Tänään on Ma Marras 20, 2017 8:14 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Seuraava
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2007 8:15 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Viestit: 791
Images: 6

Pyörä: kona blast
Personal album
täällä alkaa olemaan aika paljon noita bladen vikoja koskevia keskusteluja niin ajattelin että tähän voidaan jauhaa vaikka kaikki.voitais aloittaa vaikka omista ongelmista...aloitin ajokauden ja seuraavana aamuna ei mopon akussa riittänyt enää paukku käynnistää pyörää,työnsin tulille ja ajelin ilman valoja ajatellen että kyllä se siitä mutta ei starttaillu sittekään.akkulaturilla kyllä kelpas virta,sitten mittailin jännitteitä ja akulle tuli virtaa valot päällä 12.1-12.8 siinä haarukassa ja ilman valoja noin 13 mielestäni vähän heikosti sitten katsoin mitä tulee jännitteen säätimelle ja sinne pukkas iha normaalisti kierrosten mukaan jännitettä.nyt kaipaisin käytännön oire kuvauksia teiltä joilla tuo jännitteensäädin on kilkannut,voiko vika olla siinä?

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2007 8:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Pe Tammi 21, 2005 1:00 am
Viestit: 181
Pyörä: mopoton
Vika on juuri siinä.

_________________
Kiihtyä pitäs.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2007 8:40 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Kesä 01, 2005 12:00 am
Viestit: 791
Images: 6

Pyörä: kona blast
Personal album
kiva kuulla että noin satkun rasti edessä....

_________________
Kuva


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2007 8:53 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Touko 10, 2005 12:00 am
Viestit: 1187
Pyörä: eessä ja takana
ei se niin kallis oo

_________________
Ai Hyi


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: To Touko 03, 2007 11:47 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Maalis 18, 2006 1:00 am
Viestit: 41
Pyörä: Blade
mulla suli koko regu ihan kokonaan ja nyt kuumenee uusi regu myös.... :angry:


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2007 8:11 am 
Poissa

Liittynyt: Ke Touko 04, 2005 12:00 am
Viestit: 283
Pyörä: poljettava
Puhdista metalli johon regu tulee kiinni, yleensä maa ongelma pistää sen lämpiään. Lisäksi voi laittaa kuparitahnaa ja mahdollisesti rakentaa jonku ropellivirityksen tuulettaan.

_________________
poppaloora puhuva auto


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2007 9:23 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Su Syys 04, 2005 12:00 am
Viestit: 110
Pyörä: k7 1000
Kun pyörä on käynnissä niin kannattaa aina pitää valoja tai muuta kuormaa päällä, muuten tuo regulaattori lämpenee melko julmasti. Kun valot on päällä ei regulaattorikaan paljon lämpene.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2007 1:53 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 16, 2004 12:00 am
Viestit: 247
Pyörä: K2
Itselläpä riemuna sellainen että jos pitää valoja jne päällä niin sulaa ne jännitteensäätimelle tulevat piuhat. Kestää about tuhannen kilometriä ja sitten saa taas olla korjaamassa. Hip hei!

_________________
I don't necessarily agree with what I said.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2007 5:21 pm 
Poissa

Liittynyt: Ma Touko 03, 2004 12:00 am
Viestit: 1842
Pyörä: K4 gixxeri ja CB Honda
Tuntuu lähes jokaisella blade miehellä (ja naisella) olevan ongelmia regun kanssa... Miten mulla on kestäny se nyt yhden kesän (~6500km) ihan moitteetta? Kiinni samassa paikassa kuin vakio, eli takarungon sivulla, ulkopuolella (eli takarungon ja katteen välissä).
Näitä samoja ongelmia ennakoin, ja laitoin semmosen 50x50mm kotelotuulettimen pyörimään siihen regun päälle. Syksyllä kun otin takakatteen irti, niin tuuletin oli murtunut ja pudonnut katetta vasten nojaamaan eikä näin ollen tuulettanut ollenkaan regua.. Tiedä häntä kauan oli ollu, mutta eipä hajonnut silti mitään.
Onko tämä "vika" ihan sattumanvarainen vai onko siihen jotain tarkempaa syytä?
Ja kyllä, regu on vakio ilman mitään jäähdytysripoja.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Pe Touko 04, 2007 5:42 pm 
Poissa

