Gsx-r rakentelijoita.!!

Valvojat: B1200, Kimmo, ZX-14R, Bomber Magazine, LEQ, John, Bomber#1, ESKIL, btseppo

Vastaa Viestiin
Kyrpäjooseppi
Viestit: 172
Liittynyt: Pe Maalis 21, 2008 1:00 am
Paikkakunta: I/Ö ongelmia -95 lähtien.. Suzuki GSX-R 1100 Turbo

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Kyrpäjooseppi » Ke Kesä 06, 2018 9:19 pm

TESTO kirjoitti:
La Loka 29, 2016 10:13 am
RM kirjoitti:Onko Bandit 1200 ja GSX-R 1100 91 sama vaihdelaatikko? Eli onko välitykset samat ja käydö suoraan päikseen?
Se on varma että 2 ja 5 vetoakselin rattaat ainakin käy ärrän ja äffän laatikkoon.

Jos koko laatikon aikoo vaihtaa niin, rattaat irrallaan latomalla ehkä todennäkoisin optio. Kytkinakselissa taitaa olla joku mittaero. Perustuu muisitkivaan, paremmin tietävät vahvistakoon tai lytätköön vastauksen.

Osanumeroita voi vertailla ronayers.com ja sieltä suzuki oemparts. Siellä on räjäytyskuvat ja kertovat hammasluvut joita voi sitten vertailla ärrän ja äffän välillä jos osanumerot ei täsmää. Osan nimikoodia klikkaamalla tulee listaus missä kaikkialla osaa on käytetty. Siellä on moottorissa paljon äffää ja ärrää sekaisin. =)
Ei meinannu selevinpäin muistaa käyttäjätunnusta ja salasannaa..

Lähti ärrästä kytkinakselin kakkosrattaasta kakshammasta irtipoikki. Soitin hammaslääkärille, sanon että kaks hammasta poikki mitä tehhään, sanoi että tuu käymään niin korijataan. Menin käymään ja iskin rattaan sille kouraan, nii rupes jotain urputtaan eikä korijannu...

No piti purkaa vm -91 1100 F:n kone ja ottaa siitä laatikko. Kytkin- ja vetoakseli on lyhemmät kuin 1100 90-92 ärrässä, kytkinakselilla oleva kakkosvaihteen ratas on myös erillainen, muut osat käy keskenään.
"Eikä Pentti oo läski, se on vaa painava..."
Kummeli V

Kuuluisia viimeisiä sanoja...

"kuka ihmeen Simo Häyhä"
puna-armeijalainen

TuutTero
Viestit: 4
Liittynyt: Pe Huhti 07, 2017 8:12 pm

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja TuutTero » To Kesä 07, 2018 7:38 pm

Morjensta.

Harkinnas homata 2003-2005vm gsxr 1000. Onko se ny sitte k3 tai k4. tarkkaa vuosimallia en tiedä.

No joo itse asiaan.

Pyörä olisi vähän remonttia vailla ja kun ne onnistuu kyllä itseltä hyvin, mutta tietoa ei suzukin pyöristä juurikaan ole.
Kuulemma kytkimestä kuuluu sirinää, en tiedä vielä sitä että missä vaiheessa kuuluu (kytkin pohjas tai veto päällä tai vapaalla) mutta sinne se on kuulemma paikannettu.
Onko näis jotakin tyyppivikaa mikä sieltä menee väljäksi vai voiko orotettavis olla joku isompiki vika?

Avatar
TESTO
Viestit: 496
Liittynyt: To Syys 16, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Suzuki GSX-R 7/13 -88, GSX-R 7/12 -89 ja GSXR 1340 APE -86 GSXR 1100 -92, Yamaha YG1 -69

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja TESTO » La Kesä 16, 2018 9:06 am

Kyrpäjooseppi kirjoitti:
Ke Kesä 06, 2018 9:19 pm
TESTO kirjoitti:
La Loka 29, 2016 10:13 am
RM kirjoitti:Onko Bandit 1200 ja GSX-R 1100 91 sama vaihdelaatikko? Eli onko välitykset samat ja käydö suoraan päikseen?
Se on varma että 2 ja 5 vetoakselin rattaat ainakin käy ärrän ja äffän laatikkoon.

