Tänään on Ma Marras 20, 2017 8:13 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Joulu 07, 2015 12:30 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Elo 21, 2006 12:00 am
Viestit: 5023
Pyörä: ZX10R+ ZX10RR+ R1+crf450r
kobu- kirjoitti:
Tervehdys nyt on sen verran hermot mennyt honda cbr 900rr sc-28 Takaswingin kanssa niin osaisiko joku sanoa miten pitäisi lähteä? Auki olen saanut lukitemutterin ja akselin mutta siellä sisällä on vielä joku tappi mikä pitää swingin kiinni ja sitä olen käännelly joka suuntaa mutta ei inahdakaan


Kyllä sen swingin pitäisi yllättävän helpolla irrota. Vasemmalta puolelta mutteri irti, ja pyörittää akselia oikealta puolelta kunnes se keskitys/kiristysholkki tulee akselin kanssa ulos.

_________________
-Unknown Fighters SFC-


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 2:57 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Viestit: 16
Pyörä: Honda CBR 900 -97
kertokaas nyt viisaammat kuinka noi kaasarit pitäis irrota? pyörä 900rr sc-33 onko kaasarit muuten kiinni kuin imukaulassa olevilla pannoilla jotka kiristää imukaulaan ne kumi jutut. ongelmana että pyörä käy kahdella pytyllä ja ilmeisesti vaan keskimmäisillä kaasareilla eli molemmat reunimmaiset tai ainakin toinen tukossa ja kaasarin pohjassa oleva tyhjennyt ruuvvikin on tietysti runkoa vasten mutta se selvis runkoon reiän poraamalla ja totesin että bensaa ei tule ala ruuvista. varmaan helpoin olisi irrottaa kaasarit ja putsata kaikki mutta ei se nyt ollukka niin kätevää ku oletin


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 4:44 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 12:00 am
Viestit: 158
Pyörä: K4
anttij80 kirjoitti:
kertokaas nyt viisaammat kuinka noi kaasarit pitäis irrota? pyörä 900rr sc-33 onko kaasarit muuten kiinni kuin imukaulassa olevilla pannoilla jotka kiristää imukaulaan ne kumi jutut. ongelmana että pyörä käy kahdella pytyllä ja ilmeisesti vaan keskimmäisillä kaasareilla eli molemmat reunimmaiset tai ainakin toinen tukossa ja kaasarin pohjassa oleva tyhjennyt ruuvvikin on tietysti runkoa vasten mutta se selvis runkoon reiän poraamalla ja totesin että bensaa ei tule ala ruuvista. varmaan helpoin olisi irrottaa kaasarit ja putsata kaikki mutta ei se nyt ollukka niin kätevää ku oletin

Siitä se pitäis ihan rykäsemällä lähteä. Muistaakseni vähän avittaa kun vääntää keulaa päin ja sit nostaa.

_________________
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 6:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Viestit: 16
Pyörä: Honda CBR 900 -97
kaasareihin sain nyt tulee polttoainetta ainakin pohja ruuvin aukasusta päätellen kun kaikista tulee polttoainetta mutta ei lähde käymään ja ampuu ihan perkeleesti putkeen ku valkeeta tulee putken päästä. taitaa olla tulppien katsominen seuraava projekti mutta on joku helvetin mukava insinööri noi suunnitellu ku hyvä että mahtuu tulpan hatun vetää kolosta ulos,tosin projekti on taas tuupattu halliin ja otetaan vitutkseen olutta :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 6:17 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Tammi 07, 2010 1:00 am
Viestit: 529
Images: 2

Pyörä: Pitkä Piano, Nipponi & Etana...
Personal album
anttij80 kirjoitti:
kaasareihin sain nyt tulee polttoainetta ainakin pohja ruuvin aukasusta päätellen kun kaikista tulee polttoainetta mutta ei lähde käymään ja ampuu ihan perkeleesti putkeen ku valkeeta tulee putken päästä. taitaa olla tulppien katsominen seuraava projekti mutta on joku helvetin mukava insinööri noi suunnitellu ku hyvä että mahtuu tulpan hatun vetää kolosta ulos,tosin projekti on taas tuupattu halliin ja otetaan vitutkseen olutta :D



Kaasareista tulee läpi varmaan bensa kuppiin, mutta eiköhän siellä ole putket tukossa, eli irti ja pesuun...

