Gsx-r rakentelijoita.!!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Kyrpäjooseppi

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kyrpäjooseppi » Pe Marras 11, 2016 9:04 pm

RM kirjoitti: Paljon tulee puristuksia Busan kangilla ja männillä + 2 millin alatiivisteellä?
Moro
Ei mitenkään vittuilumielesä :) , mutta vähän sama kun kysys, että kuinka pitkälle jalakapallo lentää jos potkasen täysillä..

Esim. itellä on nyt 2mm korokelevy (+kaks alatiivistettä), busan kanget ja männät, puristussuhe on noin 8:1.
Puristussuhteeseen vaikuttaa kuitenkin myös, että mulla palotilat on "avattu" kunnolla. Eli palotila on vakiota isompi. Lohkojen korkeudetkin on vähän vaihdelleet kun oon niitä mitannu.

Yksinkertaistettuna, ko tilanteessa puristussuhteeseen vaikuttaa: lohkon korkeus, käytätkö alatiivisteitä vai liimaa, kannen tiivisteen paksuus ja palotilan koko.

Voishan kaverit informoija minkälaisia puristussuhteita on konneesee tullu ja millä "yhistelmilla" :cheers:
"Eikä Pentti oo läski, se on vaa painava..."
Kummeli V

Kuuluisia viimeisiä sanoja...

"kuka ihmeen Simo Häyhä"
puna-armeijalainen

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » Pe Marras 11, 2016 10:18 pm

Kyrpäjooseppi kirjoitti:Voishan kaverit informoija minkälaisia puristussuhteita on konneesee tullu ja millä "yhistelmilla" :cheers:
Mä vedin millin pois sylinteristä ja millin pois kannesta, vähän joutu kantta avartamaan ettei pistin käy katossa asti. Puristuksia tuli NIIN PERKELEESTI. Vedin kyllä samalla kanavat uuteen uskontoon ja mäntäkin sai vähän sahaa ja viilaa yms onanointia.

Kuva

Piti tuplata tehot mutta tulikin vaan 1.96x, kyllä nyt hävettää :mad: Ai niin toi ei ollutkaan gsxr, no sori, kuuntelen knucklebone oscaria kaljapäissäni niin aivotoiminnasta 60% keskittyy siihen ja 5% tänne. 35% ei toimi enää.
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

Smokie

Viesti Kirjoittaja Smokie » La Marras 12, 2016 9:07 pm

Ei vittu jätkät kattokaa

Kuva

Mä nukuin yön yli ja mietin että mitä vittua. No jos akussa on 5,5 volttia niin saattaa vähän pykiä. Oli tuossa kaikenlaista häslinkiä niin raivostuin ja vedin oman katkaisijan, piuhat suoraan akulta miinuksesta puolaan ja kärjiltä toiseen napaan, sitten laitoin myös virrat päälle että lataus toimii niin vot, johan ne tehot tuplaantui. No more, no less. Kyllä ammattimies on ammattimies. Lisäksi vielä pyörä näyttää ihan samalta kuin tullessa = museopyörä.

Se on täytetty.

Tässä muuten aiheesta laulaa suomen ensimmäinen musiikin vientituote

https://www.youtube.com/watch?v=4xHq1rWKG0E
Pidäppä mun kaljaa ja kato tätä!!

RM

Viesti Kirjoittaja RM » Su Marras 13, 2016 11:47 pm

Kyrpäjooseppi kirjoitti:
RM kirjoitti: Paljon tulee puristuksia Busan kangilla ja männillä + 2 millin alatiivisteellä?
Moro
Ei mitenkään vittuilumielesä :) , mutta vähän sama kun kysys, että kuinka pitkälle jalakapallo lentää jos potkasen täysillä..

Esim. itellä on nyt 2mm korokelevy (+kaks alatiivistettä), busan kanget ja männät, puristussuhe on noin 8:1.
Puristussuhteeseen vaikuttaa kuitenkin myös, että mulla palotilat on "avattu" kunnolla. Eli palotila on vakiota isompi. Lohkojen korkeudetkin on vähän vaihdelleet kun oon niitä mitannu.

Yksinkertaistettuna, ko tilanteessa puristussuhteeseen vaikuttaa: lohkon korkeus, käytätkö alatiivisteitä vai liimaa, kannen tiivisteen paksuus ja palotilan koko.

Voishan kaverit informoija minkälaisia puristussuhteita on konneesee tullu ja millä "yhistelmilla" :cheers:
Kysymys ei ollutkaan ihan tarkasta määrästä vaan suurinpiirtein. Nyt on mulla 2 millin alatiiviste liimalla + busan männät ja kanget. On kestänyt + 1.5 baria vesi-metanolilla.

Nyt on tulossa MTC:een 10:1 puristeiset turbomännät Carillon veiveillä ja mietin paljon suurinpiirtein joutuu puristuksia tiputtamaan. 10:1 taitaa olla vähän liikaa noille paineille....

Suh0

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ti Marras 15, 2016 8:53 am

Etanolia tankkiin ja puristukset +10
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

RM

Viesti Kirjoittaja RM » Su Tammi 22, 2017 6:52 pm

Tekeekö joku Suomessa vaihteiston "undercutteja"? Vihjeitä voi laittaa tänne tai privana jos on topsecrettii.

moukka

Viesti Kirjoittaja moukka » Su Tammi 22, 2017 11:22 pm

Morjesta.