Jos koko laatikon aikoo vaihtaa niin, rattaat irrallaan latomalla ehkä todennäkoisin optio. Kytkinakselissa taitaa olla joku mittaero. Perustuu muisitkivaan, paremmin tietävät vahvistakoon tai lytätköön vastauksen.

Osanumeroita voi vertailla ronayers.com ja sieltä suzuki oemparts. Siellä on räjäytyskuvat ja kertovat hammasluvut joita voi sitten vertailla ärrän ja äffän välillä jos osanumerot ei täsmää. Osan nimikoodia klikkaamalla tulee listaus missä kaikkialla osaa on käytetty. Siellä on moottorissa paljon äffää ja ärrää sekaisin. =)
Ei meinannu selevinpäin muistaa käyttäjätunnusta ja salasannaa..

Lähti ärrästä kytkinakselin kakkosrattaasta kakshammasta irtipoikki. Soitin hammaslääkärille, sanon että kaks hammasta poikki mitä tehhään, sanoi että tuu käymään niin korijataan. Menin käymään ja iskin rattaan sille kouraan, nii rupes jotain urputtaan eikä korijannu...

No piti purkaa vm -91 1100 F:n kone ja ottaa siitä laatikko. Kytkin- ja vetoakseli on lyhemmät kuin 1100 90-92 ärrässä, kytkinakselilla oleva kakkosvaihteen ratas on myös erillainen, muut osat käy keskenään.
Mä olinkin vetoakselissa, kun siellä mulla ne syövät on majaillee. Toisaalta, mainitsin myös että varaosakoodit kannattaa tarkastaa ennen kuin swappaa. Aksilaerot mm. siitä että ärrään tulee leveämpi vetoakselin laakeri ja erilainen kytkin 89 vuonna, isoon äffään sitä ei taida tulla koskaan. Ja iso bandu sit onkin kautta linjan vahvalla laakerilla. Pahoittelin aluksi harhateille johtamisesta, mutta editoin sen pois kun en mitään väärin tehnytkään. Ja perään sarja lempipersiöstä: :firing: :firing: :firing:

Jana
Viestit: 195
Liittynyt: Ti Syys 14, 2010 12:00 am
Paikkakunta: sjk

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja Jana » Ti Kesä 19, 2018 4:02 pm

Kellään tietoa passaako gsxr1000 k3 bensapumppu k5:seen?

moukka
Viestit: 5
Liittynyt: La Huhti 24, 2010 12:00 am
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Gsx-r rakentelijoita.!!

Viesti Kirjoittaja moukka » La Syys 15, 2018 1:35 am

Hojohojo arvon bomberit.

Tuli vähä rojektin poikasta keväällä kun ärrästä räjähti mosa. Lähtokohtana on 93vm 750 vesiärrä, kävin hakemassa vm89 gsx 1100f suzukin, josta tulee ainankin moottori ärrän runkoon.
Muutamaa juttua tässä mietin, että mitähän perkelettä. Kummat kaasarit ois fiksumpi laittaa? Ärrästä mikuni 38mm bst38ss, äffästä Mikunin 34 cv vai aivan jotku muut? Vapariputsarit tulee kaasareitten kaveriks.

Sähköhommat kans aivan utopiaa. Kummista sähköistä ois helpompi lähtä rakentaa? Ärrän omat sähköt paljon selkeämmät, jos sais vaa ärrän sähköihi äffästä muokattua kaikki tarpeelliset syttyhilpeet.

Hölmö pää, vehkeet on paskoja ja yritystä enemmä ku osaamista.

Tarjota saa suoravetokaasareita ja ii/öö käypästä pakoputkee.

Vastaa Viestiin