Gsx-r rakentelijoita.!!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Kyrpäjooseppi
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 1:00 am
Paikkakunta: I/Ö ongelmia -95 lähtien.. Suzuki GSX-R 1100 Turbo

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kyrpäjooseppi » La Helmi 04, 2017 9:44 pm

Moro
Tuosahan nuita mahollisia syitä jo tulikin. Itellä oli kerran saman tyyppistä onkelmaa, nii oli kopan ruuvit vähän löystyneet ja pukkas koppaa sen verran, että sen justii huomas, eikä tästä syystä aukassu kytkintä tarpeeksi. Semmoseenkin oon törmänny, että oli väärät massalevyt.
"Eikä Pentti oo läski, se on vaa painava..."
Kummeli V

Kuuluisia viimeisiä sanoja...

"kuka ihmeen Simo Häyhä"
puna-armeijalainen

Avatar
TESTO
Viestit: 928
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja TESTO » Su Helmi 05, 2017 6:08 am

Joosepin juttu tuttu mullekin vähän toisella tapaa. Mulla oli joskus yhdessä kopassa oli huomaamaton halkeama, ja koppa pullisteli kytkintä käytettäessä sen verran ettei irrottanut kunnolla.

La55e
Viestit: 24
Liittynyt: La Syys 12, 2015 9:05 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja La55e » Su Helmi 05, 2017 11:53 pm

Kiitoksia vastauksista. Täytyypä alkaa noista selvittäminen.

La55e
Viestit: 24
Liittynyt: La Syys 12, 2015 9:05 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja La55e » Pe Helmi 17, 2017 8:36 pm

Kytkimen työsylinteri hikoili vähän, vaihdoin uuden jolla kytkin nyt irroittaa mutta todella huonosti. Eli mopo käynnissä vaihdepäällä ja kytkin pohjassa pyrkii eteen päin. Ilman jarrua ei saa pidettyä pakoillaan.
http://aijaa.com/R55AMx tuossa olis vielä video tuosta kytkinpakan liikkeestä. Aukeaako tarpeeksi?

Avatar
tanskude
Viestit: 1316
Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Paikkakunta: 1100 i/ö

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja tanskude » La Helmi 18, 2017 1:30 am

Onko varmasti ilmattu kunnolla?

Kyrpäjooseppi
Viestit: 173
Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 1:00 am
Paikkakunta: I/Ö ongelmia -95 lähtien.. Suzuki GSX-R 1100 Turbo

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kyrpäjooseppi » La Helmi 18, 2017 11:46 pm

Tuo alakuperänen kytkimenpääsylinterin ja työsylinterin välinen letku on aika pehmeä ja saattaapi pullistella.. ite kun vaihdoin sen ns. teräspunosletkuun parani tuntuma kytkimeen.
"Eikä Pentti oo läski, se on vaa painava..."
Kummeli V

Kuuluisia viimeisiä sanoja...

"kuka ihmeen Simo Häyhä"
puna-armeijalainen

Avatar
kawuri
Viestit: 133
Liittynyt: Su Syys 11, 2011 12:00 am
Paikkakunta: honda cb1300 / bandit 1216 T

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja kawuri » Ke Helmi 22, 2017 8:24 am

näyttäs olevan liikettä tarpeeksi.. ite tappelin kanssa kiksun kytkimen kanssa bandussa, on tosin 4 orkkis jousta ja 2mm shimmi.
lopulta alkoi pelaamaan brembon 19*18 pääsylkyllä. ja pitoja on yli 300hv

Zaukk0
Viestit: 58
Liittynyt: La Elo 25, 2012 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsx-r 1000 k5

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Zaukk0 » La Helmi 25, 2017 12:44 pm

1000 k5/k6 ongelmaa:

Kellään kokemuksia c23 vikakoodista? pyörä alkoi keväällä pätkiä kovaa vedättäessä ja syksyllä päästiin siihen pisteeseen että jo normaalisti ajaminen pökkää koodin päälle ja vehkeet sammuu. TOS anturin herjahan toi on ja uuden anturinki kävin jo marmorilta kesällä hakemas eikä mitään vaikutusta. Mietinkin onko noita porukka ottanut kokonaan pois ja jos on niin millä toimenpiteillä? Silikoonilla täyttäminen tuskin auttaa mitään ku ei auttanu uus anturikaan. Mahtaako johtosarjassa olla paikkoja mitkä kannattais tarkistella?

Kaikki apu olis tarpeen et sais ehkä jopa mahdollisesti laitteen ajoon kesäksi.

Avatar
S^X
Viestit: 1903
Liittynyt: Ke Syys 06, 2006 12:00 am
Paikkakunta: K5 ja 636

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja S^X » Su Helmi 26, 2017 7:07 am

Kannattaa myöskin seisontajalan-anturi tsekkailla. En nyt ulkoa muista mutta onko tuossa myös kytkinkahvalle anturi eli pitää olla pohjassa kun starttaa?
Tai oikeestaan järjestään lähet käymään johtosarjaa lävitse niin luulisi löytyvän.

