Tänään on To Helmi 22, 2018 5:49 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia




Aloita uusi ketju Vastaa viestiin 
 [ 3879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 255, 256, 257, 258, 259
Kirjoittaja Viesti
ViestiLähetetty: Ma Tammi 15, 2018 8:10 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Viestit: 258
Pyörä: Jatkettu 1400 gsx turbo
Jupezu kirjoitti:
Juuh elikkäs, pistin tuossa 1200bandun lihoiks ja ajattelin lyödä ahtimen kiinni. Mitä on syytä ottaa huomioon heti kättelyssä tekniikan puolesta? Mitä vähemmän tarvii muuttaa sen parempi, tietenkin. Jos oon oikein ymmärtänyt niin vakiotekniikka kestää yllättävän pitkälle (~250hp?) koskematta? Poraus ja busan männät on ollu kyllä mielessä ennestään, samoin dyna2000 sytkävehkeet. Lähinnä haluaisin tekniikasta ajettavan, jottei olis koko kesää remontissa. Ennemmin varman päälle ku inan liian vähän :D




Juu poraa 2mm ylikokoon ja myy mulle ne orkkis männät

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=fxu29hv1 ... re=related


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 24, 2018 7:55 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Huhti 03, 2008 12:00 am
Viestit: 741
Pyörä: 12r T
Hello.

Mikähän nykypäivän tilanne on leiman saamiselle turbomopoon jos on kyse 2003 vuoden katiskasta?


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Tammi 25, 2018 12:06 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Marras 22, 2011 1:00 am
Viestit: 71
Pyörä: B12T
sudittelija kirjoitti:
Jupezu kirjoitti:
Juuh elikkäs, pistin tuossa 1200bandun lihoiks ja ajattelin lyödä ahtimen kiinni. Mitä on syytä ottaa huomioon heti kättelyssä tekniikan puolesta? Mitä vähemmän tarvii muuttaa sen parempi, tietenkin. Jos oon oikein ymmärtänyt niin vakiotekniikka kestää yllättävän pitkälle (~250hp?) koskematta? Poraus ja busan männät on ollu kyllä mielessä ennestään, samoin dyna2000 sytkävehkeet. Lähinnä haluaisin tekniikasta ajettavan, jottei olis koko kesää remontissa. Ennemmin varman päälle ku inan liian vähän :D




Juu poraa 2mm ylikokoon ja myy mulle ne orkkis männät


Minulta saa noita rosvon orkkismäntiä ihan ilmatteeksi.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ke Tammi 31, 2018 11:12 pm 
Poissa

Liittynyt: Ke Elo 04, 2010 12:00 am
Viestit: 258
Pyörä: Jatkettu 1400 gsx turbo
RedBandit kirjoitti:
sudittelija kirjoitti:
Jupezu kirjoitti:
Juuh elikkäs, pistin tuossa 1200bandun lihoiks ja ajattelin lyödä ahtimen kiinni. Mitä on syytä ottaa huomioon heti kättelyssä tekniikan puolesta? Mitä vähemmän tarvii muuttaa sen parempi, tietenkin. Jos oon oikein ymmärtänyt niin vakiotekniikka kestää yllättävän pitkälle (~250hp?) koskematta? Poraus ja busan männät on ollu kyllä mielessä ennestään, samoin dyna2000 sytkävehkeet. Lähinnä haluaisin tekniikasta ajettavan, jottei olis koko kesää remontissa. Ennemmin varman päälle ku inan liian vähän :D




Juu poraa 2mm ylikokoon ja myy mulle ne orkkis männät


Minulta saa noita rosvon orkkismäntiä ihan ilmatteeksi.