Haulla en löytänyt mitään järkevää vastausta, mutta asiaan. Laitoin fatbar tangon kiinnikkeineen gsx-r 750 1993 vehkeeseen. Mistä laitteista on porukka sovitellut pitemmät kaasuvaijerit ja jarruletkut kyseiseen virritykseen? Toinen asia on, että mistähän mahtais jatkoja saada? Proboosti ei taida enää myydä 1100i/ö jatkoja joista muokkaamalla ois ilmeisestikin saanut käypäset. Mitään älyttömiä pituuksia ei haeta vaan luokkaa 5-10cm. Olisikos esim toisesta pyörästä mahollista saaha pitempi haarukka suht bolt on tyylillä sopimaan. :-?

RM

Viesti Kirjoittaja RM » Ma Tammi 23, 2017 1:54 am

Hayabusan swingi menee ihan pienellä vaivalla. Siihen saa sitten ihan mitä tahansa. Ja sais uudenaikaisemmat vanteet yms..

Suosittelen. Mulla on sellanen kanssa missä on hitsattu jatkot. Hyvin tehty ja ihan tehdastekoosen näköinen. Kuvan saat jos tarttet.

Eku

Tim

Viesti Kirjoittaja Tim » Ma Tammi 23, 2017 7:35 am

moukka kirjoitti:Morjesta.

Haulla en löytänyt mitään järkevää vastausta, mutta asiaan. Laitoin fatbar tangon kiinnikkeineen gsx-r 750 1993 vehkeeseen. Mistä laitteista on porukka sovitellut pitemmät kaasuvaijerit ja jarruletkut kyseiseen virritykseen? Toinen asia on, että mistähän mahtais jatkoja saada? Proboosti ei taida enää myydä 1100i/ö jatkoja joista muokkaamalla ois ilmeisestikin saanut käypäset. Mitään älyttömiä pituuksia ei haeta vaan luokkaa 5-10cm. Olisikos esim toisesta pyörästä mahollista saaha pitempi haarukka suht bolt on tyylillä sopimaan. :-?
1100 haarukka ois vähän pitempi.

moukka

Viesti Kirjoittaja moukka » Ma Tammi 23, 2017 9:18 am

RM kirjoitti:Hayabusan swingi menee ihan pienellä vaivalla. Siihen saa sitten ihan mitä tahansa. Ja sais uudenaikaisemmat vanteet yms..

Suosittelen. Mulla on sellanen kanssa missä on hitsattu jatkot. Hyvin tehty ja ihan tehdastekoosen näköinen. Kuvan saat jos tarttet.

Eku
Lyöppäs kuvalla! Mikä on pieni vaiva? Meneekö holkeilla ym vai joutuuko runkoa työstämään?

Oiskos jollaki 1100 vesypyssyä lähettyvillä ja olis kehdannu mitata haarukan, että onko paljonkin pidempi kuin 750.

Suh0

Viesti Kirjoittaja Suh0 » Ma Tammi 23, 2017 9:50 am

Mulla myös ylimääräsenä tonnisen k3-4 gikserin takahaarukka, mikä pitäisi mennä holkkijumpalla paikalleen.
Laaja valikoima viritysosia http://www.vpmotorsport.fi

hellboy

Viesti Kirjoittaja hellboy » Ti Tammi 24, 2017 7:34 pm

Banditin jatkot meni banaanisvingiin pienellä modilla. Bussin svingi meni IÖ-runkoon, mutta iskari/linkut olisi vaatinut jotain ajatusta = tuli aivan sikajäykkä. Hylkäsin sittemmin.
Nomex est omen

RM

Viesti Kirjoittaja RM » Ke Tammi 25, 2017 6:58 pm

Lähetä yv:nä sähköpostiosite ku en saa sitä kuvaa ladattua tänne.

1000:sen ja Busan swingit siittä hyviä, että pituutta voi muuttaa helposti pulttijatkoilla just sen mittaseks mitä haluaa ja ei ole pysyvää. Niin ja saa modernit vanteet / jarrun ja vaikka 200:sen takarenkaan kun laittaa offsetti eturattaan.... Ja hinnat on erittäin halpoja ja osat on kevyempiä kuin I/Ö omat.

La55e

Viesti Kirjoittaja La55e » Pe Tammi 27, 2017 9:02 pm

Mikä nyt on mennyt väärin. eli tollanen -92 iö jossa ei nyt kytkin toimi ollenkaan. Eli siis ostin tommosena että toimii muuten mutta kytkintä ei ole ollenkaan ihan sama onko kytkin pohjassa vai ei niin vetää siis kokoajan. Purin ja kasasin ja laitoin uudet levyt mutta ei toimi vieläkään. Kytkinkoppa kun on auki niin näkyy kyllä kun kytkintä painaa niin kytkin pakka työntyy ulospäin. Mutta ei pelitä.

heinojo

Viesti Kirjoittaja heinojo » Ke Helmi 01, 2017 10:08 am

Oisko kytkinkruunu liian kulunu, levyt kuluttanu kolot jolloin pakka ei avaudu kunnolla veto päällä?
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100

Vastaa Viestiin