TESTO:lla on i/ö:ssä 300 takanen, siltä kysymällä varmasti saa neuvoja. Takahaarukka joko vakiota muokaten tai tyhjästä alottamalla leveemmäksi. Ketjulinja leveemmäksi, tapoja on pari: leveä offset-ratas tukilaakeroinnilla kuten TESTO:llakin tais olla ja omasta mielestä tämä on parempi tapa. Toinen tapa on käyttää väliakselia ja kahta ketjulinjaa. Nimimerkkiin -Ape- kannattaa olla yhteyksissä koneistuksiin liittyen. Villevilunen tms on noita leveitä vanteita duunaillu, mutta ilmeisesti hitsausten kestävyydessä ollut sanomista, liekö siihen hommaan tullut kehitystä?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa
Et voi kirjoittaa uusia viestejä Et voi vastata viestiketjuihin Et voi muokata omia viestejäsi Et voi poistaa omia viestejäsi Et voi lähettää liitetiedostoja.