Kyllä mulle kelpais vielä männät

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=fxu29hv1 ... re=related


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 05, 2018 7:50 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: To Syys 26, 2002 12:00 am
Viestit: 88
Pyörä: GSX 750 ES, ZZR1100C
Vieläkö löytyy maailmasta firmaa joka värkkää C-mallin ZZR:ään lock-up-kytkintä? Vai pystyykö soveltamaan jonkun muun laitteen osista?
MTC:ltä ei saa, enkä löytänyt nettikaupoistakaan moista. Ja mielellään tuote saisi olla sellainen että siihen saa vaikka varaosiakin.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: To Helmi 08, 2018 2:29 am 
Poissa
Avatar

Liittynyt: Ma Maalis 08, 2010 1:00 am
Viestit: 1304
Images: 3

Pyörä: 1100 i/ö
Personal album
Koitin lueskella e85-muutoksista muttei nopeella vilkasulla löytynyt mitään kummempaa kaasaripeleihin liittyen. Bensalinjat ja pumppu jne ovat jo kapasiteetiltaan ja kestävyydeltään soveltuvia, eniten tässä kohtaa kiinnostaa kaasaripuolen jutut, riittääkö että säätää koko alueelta n. 30% rikkaammalle vai tarviiko muita muutoksia? Tamyam ilmeisesti asiaan perehtynyt?

Ja ei, ei kiinnosta tässä kohtaa vielä keskustella ruiskuvehkeen säätämisen helppoudesta, ellei joku lahjoita bolt-on periaatteella 1100 i/ö:hön soveltuvia ruiskuvehkeitä.


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Pe Helmi 09, 2018 7:38 pm 
Poissa
Avatar

Liittynyt: La Joulu 29, 2001 1:00 am
Viestit: 853
Pyörä: SpeedIII
eemeli20 kirjoitti:
Hello.

Mikähän nykypäivän tilanne on leiman saamiselle turbomopoon jos on kyse 2003 vuoden katiskasta?


Euro 2 yhtä mahdoton kuin aina ennenkin. :deal:


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: La Helmi 10, 2018 1:08 pm 
Poissa

Liittynyt: Su Elo 09, 2015 8:20 pm
Viestit: 196
Images: 0

Pyörä: zx-12r
Personal album
-Makke- kirjoitti:
eemeli20 kirjoitti:
Hello.

Mikähän nykypäivän tilanne on leiman saamiselle turbomopoon jos on kyse 2003 vuoden katiskasta?


Euro 2 yhtä mahdoton kuin aina ennenkin. :deal:


Ei kait tuossa euro 2 päästöissäkään mitään ongelmaa pitäs olla.. E leima putkeen ja taulukon mukaiset savu arvot lappuun ja leima paperiin!


Ylös
 Profiili  
 
ViestiLähetetty: Ma Helmi 12, 2018 12:53 pm 
Poissa

Liittynyt: Ti Syys 27, 2005 12:00 am
Viestit: 182
900Tkawa kirjoitti:

Ei kait tuossa euro 2 päästöissäkään mitään ongelmaa pitäs olla.. E leima putkeen ja taulukon mukaiset savu arvot lappuun ja leima paperiin!


"Tyyppihyväksyttyjen Euro 2-tasoisten (direktiivi 2002/51/EY, voimaan täysimääräisesti 1.7.2004) tai sitä uudempien moottoripyörien moottoria ja pakoputkistoa saa muuttaa vain sellaisilla osilla, jotka on testattu pakokaasupäästöjen ja melun osalta direktiivissä säädetyllä tavalla. Varaosakatalysaattorin ja äänenvaimentimen tulee olla kyseiseen moottoripyörämalliin hyväksyttyjä ja e-merkittyjä. "

2003-mallinen pyörä saattaa kai ehkä olla kuitenkin vielä euro1 joten kannattaa se varmaan nyt ensin selvittää.


Ylös
 Profiili  
 
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin
 [ 3879 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen  1 ... 255, 256, 257, 258, 259

Kaikki ajat ovat UTC + 3 tuntia


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa


Hyppää:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja.

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Käännös, Lurttinen, www.phpbbsuomi.com