku pelottaa että siinä saa pyörän ympäri liian herkästi... jarrua en ole vielä käyttänyt muuhun kuin keulan alas tiputtamiseen pari kertaa... Neuvvokaapa viisaammat jotka olette piikeillä keulinu että miten sen vaihteen vaihto onnistuisi hallitusti? Paljon on harjoittelua tuolla kyykyllä vielä... vaan kyllä se siitä rupeaa onnistumaan.

AJMK
Viestit: 213
Liittynyt: Pe Maalis 25, 2005 1:00 am
Paikkakunta: R6

Viesti Kirjoittaja AJMK » To Elo 04, 2005 11:56 pm

Jazi kirjoitti:Minulla ainakin näsäri nostaa keulaa, tosin pakkohan sitä on kytkimellä auttaa. yhtä piikkiä pienempi eturissa vain. ykkösellä kyllä keula nousee ihan vittuilematta ja saa katsoa ettei ympäri mene. Tosin moni joka on nähnyt sitä ajoa niin sanoo että keula on ihan helvetin korkealla, itse en ole ikinä kerenny asiaa ajattelemaan. niin lyhyeksi kumminkin ne keulat on jäänyt. Täytyisi ruveta opettelemaan vaihteen vaihtoa... vaan perkele ku pelottaa että siinä saa pyörän ympäri liian herkästi... jarrua en ole vielä käyttänyt muuhun kuin keulan alas tiputtamiseen pari kertaa... Neuvvokaapa viisaammat jotka olette piikeillä keulinu että miten sen vaihteen vaihto onnistuisi hallitusti? Paljon on harjoittelua tuolla kyykyllä vielä... vaan kyllä se siitä rupeaa onnistumaan.
Ensin kannattaa harjotella kunnolla takajarrun käyttö.
Vaihteiden vaihtamisesta sen verran että mahdollisimman pystyyn, ja kytkimen kanssa vaihde sisään niin menee pehmeämmin ja veto tulee pehmeämmin takasin kun ilman kytkintä, ilman kytkintä menee helposti yli. Jos laahaa paljon takajarrua, kannattaa vaihtaa kunnon nesteet ettei kiehahda.

Vastaa Viestiin