Suoravetoaiheisia kysymyksiä olis tääläkin... On tarkoitus ottaa useamman vuoden ajamattomana ollut projektipyörä -82 cb750 kesäks käyttöön. Kone on avaamaton mutta putket ja kaasarit vaihdettu. Kaasarit on vanhasta iö suzukista mikunin vm29ss.
1. Prätkä lähtee huonosti käyntiin, kun esim kerran viikossa starttaillut. Mikä avuksi? Saman päivän aikana jos starttailee, niin sitte lähteee moitteitta. Pilotilla tms. puhdistusaineella sen yleensä oon käynnistäny kun ei tunnu sahaamalla lähtevän.. Sitte kyllä käynnistyy heti. Joku sanoo että kiihdytyspumput vaikuttaa startissa, onko totta?
2. Kaasareissa on siis 2 kiihdytyspumppua jaettu 4 kaasarille. Multa puuttu näistä osia, joten ei ole nyt lainkaan pumppuja. Saako näitä toimimaan ilman kiihdytyspumppuja?
Lambda on kiinni ja tänään kokeilin tyhjäkäyntiä, mutten flunssassa viittiny lähtee ajossa tutkimaan.. Tyhjäkäynnillä seokset ok ja käy nätisti.
Tyhjäkäynnillä paikallaan, kun avaa kahvaa tosi rauhallisesti menee laihalle ja prätkä sammuu. Jos väännät reippaammin niin se hyppää yli siitä laihasta kohdasta ja kiertää sitte nätisti.. Voiko ne pumput aiheuttaa tuota vai mikä säätö tuohon vaikuttaa? (ryyppy päällä toimii)
Olis pyörän osto edessä tässä lähiaikoina, jotain +5k€ kilosia katellu mutten oikei löytäny äkkiseltään kokemuksia mistään. Pianoa en osta enää ikinä, se on varma eli jäljelle jäis aikalailla suzuki, kawa ja Honda. Kawa noista kiinnostais ehkä eniten ja juurikin 08 uudemmat, mites nuo muut? Uudemmasta kuin k4 giksustakaan ei kokemuksia ole, hondan kokemukset rajottuu 600rr joten uskaltaako noihi muihin sekaantua?
Sori jos tuli väärälle alueelle, muistelin et tääl jossain oli joku pyörän valinta topicci mutten löytäny puhelimella sit sitäkään
_________________ Minkä mitta heittää sen hitsi peittää
Tuli ostettua vuoden -93 600 cbr ja tarkoitus olisi laittaa siihen jonkinlainen fattis orkkis kahvojen tilalle mutta ilmeisesti tarvis olla ainakin pidempi kytkinvaijeri ja jarruletku? Mistäs näitä kannattaisi lähteä tilailemaan?
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am Viestit: 1903 Pyörä: K5 ja 636
Hondista ei sen tarkempaa kokemusta mutta onko porukka käyttänyt noissa Hornetin vaijereita? Eli ihan mistä tahojaan varaosia myyvästä lafkasta kyselemään,onhan noita ihan yleismallisia vaijereitakin sitten myynnissä. Jarruletkuissa itse mittaisin tarvittavan letkun pituuden ja banjojen suunnan ja marssisin hydrauliikkaliikkeesseen missä metritavarasta tekevät sulle sopivan teräspunosletkun.
Voiko tuon vakio yläkolmion pelastaa? Jos tarvii uuden, mistä? Pari paikkaa jo valmiina, mutta jotain löytänyt että jonkun vuoden 636 kawan yläkolmio kävisi myös mistä saa tehtyä.
Ei kellään sattuis PK-seudulta löytymään Arrowin 11004dB-killeriä lainaan katsastuksen ajaksi? Tai sit joku voi tarpeeks uskottavasti vakuuttaa ettei noissa katsastuksissa mitata ääniä niin uskallan ottaa satasen riskin ja lähtee kokeileen ilman tota killeriä
Eli ton näköstä pötkylää, vaimentimen ulostulon halkaisija 50 mm ja ohkasemman putken 38 mm.