Liittynyt: To Touko 09, 2002 12:00 am
Viestit: 82
Pyörä: CBR945, CBR900
Village Idiot kirjoitti:
Itselläpä riemuna sellainen että jos pitää valoja jne päällä niin sulaa ne jännitteensäätimelle tulevat piuhat. Kestää about tuhannen kilometriä ja sitten saa taas olla korjaamassa. Hip hei!



Itsellä oli sama ongelma joskus muutama vuosi sitten.
tarkista onko jännitteensäätimelle tulevat piuhat mistään kohdin poikki tai murtunut.
Epäilen että muutaman karvan varassa jossain ja se sulattaa piuhat.
Itse uusin piuhat alusta loppuun ja uuden liittimen niin loppui viat ja sulamiset.

_________________
Blade The Ultimate Fighting Machine.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2007 2:40 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 16, 2004 12:00 am
Viestit: 247
Pyörä: K2
Blade945 kirjoitti:
Village Idiot kirjoitti:
Itselläpä riemuna sellainen että jos pitää valoja jne päällä niin sulaa ne jännitteensäätimelle tulevat piuhat. Kestää about tuhannen kilometriä ja sitten saa taas olla korjaamassa. Hip hei!



Itsellä oli sama ongelma joskus muutama vuosi sitten.
tarkista onko jännitteensäätimelle tulevat piuhat mistään kohdin poikki tai murtunut.
Epäilen että muutaman karvan varassa jossain ja se sulattaa piuhat.
Itse uusin piuhat alusta loppuun ja uuden liittimen niin loppui viat ja sulamiset.


Otitko sieltä kopan alta käämeistä asti irti ja vedit uusiksi?

_________________
I don't necessarily agree with what I said.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: La Touko 05, 2007 3:29 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 25, 2002 12:00 am
Viestit: 72
Images: 0

Personal album
Kannattaa myös ladata akku ennen ajokauden alkua, koska se on kuitenkin väsähtäny talven kuluessa. Tyhjä akku myöskin osaltaan rasittaa j-säädintä.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2007 7:20 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Joulu 21, 2006 1:00 am
Viestit: 542
Images: 0

Pyörä: FZR 600 + M45, XJR Cafe 1?00, VFR 750 Cafe, DR 800 tracker
Personal album
Minkälainen se bladen regu on? Itse vaihdoin fzrräni vakion minikokoisen regun R6/R1 vastaavaan, kun se kärvähti viimekesänä.

"Siili" on nykyisessä noin kolme kertaa isompi ja siihen voi jopa koskettaa ajon päätyttyä (vrt. vanhan lämmöllä pystyi alkaa paistamaan kanamunia...).


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2007 8:52 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ti Elo 28, 2001 12:00 am
Viestit: 880
Pyörä: ei pakollinen
Huonolla akulla pilataan useasti se säädin.
Näitä föörymeita selatessani, olen huomannut että kaikki joilla säädin mennyt, on myös akun vaihtanut samalla, tai samana vuonna.

Ei ole vaikea ladata akku talvella, ja varmistaa sen toimivuus vielä ennen ajokautta.


Ylös
 Profiili  
 
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: Su Touko 06, 2007 10:24 pm 
Poissa

Liittynyt: To Huhti 25, 2002 12:00 am
Viestit: 72
Images: 0

Personal album
Bladeen saa ns.heavy duty-mallia jossa on ripaa reilusti ja muutenkin järeempi ku vakio. Sitä myy ainaki Seppo Sula.. Firma S-tuonti tai joku vastaava.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 1307 viestiä ]  Mene sivulle 1, 2, 3, 4, 5 ... 88  Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com