Ja uudet bensat laittamalla paranee starttauskyky huomattavasti, kun tuo nykybensa on ihan paskaa säilymään, 1-2kk riittää viemään petroolista powerin pois jonka jälkeen tukkii vain tulpan... Ja sakkaa kertyy kaasareihin yms saman verran talven aikana kuin entisaikojen polttoaineella 2vuodessa... :deal: :deal: :deal:

Kaikki paras jos joltain tutultas tai lähipajalta löytyy ultraäänipesuri ni sinne... :grayyes: :grayyes: :grayyes:

_________________
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...


Viimeksi muokannut hakkiz80 päivämäärä Pe Maalis 25, 2016 6:19 pm, muokattu yhteensä 1 kerran

Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 6:19 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Elo 17, 2012 12:00 am
Viestit: 158
Pyörä: K4
anttij80 kirjoitti:
taitaa olla tulppien katsominen seuraava projekti mutta on joku helvetin mukava insinööri noi suunnitellu ku hyvä että mahtuu tulpan hatun vetää kolosta ulos,tosin projekti on taas tuupattu halliin ja otetaan vitutkseen olutta :D

Ite suoritin ko. toimenpiteen muutamalla varrella, linkulla ja hylsyllä jotka piti yksitellen pujottaa kiinnittää toisiinsa. :D seuraava roblemos oli että millä sen tulpan noukkii sieltä ku sormilla ei yletä eikä mitää magneettia sattunu olemaa, pätkä jekkulankaa josta tein pienen loopin jonka pujotin tulpan päähän ja sormella tuin että jekkulanka ei pujaha pois nii aikansa nyhräämisen jälkee oli tulpat pois. :) ois siihen varmaa työkalujaki olemassa mutta niillä mentiin mitkä oli saatavilla.

_________________
Adeptus Motorsport 50100
https://www.facebook.com/AMS50100


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 6:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Tammi 07, 2010 1:00 am
Viestit: 529
Images: 2

Pyörä: Pitkä Piano, Nipponi & Etana...
Personal album
Nipsutin kirjoitti:
anttij80 kirjoitti:
taitaa olla tulppien katsominen seuraava projekti mutta on joku helvetin mukava insinööri noi suunnitellu ku hyvä että mahtuu tulpan hatun vetää kolosta ulos,tosin projekti on taas tuupattu halliin ja otetaan vitutkseen olutta :D

Ite suoritin ko. toimenpiteen muutamalla varrella, linkulla ja hylsyllä jotka piti yksitellen pujottaa kiinnittää toisiinsa. :D seuraava roblemos oli että millä sen tulpan noukkii sieltä ku sormilla ei yletä eikä mitää magneettia sattunu olemaa, pätkä jekkulankaa josta tein pienen loopin jonka pujotin tulpan päähän ja sormella tuin että jekkulanka ei pujaha pois nii aikansa nyhräämisen jälkee oli tulpat pois. :) ois siihen varmaa työkalujaki olemassa mutta niillä mentiin mitkä oli saatavilla.


Sopivan kokosella esim bensaletkulla helppo noukkia ahtaista/syvistä poteroista... :deal: :deal: :deal:

_________________
Leka viinaa & alkaa hommat luistaa...


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 6:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Viestit: 16
Pyörä: Honda CBR 900 -97
no tässä on pitkät pääsiäis pyhät nyt niin on aikaa tutkailla josko sitten repisin ne kaasarit irti vallan. onko muisti kuvaa tulpan avaimen koosta ni ei tarvis montaa tiputella sinne poteroon,ja bensat on tankissa uudet. sitten muuten löysin koneen päältä sellasen ihmeellisen letku hässäkän,2 letku ja irtonaiset päät jotka ovat kiinni sellaisessa muovisessa osassa jossa on kolmelle putkelle paikka. pyörään olen tankin vaihtanut niin voisiko tankin alla oleva ohut putki liittyä näihin mystisiin putkiin? on aikaa kun irrottanu noi ni ei muista enää. ja se toinen tankin alla oleva vahvempi irtonainen pää on korkin valutus putken pää mutta mikä se ohut pilli siellä :D