Liittynyt: Ke Loka 12, 2011 12:00 am Viestit: 99 Pyörä: Suzuki gsx-r 1000 2010
kysellää tyhmiä vaihteeksi! Mitäköhän tommosesta honda 954 ahdettuna kehtaa pyytää? ajettu sen 27 000, kone vakio mutta 2mm korotus levyllä, eli kone käytännössä vakio + siihen sysätty ahtimet yms muut perus setit ympärille....
toki jokainen hinnottelee omanpään mukaa nää härpättimet mut jos puhutaan realistisesta hinnasta millä sen jopa vois saada myytyy...
Liittynyt: To Elo 18, 2011 12:00 am Viestit: 76 Pyörä: 1000k4
Hephep! Jopa 100km tälle kesää kerkes ajaa ennen kuin piti ajaa takasin telakalle.... Sattuuko kukaan tietään millanen proseduuri on vaihtaa 1k4 suizan eturattaan laakeri? Onnistuuko ilman lohkojen avaamista tai jopa moottori kiinni pyörässä?
Hephep! Jopa 100km tälle kesää kerkes ajaa ennen kuin piti ajaa takasin telakalle.... Sattuuko kukaan tietään millanen proseduuri on vaihtaa 1k4 suizan eturattaan laakeri? Onnistuuko ilman lohkojen avaamista tai jopa moottori kiinni pyörässä?
eikös siellä laakerissa ja lohkossa ole se ura jossa on ne "lukitusrenkaat", mikä lie oikea nimi.. mutta jos näin niin eihän se sieltä pois tule ennenkun lohkot aukasee
Liittynyt: To Loka 25, 2012 2:01 pm Viestit: 165 Pyörä: K9 1000
Jupee kirjoitti:
Ei kellään sattuis PK-seudulta löytymään Arrowin 11004dB-killeriä lainaan katsastuksen ajaksi? Tai sit joku voi tarpeeks uskottavasti vakuuttaa ettei noissa katsastuksissa mitata ääniä niin uskallan ottaa satasen riskin ja lähtee kokeileen ilman tota killeriä
Eli ton näköstä pötkylää, vaimentimen ulostulon halkaisija 50 mm ja ohkasemman putken 38 mm.
Tuusmotorilta löytyi yoshiin viime kesänä hyllystä killeri, ootko sieltä kysyny? Hintaakin tais olla vaivaset 25€ mikäli oikein muistan.
_________________ "Alkoholi on pelastanut minut monelta toimivalta parisuhteelta"
Liittynyt: Su Tammi 29, 2006 1:00 am Viestit: 174 Pyörä: hayabusa mcx
Säädettävistä koiranluista, ootteko muuttanut perän korkeutta keskiholkkeja pyörittämällä kun mopo on seisontatuella eli perää ei ole kevennetty mitenkään? Joissakin luissa holkit on alumiinia joten rupeaako sorvaamaan painavemmilla pyörillä kuten busa.
Liittynyt: Ma Syys 02, 2013 1:11 am Viestit: 42 Pyörä: Suzuki 650 bandit
Päivää! Mites noi moottorikoodit suzukilla? Mopo pitäis a2 luokkaan saada mut moottoris saattaa mennä tehot yli, tarvis keksiä et oonko ostanu banditin oman vai gixxerin koneen.
Liittynyt: La Huhti 21, 2012 12:00 am Viestit: 128 Pyörä: KTM 690 Enduro
Onhan niissä semmoset koodit, kantsii ehkä soitella johkin liikkeeseen jolla sussukin edustus. En nyt kyllä ulkoa muista et pystykö suskan ohjelmasta etsimään moottorinumerolla...
Päivää! Mites noi moottorikoodit suzukilla? Mopo pitäis a2 luokkaan saada mut moottoris saattaa mennä tehot yli, tarvis keksiä et oonko ostanu banditin oman vai gixxerin koneen.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 3 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.