Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
jonzaboi
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 1:00 am

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja jonzaboi » Ke Marras 15, 2017 12:43 am

Joo kaikki tulpat yhtä tummia ja alussa koitinkin toisilla puolilla, kun sellaiset sattui mukana tulemaan.

Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta luin tuosta bensapumpusta, niin sellainen käsitys jäi, että ecu säätelee pumppua, milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei. Sekin on jäänyt mieltä askarruttamaan, kun mopon sammuttaa tappokatkaisimesta, niin bensapumppu jää päälle surisemaan. :freak2:

Suuttimia vaihtaessa purin kaasarit niin atomeihin kuin ne saa ilman niitä toisistaan purkamatta. Pienet hilut pesin ultraäänipesurilla ja kaasarien rungot kauttaaltaa jarrukliinerillä ja paineilmalla.

Taidan kyllä suoraan tilata oikeanlaisen bensapumpun, kun ei nuo ebayssä maltaita maksa.

Mazaa
Viestit: 178
Liittynyt: Su Heinä 10, 2011 12:00 am
Paikkakunta: Romu

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja Mazaa » To Marras 16, 2017 11:10 pm

jonzaboi kirjoitti:Joo kaikki tulpat yhtä tummia ja alussa koitinkin toisilla puolilla, kun sellaiset sattui mukana tulemaan.

Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta luin tuosta bensapumpusta, niin sellainen käsitys jäi, että ecu säätelee pumppua, milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei. Sekin on jäänyt mieltä askarruttamaan, kun mopon sammuttaa tappokatkaisimesta, niin bensapumppu jää päälle surisemaan. :freak2:

Suuttimia vaihtaessa purin kaasarit niin atomeihin kuin ne saa ilman niitä toisistaan purkamatta. Pienet hilut pesin ultraäänipesurilla ja kaasarien rungot kauttaaltaa jarrukliinerillä ja paineilmalla.

Taidan kyllä suoraan tilata oikeanlaisen bensapumpun, kun ei nuo ebayssä maltaita maksa.
Ilman Bensapumppua koittanu ajaa?

jonzaboi
Viestit: 37
Liittynyt: Ti Helmi 16, 2010 1:00 am

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja jonzaboi » Pe Marras 17, 2017 12:31 am

Mazaa kirjoitti:
jonzaboi kirjoitti:Joo kaikki tulpat yhtä tummia ja alussa koitinkin toisilla puolilla, kun sellaiset sattui mukana tulemaan.

Mitä ulkomaalaisilta foorumeilta luin tuosta bensapumpusta, niin sellainen käsitys jäi, että ecu säätelee pumppua, milloin sen pitää olla päällä ja milloin ei. Sekin on jäänyt mieltä askarruttamaan, kun mopon sammuttaa tappokatkaisimesta, niin bensapumppu jää päälle surisemaan. :freak2:

Suuttimia vaihtaessa purin kaasarit niin atomeihin kuin ne saa ilman niitä toisistaan purkamatta. Pienet hilut pesin ultraäänipesurilla ja kaasarien rungot kauttaaltaa jarrukliinerillä ja paineilmalla.

Taidan kyllä suoraan tilata oikeanlaisen bensapumpun, kun ei nuo ebayssä maltaita maksa.
Ilman Bensapumppua koittanu ajaa?
En ole vielä, mutta huomenna tarkoitus koittaa. :D

Eqee
Viestit: 2
Liittynyt: Su Maalis 04, 2018 1:47 pm
Paikkakunta: Sc28 Fireblade

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja Eqee » Su Touko 27, 2018 10:26 am

Sc28 fighteröinti menossa, Kiinan koson rx2n pistin paikoilleen mutta mutta en saa tuota temp valoa sammumaan mittaristosta.

Siinä ei oo lämpötilamittaria erikseen. Minkä anturin alle tuon nakkaa vai löytyykö tuosta semmosta? Help

Pommikone777
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2018 4:08 pm

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja Pommikone777 » Ma Heinä 09, 2018 1:08 am

Missä lienee vika kun toiselle puolalle(1&4) ei tule virtaa ? Puolat ehjät ,akku ok .
...

Pommikone777
Viestit: 20
Liittynyt: Ke Maalis 07, 2018 4:08 pm

Re: Bladen VIKOJA käsittelevä keskustelu

Viesti Kirjoittaja Pommikone777 » Ma Heinä 09, 2018 1:08 am

Sc28 siis kyseessä

Vastaa Viestiin