Ulkomaisilta foorumeilta löytyy juttua miten tuo on TOS on vastuksella ohitettu. Itse olen kukkahattu enkä turvalaitteisiin koske mutta kaverilla on tuo anturi vain kairattu auki ja täytetty sikaköstillä ja hyvin toimii...
TRR

We're The First Ones To Starve
We're The First Ones To Die

Zaukk0
Viestit: 58
Liittynyt: La Elo 25, 2012 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki Gsx-r 1000 k5

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Zaukk0 » Su Helmi 26, 2017 11:59 am

Seisontajalan anturin oon jo ohittanut edelliskesänä kolvaamalla piuhat yhteen kun alkoi oireilla jo ennemmin. Kiinnostaisikin tietää toi vastuksilla ohittaminen että kuinka se tapahtuu, itse en ole vielä linkkiä aiheeseen löytänyt.

moukka
Viestit: 4
Liittynyt: La Huhti 24, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Gsx-r 750w

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja moukka » Ma Helmi 27, 2017 3:03 pm

Mistähän vehkeestä sais pitemmät vaijerit sopimaan gsx-r 750 vm93? 1200 banditin kaasuvaijerit ei käyny. Saishan niitä vaijerin pidennyssarjoja, mutta jotenki en luota niihin ainakaan kytkinvaijerissa. :-?

Avatar
GFS
Viestit: 231
Liittynyt: Ke Tammi 21, 2004 1:00 am
Paikkakunta: Twini ja ratalelu

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja GFS » Pe Maalis 03, 2017 10:29 pm

Sanoisin että pelaa, onhan tuossa kuitenkin öljykaivo mistä öljy imetään pumpulle ja öljypohja on voimakkaasti viistetty kohti kaivoa. Ongelmaksi ehkä saattaa tulla että kytkin ui syvemmällä öljyssä, eli ei varmaan ihan ylärajassa kannata öljypintaa pitää.

Parempi se on kallistaa noin päin, toiseen suuntaan enempi kallistettaessa voi kampiakseli alkaa turhaan vatkaamaan öljyä, se saattaa korkeilla kierroksilla aiheuttaa omat ongelmansa.


- T -

1127T kirjoitti:Pahoittelut huonosta kuvasta, mutta pelaako voitelu kunnolla jos moottori tässä asennossa

GSXR600 K2 kone siis kyseessä.
Kun nuorena hukkuu, niin vanhana taitaa!

Avatar
Kamikaze
Viestit: 741
Liittynyt: Ti Heinä 02, 2002 12:00 am
Paikkakunta: I/Ö-T, dnepr mt-09, KTM SX380

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kamikaze » Pe Maalis 31, 2017 8:27 pm

Missä hinnoissa tai onko joku "helppo" tapa saada 1100 gixxeriin yksipuolinen swingi kokonaisuus vanteineen?
Jos olet teettänyt jossain niin suosittele.
Keulii ilman viagraa

Jupee
Viestit: 8
Liittynyt: La Heinä 31, 2010 12:00 am

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Jupee » Su Huhti 02, 2017 8:31 pm

Olisko jollain lainata Suzukin vakiopeilejä katsastusta varten, kun omat seikkailee jossain merikontissa matkalla Kiinasta Suomeen :freak: Hakusessa olis siis peilit, jotka sopii GSX-R 1000 01-06, 750 01-06, 600 01-05, SV1000S 03-06 ja SV650S 03-06. Plussaa ois jos löytyis melko läheltä PK-seutua :blah:

Avatar
-jho-
Viestit: 76
Liittynyt: To Elo 18, 2011 12:00 am
Paikkakunta: 1000k4

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja -jho- » Ma Huhti 10, 2017 8:20 am

Hep hep ajokausi lähestyy ja paniikki iskee vesipumpun kanssa. Syksyllä korkkas vesipumpun stefa jonka seurauksena nesteet sekaisin.

Taustaa: Tilasin talvella vesipumpun stefasarjan alkuperäiskoodilla 17470-02F10. Tavoitteena oli saada uusi mekaaninen stefa ja sen takana oleva stefa. Nyt kun aloin asentamaan stefoja ja huomasin että mekaanisen stefan alla oleva öljystefa on eri koodilla kuin gsxr 1000 K4 alkuperäisstefa. Selvittelyn jälkeen huomasin, että ko. stefasarja on DL 1000 tarkoitettu sarja. :reyes:

GSXR ja DL mekaaniset stefat ovat koodiltaan vastaavat. No problem. Mutta mekaanisen stefan alla oleva stefa ovat erillaisilla koodeilla. GSXR1000=17419-29F00 ja DL=09283-10005


Kysymys: Onko mahdollista, että stefat ovat tismalleen samanlaiset vaikkakin eri koodi? Asennettaessa paikalleen DL1000 stefa sujahti GSXR vesipumppuun juuri niinkuin pitääkin. Mekaaninen stefakin meni paikalleen täydellisesti ko. öljystefan päälle. Asennetut stefat tuntuvat siltä niinkuin pitääkin. Napakasti asentui paikalleen ja akselikin pyörii napakan tuntoisesti.

GSXR 100 1004 stefa: http://www.partzilla.com/parts/detail/p ... 29F00.html

DL 1000 2004 stefa: http://www.partzilla.com/parts/detail/p ... 10005.html

Uskaltaako tässä nyt sitte ajokauden aloittaa vai joudunko odottelemaan uudet sarjan saapumista :wavey:

Vastaa Viestiin