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Maalis 25, 2016 8:31 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Viestit: 16
Pyörä: Honda CBR 900 -97
tuli sit hermopäiten revittyä kaasarit irti ja ihme että toi kävi ees jotenki välillä. paskaa oli jos jonkin näköstä mitä en ees käsittäny miten sitä voi olla siä kuin kuoleita hiiriä ja sitten löytyi toinen ongelma edellsien perään, yksi neula venttiili paskana oli kärki hävinnut ja siten tulvi suoraan koneeseen joten ei ihme jos ampu putkeen. löytyykö keltään neula venttiiliä???


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 26, 2016 12:24 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 14, 2005 1:00 am
Viestit: 3443
Images: 1

Personal album
Arvaa miltä tankki näyttää sisältä :wink:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Maalis 26, 2016 1:07 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 20, 2007 12:00 am
Viestit: 16
Pyörä: Honda CBR 900 -97
Täysin uudelta kun on uusi tankki :)


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 8:55 am 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 29, 2016 3:09 pm
Viestit: 6
Terve

Mikä mättää??? 3300-4000 kierroksella röpöttää ja pienillä kierroksilla tasakaasulla ajaessa nykii. Yli 5000 kiekalla toimii hyvin.
Moperiin vaihdettu kokoränni ja kn filsu (ja uudet kynttilät et lähti kaikilla käyntiin).
Ja juu, muovit on paikallaan (viä).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 3:00 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Touko 08, 2005 12:00 am
Viestit: 428
Pyörä: k4tbo
TCC kirjoitti:
Terve

Mikä mättää??? 3300-4000 kierroksella röpöttää ja pienillä kierroksilla tasakaasulla ajaessa nykii. Yli 5000 kiekalla toimii hyvin.
Moperiin vaihdettu kokoränni ja kn filsu (ja uudet kynttilät et lähti kaikilla käyntiin).
Ja juu, muovit on paikallaan (viä).


Vaihda vakio ilmanputsari ja käy koittamassa.

_________________
Unknown Fighters SFC


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 3:30 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Maalis 29, 2016 3:09 pm
Viestit: 6
Filsu oli jo viimekesänä, putkisto ei.
Voiko "pätkivä" lämpöanturi tehä tuollaista? Jos mosa ei tiä oikeeta lämpötilaa, mittari kun tuntuu heittelevän aika paljon (luokka 20-25 astetta).


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ti Touko 10, 2016 4:08 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Pe Huhti 14, 2006 12:00 am
Viestit: 4777
Images: 2

Pyörä: 1040cc jossa ahdin määrää tahdin
Personal album
Lämpötilaanturilla ole tuossa mitään tekoa.
Se käy laihalla tuon putkenvaihdon takia ja tarvii lisää soppaa.
Se vaikka sulla se K&n filsu siellä olikin ennestään niin voi vannoa että vakioputsarilla kun ilmanotto kuristuu niin käynti paranee tosin ei tule kuntoon vasta kun suutinjumpan/commanderin jälkeen.
Toi sun viritykses voidaan katsoa onnistuneeksi jos teho ei laskenut yli 15%. :lol: :lol:

E:Mulla kun loppui Kawan commanderista talven seisotuksessa patteri ja se tippui nollakartalle niin se ajaminen ei sitten onnistunutkaan ollenkaan kun kävi niin saatanan laihalla kun putkessa ollut vastusta nimeksikään.
Setti oli katista tyhjennetty putki, servoeliminaattori,K&n filsu, Mivvin vaimennin ja commanderi.

_________________
In three words I can sum up everything I've learned about life: It goes on.

"The Fosse Way" better than good blowjob...


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 82, 83, 84, 85, 86, 87, 88  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com